שלום לכולם
ברשותי מקרופון AKG c1000 ואני מעוניין לדעת האם יש המלצות להקלטת חליל צד או תופי מסגרת עם מיקרופון זה (כוון המיקרופון, המרחק מהכלים וכיוב)
תודה רבה
אמוץ
אין הרבה פטנטים,תן למישהו לנגן בחליל ,תעמוד מולו וחפש על ידי הזזת הראש איפה הצליל יוצא הכי טוב,שם שים את המיקרופון.
תקליט חתיכה ותקשיב איך זה נשמע .
ותשתמש במשפט מאד מפורסם : סאונד שומעים עם האוזניים לא עם העיניים.
בהצלחה _________________ יעקב רביץ - מורה לגיטרה .
בחלילים, רוב הצליל יוצא מאיזור הפיה. מצא מקום ומרחק בהם המיקרופון מצביע לפיה והצליל נשמע טבעי - לא צורם מדי ועם איזון טוב בין צליל האוויר הננשף לצליל עצמו. בתוף מסגרת מצא מקום בחדר בו התוף עצמו נשמע טוב, ללא הדגשה מוגזמת של תדרים נמוכים. בדוק שאין מריחה של הטונים הנמוכים של התוף, מכיוון שיש לתופים אלה נטייה להדהד בתדר נמוך בחדרים מסויימים. אחר כך מצא מקום למיקרופון בו יש איזון טוב בין צליל נקישת האצבעות על העור לבין ה"דום" המהדהד של התוף. _________________ יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
היה לי מורה חביב בשם אמוץ. חשבתי שהוא היחיד בארץ עם השם הפרטי הזה.
מחזק את קודמי,
בין אם מדובר בהקלטה קרובה או הקלטת חדר ראשית יש להקליט בחדר שבו הכלי נשמע טוב,עדיף בעל הדהוד נמוך על מנת שתהיה יותר שליטה בשלב המיקס שם ריברב מלאכותי יוכל להתווסף.
טריק נחמד עם מיקרופון כיווני כשלך - את התוף ניתן להקליט בניצב אליו ולשנות את זוית המיקרופון על מנת להעדיף את קדמת העור (יותר התקף) או אחורי העור (יותר עמום ותדרים נמוכים) _________________ www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"