הצטרף: 01 אפר' 09
הודעות: 74
מיקום: מרכז
פורסם: שבת 08 מאי,10 09:53
היי,
אני מנגן על קלידים ומעוניין ללמוד במכללת רימון , רק שאין לי מושג באיזה מסלול ללמוד,
המטרה שלי היא ללמוד לנגן עם נגנים אחרים בהרכבים שונים, להשתפשף בתחום,ולעבוד גם על ביצוע הנגינה שלי. אני יוצר גם את המוסיקה שלי , החומרים שלי באולפן ביתי, והיתי רוצה גם ללמוד איך להפיק אותם בצורה איכותית,
הבנתי שרמת הלימודים נמוכה ומי שכבר יש לו ידע בסיסי יכול למצוא את עצמו מבזבז את הזמן.
בקיצור, המטרות בסופו של דבר מהלימודים האלו הם: הפקת אלבום עצמאי , הרכב להופעות וקשרים.
הצטרף: 01 אפר' 09
הודעות: 74
מיקום: מרכז
פורסם: שבת 08 מאי,10 18:10
היי, תודה על התגובה,
מישהו שסיים שם אמר לי ללכת למסלול של הלחנה ועיבוד, מה דעתך?/כם?
היתי ביום פתוח שנה שעברה, והאמת המחיר פשוט הפיל אותי מה גם שכולם ילדים ואני כבר לא, מה גם שהמזכירות דווקא לא היו כל כך נחמדות...
החשש הכי גדול שלי הוא שהם יהפכו אותי ליוצר "מרובע" ג'זי שכזה, כמו שהרבה יוצאים משם...
אני מופיע כבר עם החומרים שלי,...האם יש זמן להופיע עם חומרים שלי במקביל ללימודים? או שזה אפשרי במסגרת הלימודים כחלק מהם?
אני אשמח לקרוא את הפוסט המפורט שלך על המכללה..
הצטרף: 01 אפר' 09
הודעות: 74
מיקום: מרכז
פורסם: שבת 08 מאי,10 22:33
תודה, אז איזו מגמה אתה עשית?
המגמה המשולבת היא מגמה עמוסה שהציעו לי להתרחק ממנה כמו מאש, בכל אופן אמרו לי שעליי לקחת שיעורים פרטיים במקביל כי החומר שמועבר שם אינו מספיק,
ולגבי אלו שלא יצאו משם "ככה", האם יש בכלל מקום באמת ליוצרים מג'אנרים אחרים?
Act Compatible
הצטרף: 15 אפר' 06
הודעות: 1213
מיקום: כפר סבא
פורסם: ראשון 09 מאי,10 08:33
מצחיקה אותי ההגדרה של נגן ג'אז מרובע בהקשר מוזיקלי. הרי בכל סגנון אחר נצמדים למה שכתוב/הוחלט הרבה יותר מאשר בג'אז.
אני ממליץ לך ללכת למסלול שדווקא יאפשר לך לגעת בג'אז. לא משנה מה התחום המוסיקלי בו אתה מתכוון לעסוק - אם יש מקום אחד בו אפשר לפתוח אופקים זה בג'אז...
_________________
אורן
הצטרף: 01 אפר' 09
הודעות: 74
מיקום: מרכז
פורסם: ראשון 09 מאי,10 12:12
יתכן ואתם צודקים, המרובעות קיימת גם בחוץ ואין לה קשר ישיר, זה היה פשוט ניראה שהרבה משם יוצאים כמו מתוך מפעל ..אחד אחרי השני באותה צורה מרקם וצבע
יצא הצד הביקורתי שבי, למרות שאני עצמי נוטה לשמאלץ ישן,
אז בסדר..כל אחד לוקח את מה שנותנים לו שם ומנתב את זה לכיוון שלו, אבל ממה שהבנתי יש למורים השפעה רצינית, הלחץ והביקורת שלהם ל "מה יצליח" "מה יהיה פופולרי" ואיך "לעשות את זה" במקום להיות אומן אותנטי ומקורי.
עכשיו התקשרתי לשם...והמחיר הגבוה כמו בכל שנה עולה, משהו ממש מטורף, לעומת האוניברסיטה ...שאין לי סיכוי להתקבל לשם השנה, ז"א כמעט 30000...מה נסגר?! רימון רק למיליונרים?
לא רק שזה מקומם אותי, ביחס למה שהם מעניקים לא בטוח שזה שווה את המחיר,
אחרי הכל, אני כבר מעדיף לקחת שיעורים פרטיים ולעשות את הדרך שלי במסלול אחר, במכללה אחרת, אם הייתה כזו מוכרת ורצינית....את הידע שלי אני כן יכול לרכוש בשיעורים פרטיים, אבל הבעיה העיקרית שמורים פרטיים לא נותנים היא קשרים , להכיר נגנים וכמה שיותר, להרחיב את המעגל , להחשף לקהל יותר רחב.
האם אתם חושבים שרימון נתנה לכם את הקשרים שרציתם? האם אתם חושבים שניתן להשיג את אותם קשרים בלי להשתייך למסגרת כזו מוכרת?
הצטרף: 22 נוב' 04
הודעות: 35
מיקום: הרצליה
פורסם: ראשון 09 מאי,10 16:23
מה עם האקדמיה של ירושלים?.. אני מכיר כמה אנשים שלמדו של ומאוד הופתעתי לטובה ממה שהם קיבלו שם