תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 22:12
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
בדיוק לפני רכישת מיקרופונים לתופים
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תופים וכלי הקשה
  avi arbel  
Act Compatible
הצטרף: 10 יול' 02
הודעות: 463
בדיוק לפני רכישת מיקרופונים לתופים
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 00:22   
היי חברים יקרים, אני בדיוק לפני רכישה גדולה של מיקרופונים לתופים, רציתי לשמוע העדפות מסויימות או המלצות

לאור הסרטונים המהממים של קובי פרחי התותח, קובי, מחכים גם להקלטות נוספות של כלים אקוסטיים #sorry, נסגרתי על כמה מיקרופונים ועל כמה לא .

הסגנון בצבע שאני מחפש הוא משהו שלא צובע מידי, אך נותן סאונד בריא ואוניברסלי אם לקרוא לזה ככה.

בייס דראם <> D112

לסנר עליון ותחתון חשבתי ללכת על שני SHURE 57 beta אךך שמעתי שלרשת צריך משהו אחר ולא דוקא שור?

לטמטמים גם SHURE 57 beta ולפלור הגדול D112 וכאן אני חייב לשאול איך ה AKG D 40 ביחס לשורים.

ההוברהדים וההייט הם הבעייתים אצלי. חשבתי ללכת על ה RODE NT5 לשני המטרות?

הערות או הארות אשמח מאוד לשמוע, אני יודע שיש בפורום מלא המלצות וסוגים אך רציתי משהו יותר על התקציב הזה של מיקרופונים
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
לגבי מיקרופונים
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 09:10   
ישנן מספר "נוסחאות קסם" אשר עובדות לתופים. אולם תמיד יש מקום לשינויים והפתעות.

SM57 לסנר, ברוב המקרים יתן תוצאה מצויינת לכמעט כל מטרה. ישנו מיקרופון של באייר אשר מתנהג בצורה דומה אולם קצת "אחר" בהיענות התדר. חלק מהאנשים אוהבים ככה וחלק ככה. כמובן שbeta57a יתן תוצאה טובה אולם הוא עולה הרבה יותר מאחיו הזקן.

BD. כל מיקרופון יכול לעבוד, תלוי עבור מה. D112 הוא מיקרופון נפלא. הוצאתי איתו תוצאות ממטאל ועד לג'אז מעודן ורך... המון EQ והצבות אשר נעות בין עמוק בפנים ליד הפדל וכלה בכמעט מחוץ לתוף. אולם הכלל הזה תופס גם לE602 של סנהייזר b52 של שור ועוד...
השונה בחבורה הוא הbeta91 אשר יש לו אופי תוקפני בהרבה ולא מתאים לכל מטרה.

OH- בהתאם לתקציב הRODE יעבדו. וגם הם עושים עבודה לא רעה על אקוסטית וצ'לו. אולם בפירוש לא הבחירה הראשונה שלי. ערך טוב לכסף- יחסית.

טמטם--- מהפשוט ביותר שיוצא לך צליל ועד לאקזוטי ביותר כולם טובים- לא ממליץ על הD40, לא משהו בעיניי. אולם עם מספיק EQ גם ירקוד סמבה.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
  avi arbel  
Act Compatible
הצטרף: 10 יול' 02
הודעות: 463
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 09:24   
אחלה..

וכשאתה אומר שה beta57a יתן תוצאה טובה, טובה יותר מה SM 57 לטמטמים ולסנר?

לא ציינת התייחסות להייט
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
אני אוהב את בטא
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 10:11   
אולם זהו מיקרופון חריף יותר באופיו. מאוד מתאים לווקלים מסויימים אגב. אולם, לפעמים זהו לא המיקרופון האידאלי לכל מטרה. מעולה לגיטרות תוקפניות, פחות לגיטרות "mellow" ושוב... תלוי מאוד בהצבה.

אולם אי אפשר להתעלם מהעובדה שהמיקרופון הזה עולה פי שלוש מאחיו הבוגר הSM57.
לשיקולך.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
  avi arbel  
Act Compatible
הצטרף: 10 יול' 02
הודעות: 463
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 10:54   
טוב, לא פי 3 ממש...

ושאלה, יש לי U87 וינטג ו AKG 414 ULS, אני יכול לשתמש בהם כהובר הדים למרות שהם לא זהים?

השאלה אם למרות שהם לא זהים הם יעשו את העבודה
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 11:07   
ציטוט:

השאלה אם למרות שהם לא זהים הם יעשו את העבודה


אתה יכול, אבל רצוי שלא בהצבת סטריאו, כלומר, לא זו ברירת המחדל שהייתי מייחל לה אבל ניתן לומר שזה יכול להתאים בהקלטות מסויימות בהם לא נדרשת הצבת סטריאו סטנדרטית כאמור.

מה שכן, בדרך שבה אני מקליט תופים לפחות (ונראה לי שאני לא לבד), האוברהדס הם המיקרופונים החשובים ביותר, כך שאם אתה מתכוון להתפלפל על דגמים שאינם סטנדרטיים בשביל להקליט סנר ורשת, רק בשביל להקליט את האוברהדס עם מיקרופון כמו NT5 , סביר להניח שנכונה לך אכזבה.

במקומך הייתי משקיע ומביא בן זוג או ל87 או ל414 , את שניהם אני מאוד אוהב בתור אוברהדס, אם כי הצליל שונה לחלוטין.

לסיכום, בתקציב נמוך מבחינתי זו ההעדפה :

2X414
D112
SM57
וכל השאר, עם מה שנשאר אם נשאר.


נ.ב
גם אני לא ציינתי התייחסות להייהאט (רמז רמז #smile )
_________________
www.shaimantzur.com
Ohad_A
Act Compatible
הצטרף: 05 אפר' 02
הודעות: 393
מיקום: amsterdam
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 11:20   
לגבי ה-OH, הייתי שוקל זוג מיקרופונים עם דיאפרגמה גדולה. יש כמה מקרופונים באותו תקציב של ה-NT5 ששווה לנסות :Audio Technica AT2035 , Rode nt1, AKG 3000/2000/Perception או MXL ו-SE למיניהם. אני לא אוהב את הNT5...
לגבי ה-HH לאותם חברות שהצעתי יש מקרופונים "צרים" שנשמעים יותר אמיתים מה-NT5

בהצלחה,
אוהד
Ohad_A
Act Compatible
הצטרף: 05 אפר' 02
הודעות: 393
מיקום: amsterdam
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 11:46   
ציטוט:
יש לי U87 וינטג ו AKG 414 ULS

תפנית!

ציטוט:
במקומך הייתי משקיע ומביא בן זוג או ל87 או ל414

+1
#biggrin
  avi arbel  
Act Compatible
הצטרף: 10 יול' 02
הודעות: 463
הודעה פורסם: חמישי 20 מאי,10 13:24   
אוקיי, אני משיג בן זוג ל AKG

מה עם סנר, הייט וטמטמים?
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
אם כך נראים הדברים:
הודעה פורסם: שישי 21 מאי,10 06:45   
ובהנחה שיש לך חדר טוב להקליט בו....

לך על הצבת סטריאו מפנקת. XY, ORFT או כל מה שנשמע לך הנכון ביותר לסט ולחדר שלך. ונסה להשיג את המירב באמצעות הAKG.

סביר להניח שתקבל סט יפה מאוד כולל טמטמים עם הרבה נפח (אם החדר גדול) ומצילות נאות.

משם תתחיל לחזק את הנבחרת- סנר לחיזוק יוכל להיות 57 או אחר. הנה עוד כמה אופציות נחמדות אם אני כבר במצברוח מרומם:
1)באייר ששווה לשמוע לפני שעוברים לשאר החבורה-
2)סנהייזר לא פראייר בכלל -
3) סנהייזר נוסף עם קצת פחות שיגועים - שאפשר לקנות בעודפים. אם לא אני בטוח שה905 גם יעבוד מצויין.


כובע גבוה - (hihat) #biggrin
AKG- c1000 תמיד עובד.
U87 שכבר יש לך ישמע מקסים לטעמי על הHH. רק לא קרוב מדי.
או כמעט כל קונדנסר אחר שיש לך יעשה את ההשלמה בהנחה ויש לך OH טובים.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תופים וכלי הקשה

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון