תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:44
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
איזה קומפרסורים אתם מעדיפים לתופים?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  Kwebos  
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
איזה קומפרסורים אתם מעדיפים לתופים?
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 14:03   
סתם מעניין אותי מה ההעדפות של המנוסים.
נאמר לדוגמא טייק בו המתופף לא היה טוב במיוחד, המכות מאד לא אחידות והקומפרסור צריך לעבוד קשה, מה יהיו הבחירות הראשונות שלכם?

מה לגבי קומפרסור שמטיב לשמור על פאנץ' (ברור שזה תלוי בכיוון גם, אבל יש כאלה שמעצם רכיביהם לא מסוגלים להתמודד בהצלחה עם צלילים בעלי טרנזיאנט חד), ומה לגבי כאלה שפשוט מחמיאים לחלקים מסוימים במערכת?
אשמח לשמוע רשמים מאנשים עם נסיון רב בהקלטות ועיבוד תופים.

10X. #thankyou
_________________
http://www.myspace.com/kwebos
noamusic
Expert
הצטרף: 23 פבר' 06
הודעות: 1011
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 16:45   
פלאגים או חומרה?
  Kwebos  
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 17:02   
גם וגם.
_________________
http://www.myspace.com/kwebos
Maorb
Act Compatible
הצטרף: 02 יונ' 10
הודעות: 511
מיקום: הודו
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 17:53   
בפלאגים יש את הSoftube 01 שהוא מעולה...
בחומרה אין לי מושג #doh  
_________________
אומנות אונמות
octaver
Act Compatible
הצטרף: 18 מרץ 04
הודעות: 500
מיקום: רמת השרון
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 18:23   
מה גורם לך לחשוב שקומפרסור יסדר לך את התופים?
הבעיה בטייק תופים או שתחליף מתופף או שתקליט מחדש טייק יותר מוצלח
ואח"כ תתפנה לעריכת הסאונד!

תציין באיזה פורמט אתה רוצה לעבוד
vst ,tdm, rtas, au

יש המון בשוק אבל הם לא יסתירו את הטייק הלא מוצלח של התופים.

#read
_________________
http://www.youtube.com/profile?user=zoomex
  Kwebos  
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 18:38   
אם אפשר בפוסט בלי עצות לחיים ובלי פילוסופיה.

בוא ניקח מצב שקיבלת ערוצים למיקס, זה המצב הנתון, אין טייק נוסף, אין דראמגוג, אין איזידראמר, אין אשר פדי, יש רק כמה פלאגינים וקצת הארדוור.

ובלי קשר אני רוצה לדעת מה בחירת הטכנאים המנוסים, מה הפייבוריט שלהם. נדיר קומפרסור על תופים? לא כל כך הא? יופי. אז איזה קומפרסור ולמה?

אפשר קודם להתמקד בחומרה לצורך העניין, אם אתם מכירים פלאגין שמזכיר לכם באופי שלו קומפרסור מסוים זרקו.
לא משתמש מאק אז AU לא בא בחשבון, גם לא TDM.
_________________
http://www.myspace.com/kwebos
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 18:44   
אם מדובר על דינמיקה בעייתית תלוי אפשר לשרשר 2 קומפרסורים בטור כאשר כל אחד מגיב אחרת מבחינת סף וזמן תגובה. האחד מגביר את החלש והשני מרסן את החזק. ניתן אף להוסיף שלישי ככלי מעצב.
יותר קל (וזול) בתוכנה מאשר חומרה (לרוב האולפנים אין את הלוקסוס לתפוס יותר מערוץ קומפרסור אחד לערוץ).
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
octaver
Act Compatible
הצטרף: 18 מרץ 04
הודעות: 500
מיקום: רמת השרון
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 18:51   
אולי זה יכול לעזור במשימה!

לינק

בהצלחה #thumbsup
_________________
http://www.youtube.com/profile?user=zoomex
  Kwebos  
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 19:05   
מגניב, חבל שצריך משכנתא בשבילו.
עבדת איתו?

אני בעיקר רוצה לדעת אילו קומפרסורים משמשים אתכם לעבודה יותר טכנית על תופים, קומפרסורים שהם סוסי עבודה, יעילים ושקופים ולאו דווקא כאלו אקזוטים שנועדו לחמם Bottom End או להדק את כל העסק יחדיו.
_________________
http://www.myspace.com/kwebos
הופמן
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
לפני שאתם ממשכנים את המכנסיים
הודעה פורסם: שני 23 אוג',10 19:26   
מניסיוני ,אם יש צורך בקומפרסור לתופים או בשלב הקלטה או במיקס,אני חובב של DBX1066 ,עבדתי עם כמה עשרות סוגים כולל כמה מהיקרים ביותר וגם כמה פשוטים יותר.למרות מחירו ,הוא שקוף ולא דופק ת'סאונד ומאוד גמיש בשליטה על כל פרמטר,וכולל גם GATE שעל תופים זה גם כן שימושי.אחריו הייתי בוחר בעוד משהו זול של ARX דגם AFTERBURNER שגם הוא נשמע מצויין.לא נפוץ כ"כ.
אם אני זוכר נכון ה DBX הנ"ל הוא על בסיס אלקטרו אופטי ,מה שנותן לו תגובה מהירה להתקף ,מאוד חשוב על תופים,אז בטח יש עוד המון קומפרסורים מבוססי אותה טכנולוגיה שגם כן יעבדו מצויין אבל אני פשוט לא מכיר.
לטעמי אין מקום לקומפרסור מבוסס מנורות על תופים,זה לא מחמיא לפאנץ' ומכניס דיסטרוס שלרוב לא רצוי על תופים.
בטוח יחלקו עלי בנושא הזה אבל זאת דעתי הצנועה בנושא.
על שירה אקוסטיות כלי נשיפה וכו' לעומת זאת ,קומפרסור מנורות עובד יפה.אבל זה לא הנושא.
בפלאגינים אין לי הרבה ניסיון,אבל הייתי ממליץ לנסות כל מיני סוגים של קומפרסורים מחולקי תדרים ( שמקמפרסים תחומי תדרים שונים,HIGH MID LOW וכו' בהתאם להתקף שנכנס אליהם בכל תחום ולא משפיעים על יתר התחומים מה שנקרא לרוב 4BAND COMPRESSOR ) לשלב המיקס.אחרי שיש באלאנס תופים טוב להכניס את הקומפרסור על GROUP שמאל ימין של כל הסט ולכוון כל תחום תדרים בהתאם.זה מוציא את הסט יותר קדימה במיקס ונותן לו צבע מעובד ומדוייק כשרוצים צבע כזה.
_________________
http://hofman.co.il
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון