תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 08:00
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
קומפרסור למיקרופון - לפני מגבר, להופעה קטנה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  Myung  
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
קומפרסור למיקרופון - לפני מגבר, להופעה קטנה
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 15:18   
אהלן.

אז ככה - אני מופיע לבד, הופעה אקוסטית. אני וגיטרה פלמנקו.
אני עובד עם מגבר GENZ-BENZ 150L - מגבר נהדר בעל 2 ערוצים זהים. כצפוי - ערוץ 1 משמש לגיטרה והשני למיקרופון דינמי.
רציתי לשאול את חבר המומחים באיזה קומפרסור מומלץ להשתמש בשביל המיקרופון במקרה כזה - היות ואני נתקל הרבה במקרים שהשירה "עולה ויורדת" מעל הגיטרה (כמובן שזה גם תלוי בשירה שלי - אבל יש גבול ליכולת האנושית של שליטה בווליום השירה)

* למגבר יש לימיטר מובנה - הוא נכנס לפעולה במצבי "קיצון".

אשמח לכל מידע שיעזור :-)
תודה רבה
#thankyou
eh96
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
קומפרסור על mic level
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 16:36   
זה דבר די נדיר .
אם אתה רוצה לשים קומפרסור בין המיק לפרה - כמו בגיטרה , תצטרך לאלתר (והאיכות תסבול) האלתור : מיק - לתוך מתאם התנגדות נמוך לגבוה ( למשל די איי פאסיבי הפוך) משם לפדאל הקומפרסור ומשם לכניסת האינסטרומנט במגבר . אלתור 2 (יותר טוב אך יקר) מיק לתוך מיקפרה + קומפרסור חיצוני ומשם לכניסה שהכי מתאימה לקבל ליין במגבר ( אני מנחש שכניסת האינסטרומנט) איך לא לאלתר ? : אם יש דיירקט אאוט לכל ערוץ בנפרד , אז אפשר לצאת מערוץ המיקרופון ולחזור לתוך האפקט ריטרן (לופ) או איך שזה לא נקרא במגבר שלך - כך אפשר להכניס ליין לוול לקומפרסור ולצאת ליין ממנו חזרה למגבר . עצמת ליין (ולא מיק) זה מה שכל קומפרסור אולפני רוצה "לראות" בכניסה .
_________________
ירון
  Myung  
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 16:55   
יש אפשרות לסדר את זה בלי כניסת ליין?
במגבר הזה יש רק כניסות למתח נמוך של גיטרה.
eh96
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 17:57   
קצת סדר , אם הבנתי נכון - אז יש לך פדאל קומפרסור כלשהו , אותו אתה מעוניין לשרשר בין המיק למגבר כן ?
אם כך - הפדאל אינו בנוי לקבל עוצמת מיקרופון . מה עושים ? משתמשים במתאם התנגדות ( לshure יש אחד כזה שבנוי לתוך מתאם xlr-pl ) שיתאם בין עכבת המיקרופון הנמוכה לעכבת הכניסה הגבוה של הפדאל , באותו האופן ניתן להשתמש ב di פאסיבית רק "הפוך" להכנס ביציאת המיק - ולצאת בכניסת האינסטרומנט - משם לכניסת האינסטרומנט במגבר , טוב מאד זה לא ישמע , אבל זה יעבוד
לחלופין הצעתי קודם - אם יש ברשותך קומפרסור המיועד לכניסת קו - קומפרסור אולפני - שרשר אותו בין הדיירקט אאוט של הערוץ לבין כל חזרה שהיא לפני מגבר הכוח (בד"כ נקראת loop)
_________________
ירון
  Myung  
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 20:50   
תודה.

העניין הוא שאין לי פדל קומפרסור ולא קומפרסור של RACK.
אני פשוט מתעניין לגבי המכשירים שכדאי לי לרכוש לצורך כך. גם אם זה פדל של גיטרה חשמלית (מה שאני מניח שלא...)
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 21:23   
אם אתה מתעניין ברכישה, יש את הפדאלים האלה :
http://www.tc-helicon.com/voicetonecorrecttechspecs.asp
שיש בהם קומפרסור ודי-אסר ואפילו יותר, ומתוכננים למצב למצבים האלה של פרפורמר יחיד.

(לצורך הגילוי, אני עובד אצל היבואן, יש מכשירים דומים גם אצל יצרנים אחרים)
eh96
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
אם ככה
הודעה פורסם: ראשון 12 ספט',10 22:19   
אז הייתי ממליץ לך ללכת על קומפרסור ליין ולא על פדאל ולחבר כמו שהסברתי בין היציאה הישירה לחזרת האפקט
כמו בהכל התקציב יקבע , אני מניח , אבל אולי תוכל לקנות קומפרסור ליין משומש כאן בבאזר , משהו פשוט ברינגר או אפילו dbx .
אם תחליט ללכת בכל זאת , על פדאל - אל תשכח את העלות הנוספת שברכישת di או מתאם עכבה אחר וכמובן את הירידה באיכות #sad
בהצלחה !
_________________
ירון
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון