תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 08:08
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
רכיבי מערכת ההגברה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  harel.harel  
הצטרף: 26 אוק' 10
הודעות: 72
מיקום: מרכז
רכיבי מערכת ההגברה
הודעה פורסם: שלישי 26 אוק',10 23:30   
שלום לכולם,

אני מבצע רכישה איטית אך מאסיבית של חלקי הגברה שונים שישמשו אותי בעתיד לכניסה לתחום:

עד כה נרכשו 2 מגברים של qsa, מיקסר 24 ערוצים של soundcraft, באסים של rcf, טופים של peavey וכיו"ב....

אני זקוק לעצתכם לגבי ההמשך:

א. אני מתלבט לגבי פרוססור dbx DriveRack PA - יש למישהו המלצות עליו?
בנוסף, היות והוא כולל אקולייזר/לימיטר/קרוס האם מקובל להוסיף עוד רכיבים בנוסף אליו כאשר הוא מחובר לרמקולים הראשיים? (לדוגמה אקולייזר רגיל).

ב. האם כדאי להשקיע בקופסאות di ? מה ההבדל בין הפאסיבי ובין האקטיבי? יש יצרנים/דגמים מומלצים?

תודה מראש למשיבים....
_________________
יום טוב!
dabeshet
הצטרף: 31 אוג' 08
הודעות: 63
מיקום: ירושלים
לאן אתה רוצה להגיע?
הודעה פורסם: רביעי 27 אוק',10 08:46   
בעניין הdi
האם אתה מכוון להיות חברת הגברה שמגבירה גם להקות? או רק דיג'ייז וכנסים
במילים אחרות - אם אתה קונה נניח מיקרופונים לתופים, תצטרך גם כמה di
יש כמה כלים שמקובל [שלא לומר- חובה] להעביר את הקו שלהם דרך di
קלידים, כלי מיתר בעלי פיקאפ ועוד הרבה.

אם מדובר ברמה של סאונדקרפט, rcf, peavy, וכן הלאה, יספיקו לך כנראה הקופסאות האקטיביות של סמסון, או מקבילות של חברות אחרות באותו טווח מחירים.
משתלם לקרוא כאן בפורום על ההבדלים בין אקטיבי לפאסיבי, אך יחסית למחיר נתון, בעולם ההגברה, לא בטוח שהבדלים באיכות הצליל יגיעו לידי ביטוי...
[באחת החברות שאני עובד בה יש קופסה פסיבית אחת, ויש לה שימוש שגרתי אחד: אנחנו מחברים אליה יציאת סטריאו של לפטופ מרוחק (נניח ליד מקרן), כאשר שמאל נכנס לאינפוט וימין נכנס ל'לינק'.
כך מתקבל סיגנל מונו 'מסוכם'. משמש בד"כ במצגות בהם המיקס הוא מונו בכל מקרה...]
_________________
בדם הבורגנים נניע את גלגלי המהפכה
nimrod
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3887
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
ברוך הבא לפורום...
הודעה פורסם: רביעי 27 אוק',10 09:41   
#clap #clap
ציטוט:
אני מתלבט לגבי פרוססור dbx DriveRack PA - יש למישהו המלצות עליו?
בנוסף, היות והוא כולל אקולייזר/לימיטר/קרוס האם מקובל להוסיף עוד רכיבים בנוסף אליו כאשר הוא מחובר לרמקולים הראשיים? (לדוגמה אקולייזר רגיל).

אני יכול להמליץ על ה DRPA. היה לי אותו כמה שנים בלי שום בעיה ונהניתי לעבוד איתו (אח"כ שדרגתי ל DR260)
אם אתה קונה חדש, עדיף ה +DRPA שהוא ורסיה משופרת שבה 'תיקנו' כמה דברים לעומת ה DRPA המקורי.
על מה בדיוק ההתלבטות?

לגבי EQ רגיל ('ברזל' מה שנקרא... ) בנוסף, תיאורטית זה ממש מיותר. גם כי כאמור זה כבר מובנה בפרוססור (גראפי + פרמטרי,
ועם היתרונות של שמירת פריסטים וכו') וכן כי זה עוד חוליה בשרשרת הסאונד שעלולה להיכשל או סתם להוסיף רעש...

אבל, אני יודע שיש אנשי סאונד שאוהבים את הנגישות והאינטואיטיביות של הסליידים ה'אמיתיים'.
אם אתה כזה או שמתכוון לארח כאלה על המערכת שלך אז כנראה שתצטרך EQ 'רגיל'.

בהצלחה #thumbsup

#smile
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
assaf_kl
Act Compatible
הצטרף: 01 אוק' 02
הודעות: 239
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: רביעי 27 אוק',10 14:39   
אני אישית עובד עם DriveRack 240 שנשלט ע"י מחשב ואני שומר כל מקום שאני עובד פה בפריסט על המחשב כך שאם אני חוזר לשם יש לי כבר 90% מהכיוון של המערכת מוכן.
_________________
אחד, אחד, השם אחד ושמו אחד.
________________________
אסף קליין - קריין, טכנאי, מוזיקאי ומנהל טכני ברדיו קול חי

http://www.wix.com/assaf_kl/assaf-klein
  harel.harel  
הצטרף: 26 אוק' 10
הודעות: 72
מיקום: מרכז
DriveRack 240
הודעה פורסם: רביעי 27 אוק',10 15:53   
היי אסף,
זה נשמע אידיאלי, העניין הוא שהסדרה הזו יקרה בהרבה (ה- DriveRack 260 עולה קרוב ל-5...)
_________________
יום טוב!
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון