השאלה השניה:
אני מצליח להגיע לבערך מבחינת הסאוונד עצמו תמיד שאני שומע תסינטוז שלי ושל אומנים אחרים
אני אומר לעצמי וואלה ליידו זה נשמע צעצוע הצליל שלי ...
מה הופך את הצליל לחורט יותר או ... שרק הסינטזה הופכת את הצליל לגרסיבי כזה כמו
אני בטוח שיש עוד אלפי יוצרים מתחילים ששואלים את השאלה הזאת ^_^
מקוווה שתעזרו לי בסינטזה ולא תשכחו אותי חחח
זה נשמע כמו סוג כלשהו של supersaw (מספר אוסילטורים בדיטיון) שעובר דיסטורשין ואיקיו.
במקום לנסות להגיע לסאונד זהה 1:1, מה שסביר להניח שלא תצליח לעשות (ולאו דווקא באשמתך),
עדיף שתיקח אותו בתור השראה לסינטוז מקורי משלך.
ובקשר לשאלה השניה:
איכות הסאונד תלויה בסינטיסייזר שאיתו אתה עובד (לא כל הסינטים נוצרו שווים),
ברמת הידע שלך בסינטזה, במידת השליטה שלך בתפעול המכשיר,
במידת המיומנות שלך במיקסינג, ביכולת עיצוב-הסאונד הגולמי שיוצא מהסינטיסייזר,
ומעל הכל - בניסיון שלך ובכישרון שלך.
אני לא שומע שם פילטר, התוכן ההרמוני נשאר יחסית קבוע.
סביר להניח שתוחמים לו את טווח התדרים בעזרת EQ. _________________ Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
יש הדגשה של המיד עם EQ באנד פאד פעמון רחב רחב שמעצים את הנפח ונשמע גם שהוא מקומפרס מה שמדגיש קצת יותר את ההתקף. _________________ www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"