הצטרף: 12 יונ' 08
הודעות: 172
מיקום: מרכז
פורסם: שני 28 מרץ,11 09:56
נסה להגביר את הגיין שלו בכרטיס קול או להעביר דרך מיקסר ולהגביר את הגיין שם.
הייתה לי בעיה דומה בזמנו.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שני 28 מרץ,11 17:49
אישית, לא יצא לי להתקל בסינטים ומקלדות ברמה הזו שמוציאים אאוטפוט חלש מדי, לרוב זה כיול לא נכון או הרגלים גרועים:
במיקסים שיוצא לי לעשות, סאונדים שמגיעים מכלים וירטואלים, והסיכום של סה"כ הערוצים גם ככה כל כך חזקים שאני צריך להנחית את כל הערוצים כדי לשמור על המיקס מאוזן ומתחת לCLIP של המאסטר.
מכאן, שגם אם הכלי נשמע לך חלש באופן יחסי, הסבירות היא גבוהה שבמיקס נכון בין הכלים, כל הוירטואלים יתיישרו אליו ולא להפך. תעשה לך ניסוי שמדמה מיקס שלם ותראה אם אתה עדיין בבעיה. יש סיכוי סביר מאוד שלא.
בנוסף, אם אתה מקליט ל24 ביט, לא צריכה להיות לך בעיה של איבוד איכות בהקלטה גם בעוצמה נמוכה יחסית.
ככה אגב ממליצים להקליט לדיגיטל הרבה "גורואים": להקליט מראש בצורה שתואמת את המיקס ועם חשיבה קדימה ולא סתם לתת למיטרים לדפוק הכי גבוה שאפשר.
אם ובלי קשר, גש לעמוד 15 בהוראות של הכרטיס ואתר את בוררי העוצמה (מסומן ב22). ניסית לעבוד בשני המצבים?
Act Compatible
הצטרף: 29 אוג' 05
הודעות: 481
מיקום: תל אביב
פורסם: שלישי 29 מרץ,11 10:04
שוב, תודה רבה . . . אבדוק את כל ההמלצות ואעדכן תוצאות:
ראובן, 2 שאלות קטנות:
א'. לעניין מתג העכבה . . . הוא מתייחס רק לכניסה 2 בכרטיס (כניסה 1 היא בעכבה נמוכה כברירת מחדל) כך שאם אני מחבר את הסינטי שלי לשתי כניסות אלו, מן הראוי שהן יהיו "שוות ערך", לא?
ב'. הסוגיה השניה: היציאות שלי (נורד G2) הן בלתי מאוזנות (לפי המדריך), ואילו הכניסות של כ'-קול כולן מאוזנות. . . כך שאם אנסה לחבר ביניהן באמצעות כבל מאוזן לא אקבל שום יתרון, אבל בקישור ששלחת לי רשמת משהו על "קומבינה" של חיבור בין יציאה לא-מאוזנת לכניסה מאוזנת: האם מדובר בכבל ייחודי? בבניה/הלחמה אישית (לא שלי כמובן)? ובאותו עניין - יש כאן משמעות לאיכות הכבל (מותג, וכו' כאשר המדובר בבית, ואורך כבל קצר יחסית עד 3 מטר גג) יש המלצה למשהו בת"א?
תודה רבה רבה . . .