הצטרף: 08 מאי 10
הודעות: 30
פורסם: שלישי 31 מאי,11 11:03
לא ידעתי לאן לשייך את השאלה הזאת כל כך אז החלטתי שפה יהיה הכי מתאים
אנ יוצר מוזיקה אלקטרונית באולפן הביתי אצלי בחדר ואני עובד עם ציוד יחסית לא רע
לא משנה כל כך עם מה כרגע רק השאלה שלי היא . . .
שאני מגיע לשלב המיקס הסופי , בד"כ איך שזה נשמע בחדר ואיך שזה נשמע במקומות אחרים לאחר מכן יש הבדל משמעותי גדול - לרעה.
כמובן שזה נובע מכך שהחדר שלי לא אקוסטי בכלל ,
עם יש לי אוזניות ממש טובות , עדיף לעשות את המיקס הסופי דרך האוזניות או דרך החדר השקרן...ואני מדבר רק על מיקס של לבלים כרגע...מה עדיף?
_________________
Anthropology
Act Compatible
הצטרף: 19 מרץ 07
הודעות: 287
מיקום: רמת גן
פורסם: שלישי 31 מאי,11 15:49
אחת הסיבות לעבוד עם דיסק רפרנס היא להבין איך המיקס שלך יתורגם החוצה...
שים דיסק שאתה מכיר ושולט בו טוב ברמת הסאונד
הקשב לחדר, זהה את הניואנסים הקטנים ואיפה החדר "משקר" (תדרים שמוגברים יתר על המידה, כאלה שחסרים)
כאשר אתה בונה את המיקס תתייחס לכך...
הצטרף: 27 יונ' 06
הודעות: 86
מיקום: תל-אביב
פורסם: רביעי 01 יונ',11 10:28
יכול להיות שהמוניטורים שלך יותר שקרנים מהחדר (הלא מטופל אקוסטי)
ומה גודל החדר?
וכשלי היה בעיה דומה הייתי עושה מיקס ושומע אותו בכל מיני מערכות בעלי קונבקטור שונה אפילו באוטו ובמערכת הכי פחותה ורמקולים הכי שקרנים וכך הייתי יודע לאן המיקס מוביל!
לא הייתי עושה מיקס באוזניות!
בהצלחה.
הצטרף: 08 מאי 10
הודעות: 30
פורסם: חמישי 02 יונ',11 10:01
לגבי עניין הרפרנסים אני עושה כל הזמן לפחות ב 4 מקומות שונים וכל מקום נשח מה...זה נשמע שונה לגמרי אחד מהשני...התשובה שקיבלתי פחות או יותר כאן היא שוב ...נסיון ותהייה...פשוט אמשיך לנסות ...תודה
_________________
Anthropology