תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 08:37
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מחפש מיקרופון לבייס דראם
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (145) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  אור אשכנזי  
הצטרף: 21 דצמ' 09
הודעות: 62
מיקום: אלוני אבא
מחפש מיקרופון לבייס דראם
הודעה פורסם: ראשון 03 יול',11 14:34   
איזה מיקרופון לבייס דראם מומלץ?
המליצו לי על
סנייזר- EV868 , AMT-M51, AKG-D112, SONTRONICS DM-1B, ULS 414 ?
_________________
גבולות בגן עדן- אולפן הקלטות (אלוני אבא)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002502229621&ref=tn_tnmn
http://www.myspace.com/gvulotbeganeden
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
הודעה פורסם: ראשון 03 יול',11 14:54   
מכל מה שאמרת המיקרופון ה"סטנדרטי" לבייס דראם הוא AKG D 112. כמו SM 58 לשירה. זה לא אומר שהוא יותר טוב מהאחרים בכל סיטואציה. זה רק אומר שאין הרבה מה לטעות איתו. אם יש לך אותו יש לך אפשרות להקליט בייסדראם טוב.
kobifarhi-studio
Expert
הצטרף: 14 דצמ' 05
הודעות: 621
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 03 יול',11 16:00   
d112- סאונד רוק , פאנצ'י
414- בחירה מאוד לא סטנדרטית. לטעמי מתאים לבייסדראם קטן או כמיקרופון שני להדגשת תדרים גבהים על עור פנימי /הדהוד נמוך על עור חיצוני.
הEV נשמע קצת יותר טבעי, אני אוהב אותו לג'אז ולמתופפים שמכוונים את התוף שלהם ככזה שמנגן ומהדהד מעט .
את המיקרופונים האחרים לא יצא לי לשמוע אבל אני יכול להגיד לך שהם פחות נפוצים.
לדעתי כדאי לך לבדוק גם-
RE20 - סאונד וינטאג' יותר, ללא הדגשות מוזרות בנמוכים ( מעט מאוד אפקט קירבה )
D-6 יציאה של AUDIX, דורש מעט מאוד איקיו- מאוד פאנצ'י, יורד נמוך .
SHURE BETA52- שמן בנמוכים , לא היה לי אותו באולפן אז לא יצא לי להכיר לעומק, אבל בPA אני תמיד מרגיש איתו סבבה .
יש עוד רבים BETA91-MD421.-D12. לכל אחד אופי אחר.
יש פה סרטון הדגמה שעשיתי עם עוד כמה מעניינים

מעבר לכך , שמרתי אותו לסוף כי אנחנו מיבאים אותו, ב"מצלול" יש את ה-

MXL A55 KICKER

שהוא כמו 112 על סטרואידים לדעתי... בחצי מחיר.
אתה מוזמן לבוא לשמוע אותו
_________________
קובי פרחי
טכנאי קול-מוזיקאי.
http://www.mitzlol.com
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אני לא סובל 112
הודעה פורסם: ראשון 03 יול',11 16:29   
אחד המועמדים הפחות חביבים עלי - סאונד קופסאתי

אם אתה לא בוחל במושמשים הייתי מחפש sm91 לא בטא!

הev נחמד

sennheiser - 902

אודיוטכניקה AE2500 

אני חסיד של השילוב בין די 6 ל 91 אבל זה לא מתאים לכל סוגי המוזיקה
_________________
This one goes to 11!!!
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 00:07   
את האמת לא הבנתי את רשימת ההמלצות. רשימה פרועה וחסרת הגיון פנימי ונראה שמישהו התבלבל בין העיקר לטפל ובין המיקרופון העקרי לתוספת...
בכל מקרה רשימת המומלצים שלי תלויה תמיד בישום שלך. אם זה המיקרופון הראשון שלך ליישום זה מומלץ להצמד לאחד המיקרופונים המקובלים בתעשייה - מיקרופונים שאלפי טכנאים לפניך הסכימו על יעילותם, מיקרופונים שנותנים תוצאות טובות ב85% מהמקרים. את ה15% הנותרים תשאיר ביד המקרה והיצירתיות. לא הפוך. החשודים העיקריים:
אודיו טכניקה AT25
אקג D12
אלקטרו ווייס RE20
אקג D112
באייר M88 לסאונד השבעים האמריקאי
סנהייזר MD421 לג'אז

קונדנסרים למיניהם כגון Neumann U47fet, AKG414EB, EarthWorks QTC1 ודומיהם יהיו תמיד תוספת ולא העיקר אלא אם אתה מכוון למשהו יחודי שישרת אותך מידי פעם - לא מיקרופון עיקרי שיעשה את העבודה כל יום, 364 ימים בשנה.
_________________
הפקה ומיקס
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 07:50   
אני באופן אישי לא מכיר את כל דגמי המיקרופונים שהוצגו כאן.
מנסיוני האישי AKG-D112 הוא מיקרופון סטנדרטי שיתאים כמעט בכל מצב ומאד מקובל להשתמש בו.
כאשר חיפשתי לרכוש מיקרופון ביסדראם לאולפן שלי בכלל לא היתה לי התלבטות.
כאשר מדובר בסטודיו פרוג'קטס ביתי שאין את הפריווילגיה לרכוש סוגים רבים של מיקרופונים על מנת להתאים אחד מהם לסוגים שונים של הקלטות אני ממליץ ללכת על מה שסטנדרטי ויתאים בכל מצב.
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
  אור אשכנזי  
הצטרף: 21 דצמ' 09
הודעות: 62
מיקום: אלוני אבא
מה הוא DBSPL של קיק- רוק, מטאל?
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 14:42   
מישהו פעם מדד DBSPL של בייס דראם רוק ?
אני שוקל לבחור בAKG D112 ולשלב עוד מיק שברשותי B3 של STUDIO PROJECT עם חיתוך נמוכים על מנת להוסיף גבוהים לתוף! על פי הנתונים שלו הוא יעמוד ב137 DBSPL.... אך מעולם לא ימא לי למדוד DBSPL של קיק.
_________________
גבולות בגן עדן- אולפן הקלטות (אלוני אבא)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002502229621&ref=tn_tnmn
http://www.myspace.com/gvulotbeganeden
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 15:17   
הוא יעמוד...
137dB-spl זו עוצמה ממש גבוהה, לא משהו שתופים מסוגלים להפיק.
(אם תיתקל בעוצמה כזאת, זה הדבר האחרון שתשמע, אני לא הייתי דואג למיקרופון במצב כזה).
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
dushi
Act Compatible
הצטרף: 10 נוב' 07
הודעות: 440
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 15:52   
אני אוהב בעיקר את המיקרופונים הבאים לבייס דראם.(ואל תכנסו לעיני סגנון מוסיקאלי,נגן,חדר,פרא ושאר ירקות #wink )

akg d20 :דומה לakg d 12 רק קצת יותר קצוות ומסה. יודע היטב "לשטח" גבוהיים לא רצויים. אגב הוא אדיר לגיטרה בס... שימש גם בהקלטות מאוחרות של הביטלס (-: בקיצור עגול וסקסי

ev r20 : אמא של הקלאסיקות. רק תקשיבו לפתיחה של זיגי סטארדסט. אין טבעי ממנו.

akg d112 : סוס עבודה אמיתי רוק ופופ 90,80 אלפיים. צליל מאוד מאופיין ומוכר. עדינות ורכות ממנו והלאה, זה לא הקטע שלו.מספר אחד בלקלוט את הפאנצ'יות והפיק של הפדל בעור.

yamaha sub kick : העוצמה שהוא מוסיף למערכת אין שני לה. מי שהקליט מערכת תופים במיקרופון בודד יודע שתוף הרגל תמיד "מפסיד" בהקלטות הללו יותר מכל חלק אחר וזאת מפאת אובדן האנרגיה והפיזור הטבעי שלו... בעזרת 2 מיקרופונים אחד למערכת וסאב קיק אפשר לקבל תוצאות מעיפות אוזניים ומומלץ לראות ביו-טיוב לשם השוואות...

חוץ מזה שווה תמיד לנסות ולהתנסות ולא לפחוד מלחקור.

שוב הקליפים של קובי מצוינים בכדי להבין את הרעיון.

יואב אני מתכוון לתת טיסת ניסוי ל reddi וגם לm80 בקרוב מאוד.

יאללה חוזר לחיווט מחדש של הrackmount ולחליף חיתול לתינוק!
_________________
המציג אינו רופא!
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: שני 04 יול',11 18:52   
D112
כי ככה אני #wink
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון