תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
פורסם: ראשון 03 יול',11 14:54
מכל מה שאמרת המיקרופון ה"סטנדרטי" לבייס דראם הוא AKG D 112. כמו SM 58 לשירה. זה לא אומר שהוא יותר טוב מהאחרים בכל סיטואציה. זה רק אומר שאין הרבה מה לטעות איתו. אם יש לך אותו יש לך אפשרות להקליט בייסדראם טוב.
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: ראשון 03 יול',11 16:29
אחד המועמדים הפחות חביבים עלי - סאונד קופסאתי
אם אתה לא בוחל במושמשים הייתי מחפש sm91 לא בטא!
הev נחמד
sennheiser - 902
אודיוטכניקה AE2500
אני חסיד של השילוב בין די 6 ל 91 אבל זה לא מתאים לכל סוגי המוזיקה
_________________
This one goes to 11!!!
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שני 04 יול',11 00:07
את האמת לא הבנתי את רשימת ההמלצות. רשימה פרועה וחסרת הגיון פנימי ונראה שמישהו התבלבל בין העיקר לטפל ובין המיקרופון העקרי לתוספת...
בכל מקרה רשימת המומלצים שלי תלויה תמיד בישום שלך. אם זה המיקרופון הראשון שלך ליישום זה מומלץ להצמד לאחד המיקרופונים המקובלים בתעשייה - מיקרופונים שאלפי טכנאים לפניך הסכימו על יעילותם, מיקרופונים שנותנים תוצאות טובות ב85% מהמקרים. את ה15% הנותרים תשאיר ביד המקרה והיצירתיות. לא הפוך. החשודים העיקריים:
אודיו טכניקה AT25
אקג D12
אלקטרו ווייס RE20
אקג D112
באייר M88 לסאונד השבעים האמריקאי
סנהייזר MD421 לג'אז
קונדנסרים למיניהם כגון Neumann U47fet, AKG414EB, EarthWorks QTC1 ודומיהם יהיו תמיד תוספת ולא העיקר אלא אם אתה מכוון למשהו יחודי שישרת אותך מידי פעם - לא מיקרופון עיקרי שיעשה את העבודה כל יום, 364 ימים בשנה.
_________________
הפקה ומיקס