S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שני 03 אוק',11 20:39
מחשב: השבוע ראיתי אחד נתקע באמצע מופע, אבל מצד שני, כדי להשיג רמת ביצועים של מחשב בלוח פיזי צריך לדעתי להכפיל את המחיר של המערכת (לפחות)
לגבי הבהייה במחשב - רוב הלוחות ה"רציניים" כוללים גם מסך או יציאה למסך לעזרה בתכנות. היקרים יותר מביניהם כוללים גם מסכי מגע, טרק-בול ומספיק כפתורים בשביל לא להפעיל אותם "על עיוור".
רוב העבודה נעשית בזמן התכנות, רוב מה שאתה רואה קורה על הבמה מתוכנת מראש, החל מרמת הקיו/סצינה/תמונה, ועד למהלכי תאורה מסובכים.
תוך כדי המופע המפעיל לרוב יעבור בין קיו/סצינה/תמונה מתוך זכרון המכשיר, וכנ"ל למהלכים המסובכים.
בתוכנות ניתן לתכנת HOT KEYS להטרגה של פעולות זמינות (כמו פליקר על רווח) ככה שעם קצת אימון אפשר לעבור לעבודה חצי עיוורת.
ובכלל, הקיו בד"כ יהיה מוזיקלי או טקסטואלי, ככה שלא חייבים לגמרי עיניים על הבמה.
לרוב פיידרים על המכשיר מבצעים פעולת GROUP או SPECIAL שמעוניינים לשמור ולתפעל על פיידר אחד, והם יתוכנתו ע"י המפעיל להפעלה נוחה בזמן המופע. למשל מהירות תנועה של מהלך מובינג או דימר של מספר פנסים.
לג'ויסטיקים יש בעיה של רגישות, יש יחס לא ישיר בין התנועה ביד לפנס. צריך לזכור שלפנס יש יותר מ360 מעלות של סיבוב, אבל פחות מ360 של TILT
ג'ויסטיקים משמשים לעיתים לFOLLOW SPOT בלייב, אבל עכבר יכול להשיג תוצאה דומה בתוכנות תאורה ממוחשבות