וכמובן גם זה שהם נשמעים די רע זה מיתוס
היו לי אותם הרבה זמן והם נשמעים נפלא לטעמי _________________ iMac | RME UCX | Dynaudio BM6a | Logic Pro X | http://www.myspace.com/elisegal
שלום לכם
ראשית אין צורך בשום היסטריה או מה שמנסים לייצר
יש היום מוניטורים הרבה יותר טובים או נחשבים לטובים ,
מה שכן יש בהם מה שאין באחרים לפחות ממה שהתנסתי
כל מיקס שעשיתי בהם יצא פגז , פשוט נשמע מעולה בכל מערכת
אם זה בתית , ברכב , בהופעות וכו' , אגב הייצור שלהם הופסק
מהסיבה שהעץ ממנו הם עשויים נאסר לכריתה ונחשב לעץ מוגן ונדיר
ויש להם סאונד מאוד מאוזן , ולא ממוקסס ואולי פה הסוד שלהם
יש חשיבות עצומה לטכנאי הקלטה ומיקס שעוברים בין אולפנים ל NS10 בחדרים שונים בהם אנחנו עובדים, ככה תמיד יש לנו נקודת רפרנס מוכרת למרות שכל הציוד בדרך למוניטורים יכול להיות שונה לגמרי (חדר, מוניטור מודול, מגברים, כבלים וכו) עדיין אפשר להסתדר בגלל האופי המיד ריינג'י נטול האוברטונים של ה NS10 והמהירות האיטית שלהם יחסית אפשר תמיד לשמוע את הבעיות המרכזיות ב fundamental בלי שהאוזן מוסחת בגלל בעיות אחרות שבולטות יותר באוברטונים וב transients כמו במוניטורים המפורטים והמודרניים שבמעבר בין חדרים לפעמים קשה יותר להבחין בין עיקר לטפל עליהם, ה NS10 נשארים תמיד NS10.
יש אותה חשיבות לטכנאי מיקס גם ל Auratones. במעבר בין חדרים במרחק זהה מהאוזן אפילו עם הגברה שונה ה Auratones נשמעים כמעט אותו דבר, הם לא מזיזים אוויר כמעט אז האקוסטיקה והגודל של החדר הופכים לדבר הרבה פחות משמעותי כשמאזינים לאורטונים ואפשר לסמוך על הבאלאנס לגמרי אפילו אם לא מכירים את החדר שעובדים בו. במעבר בין חדרים אני בד"כ מצמיד את שני הרמקולים וממקם אותם באמצע _________________ www.aranlavi.com