תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 11:48
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
אמינות המוכר והמוצר ברכישת ציוד יד שנייה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
אמינות המוכר והמוצר ברכישת ציוד יד שנייה
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 13:28   
נסיונות טובים ורעים(מאוד) עם רכישות מיד שנייה(או יותר..) לימדו אותי שרכישות

מוצלחות הן רכישות בהן הקונה והמוכר מכירים(גם דרך הפורום,אגב).



אני ניצב בפני מספר רכישות של ציוד להתקנה במועדון-התקציב שלי מאפשר

אנלוגי ויד שנייה.השוק די מוצף,ההצעות לפעמים תמוהות-יקר מדי,זול מדי וכו'.

המצב די מתסכל,זה לא כמו ברכב-שאפשר לסכם על מוסך שיבדוק שמקובל

על שני הצדדים,אין גורם אובייקטיבי שיכול לתת דיאגנוזה ובגדול-האפשרות

של חתול בשק היא אופציה ריאלית מאוד.

באם יש לכם הצעות/הארות בנידון בתור עובדים או בעלי עסקים שמכרו וקנו

ציוד משומש-ממה הייתם נמנעים?במי הייתם נעזרים?טיפים?

באם אתם ממליצים לי לעבור לדיגיטל-אין לי את ה$$$ וגם לא יהיה.
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
mandela
תומך
הצטרף: 16 יונ' 01
הודעות: 1511
מיקום: מגדים
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 15:19   
ציטוט:
זה לא כמו ברכב-שאפשר לסכם על מוסך שיבדוק שמקובל

על שני הצדדים,אין גורם אובייקטיבי שיכול לתת דיאגנוזה


למה לא? יש לא מעט מעבדות, מה הבעיה לקחת ציוד לבדיקה? במידה וזה משתלם כמובן, כי הגיוני שהעלות תהיה עליך (אפשר לסכם שאם יש תקלה אז עלות התיקון תרד מהמחיר).

בגדול ההמלצה שלי היא לא למהר - אף פעם לא לחשוב שמצאת איזו הזדמנות שלא תחזור, כי הסיכוי להתאכזב אח"כ גדול מהסיכוי שזו באמת מציאה שכדאי לקפוץ עליה.

לא להחליט במקום, לראות תמיד עוד אופציות, לדבר עם המוכר מספר פעמים. כל התנהגות "חשודה" - בנאדם שלא מחזיר טלפונים, לא מגיע לפגישה, נותן לך פרטים מסויימים ואז משנה אותם בשיחה הבאה, וכו' - מבחינתי זו נורת אזהרה ואני אחשוב 100 פעמים לפני שאקנה משהו מבנאדם כזה. הפרנויה משתלמת בסוף...
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
במקרה של מיקסר,לאן היית הולך?
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 15:29   
אפקטים,מעבדים דינמיים,רמקולים,EQ...

מי הכתובת?
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
mandela
תומך
הצטרף: 16 יונ' 01
הודעות: 1511
מיקום: מגדים
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 15:52   
אני לא מתעסק ביום-ביום עם ציוד כמו שהזכרת, אבל פעם לקחתי מגבר לתיקון במעבדת "סיגנאל" (http://www.signal-audio.co.il/) והייתי מאוד מרוצה (אחרי 2 תיקונים במעבדות אחרות לפני זה). אני מניח שחברי הפורום יכולים להמליץ על עוד מקומות.
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
מצד אחד
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 19:10   
חברות הגברה עוברות לדיגיטל ונפתרות מציוד ישן. גם תקין וגם לא.

יש חשיבות ראשונה במעלה לקנות רק ממי שבאמת מכירים וסומכים. לא הייתי מעז לגעת בציוד של חברות מפוקפקות או כאלו שהבעלים נראה מפוקפק. (חפש את הפדאנטים ששומרים על הציוד והאוטו שלהם בהתאמה)

על מיקסרים הייתי הולך מראש על סוסי עבודה שסביר להניח שימשיכו לעבוד טוב גם בעתיד.
midas, חלק מהסאונדקרפט , yamaha וכו.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 21:38   
ברמה מסויימת אפשר לבדוק הכל עצמאית:

מיקסר - מחברים למערכת ו"מזריקים" סיגנל למערכת. סינוס ב1 קילו (ואולי עוד 2-3 אם יש לך זמן), רעש וורוד/לבן, לבדוק שעבור כולם הגיין מפיק עוצמה שווה לכל אורכו (נניח ב3 נקודות).
עם מאסטר פתוח בודקים רעש עצמי - מאסטר לבד כשערוצים סגורים, מאסטר בסיכום ערוצים במיקומי פיידר וגיין שונים (רצוי להתמקד באיזור רמת העבודה הצפויה. אם המערכת שלך גדולה וחזקה עם "ספייר" על המקום, אתה יכול להתחמק בקלות גם עם מכשיר טיפה רועש)
בודקים שכל היציאות נותנות עוצמה דומה (לליציאות האחיות שלה, גרופים, ימין שמאל ושליחות)
בודקים שאין רעשים בפוטנציומטרים ופיידרים, שכל כפתורי האיקיו נותנים הגבר דומה וטווח תדרים דומה (זהירות במיידאס וניס, לכפתורי התדר של ההיי-מיד יש נטייה להתיישן ולהכנס לאוסילציה! זהירות)
לשחק עם כל הפלאגים שתקועים בפנים ולמצוא נקודות רופפות/קרחצים, לבדוק שכל האינסרטים תקינים
לפתוח את המאנייק בזהירות ולראות שהוא לא חלוד/אכול/מתוקן ברשלנות
וזהו בערך...
כנ"ל קומפרסור, לראות ששני הצדדים עובדים בנפרד אותו הדבר (עם סינוס) וכשעובדים בסטריאו ההנחתה בשני הצצדים זהה.

לסיגנאל יש באמת את כל הכלים לבצע עבורך את כל הבדיקות והתיקונים, אבל אני חושב שהם יהיו רחוקים לך קצת. תפוס את נמרוד, אני בטוח שהוא גם יוכל לעזור לך לבדוק מכשירים בצורה יסודית וגם לבצע תיקונים, והוא יחסית קרוב אליך.
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
אם אני בעכו,המוכר בירושליים והמעבדה בת"א?
הודעה פורסם: רביעי 21 דצמ',11 23:48   
אני נוסע,נותן ערבון,לוקח,נוסע,בודק,משלם על הבדיקה,מחזיר,וסוגר עניין?

לא פשוט,במיוחד שאתה בודק יותר משתי אופציות באי אילו איזורי חיוג.

אבל,כנראה שאין מה לעשות.

יש מחיר לזול.
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: חמישי 22 דצמ',11 09:01   
אני חושב ששחר נתן לך כיוון מאד פראקטי:
1. אתה מתאם עם המוכר יום לבדיקות ומסכם איתו על מערכת מותקנת. אמרת מערכת למועדות, מכאן אני מבין שלא מדובר בהקמה של יומים אלא על מערכת קטנה-קטנה מאד.

2. אתה עצמך מגיע עם סורסים מסודרים (עדיף לאפטופ עם כרטיס קול ראוי לשמו ותוכנות השפרצת סיגנל)

3. בודק באמת כל מה ששחר רשם

4. קובע עם המוכר על שבועיים שבמהלכן הציוד בסוג של השכרה עם תעריף הגיוני.
אם אתה קונה, המחיר מתקזז.

*** ציוד אלקטרוני יכול להחזיק שנים. ברשותי סטריפ שפורק מקונסולה שנולדה באותו השנתון שלי - רמז: אני ביקרתי את האורטופד הרבה הרבה יותר פעמים ממנה ואני תופס מעצמי בנאדם בריא יחסית.
שני האוייבים הגדולים של סוג הציוד הזה הוא: תנאי שימוש לא נאותים, תנאי החסנה לא נאותים. שאר התקלות הן תקלות שבר - כלומר, משימוש לא תקין.
מרית תקלות השבר הן משהו שתוכל לעלות עליו מיידית כי הן נראות ואם הן לא נראות - הן נשמעות: נתקים, שברים, קימוטים וכיו"ב.
התקלות שנובעות מגיל הן הסמויות. חלודה וקורוזיה הם היהושוע בין-נון והכלב בן-יפונה של עולם הריגול האלקטרוני. תן בהם אמון.
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: חמישי 22 דצמ',11 09:34   
אם מדובר במיקסר נסה לאבחן שרידי אבק במקומות חבויים מכיוון שזה אחד האויבים הגדולים והגורם הראשון לקרחצים למיניהם.

אחר כך (אחרי הבדיקה כפי ששחר הציע) יש מיקסרים הבנויים מלוח אחד והם קשים יותר לתיקון במיוחד אם מדובר ברכיבי surface mount (אלה המיניאטוריים שצמודים ממש ללוח בניגוד לסוג המסורתי בו אתה רואה את נקודת החיבור של הרכיב עם רגליים אל הלוח). יש כאלה עם לוח נפרד לכל ערוץ והם מומלצים יותר, כי גם אם המיקסר תקין יש סיכוי טוב שאתה תצטרך לתחזק אותו. חלק מה-allen&heath הן כאלה. רוב אלה השטוחים יותר (גובה מהשולחן) הם מהסוג הראשון.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
מה ש shaharv אמר
הודעה פורסם: חמישי 22 דצמ',11 16:33   
רק שאני בתור מוכר לא הייתי מרשה לך לפתוח לי את המיקסר.
כל שאר הבדיקות בכיף.

תתחיל עם מראה חיצוני, למרות שיכות להטעות אבל תראה שאין פידרים או נובים חופשיים.
בעקרון לעבור ערוץ ערוץ כפתור כפתור, חור חור.
להכין רשימה של כל התקלות.. ואז לעשות חושבים, האם המחיר של המוצר מצדיק את הבלאי.. או מצד שני האם המוכר יסכים לשלם עבור השיפוץ כדי להפטר מהמוצר.

נראה לי שיכולים להגיע למצב שכבר לא שווה לשפץ ולא למכור.. או להוריד עוד במחיר מתוך ידיעה שאתה תנצל פחות ערוצים ממה שהמיקסר מציע.

נניח מיקסר של 24 ערוצים שמתוכו 5 דפוקים, אולי שווה למוכר להוריד עוד במחיר אם הקונה מסתפק ב 19 ערוצים, מאשר לשלוח לשיפוץ במחיר שעולה כמו הקונסולה כולה..
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון