אני לומד לתקלט, ובמקביל אני לומד תאוריה מוזיקלית. אני כבר יודע כיצד אני יכול לתקלט בצורה הכי הרמונית שניתן ע"י שילוב הרמוניה מוזקילית בסט. ז"א טרק שמתנגן על סולם Fm אחריו יכולים לבוא טרקים שמתנגנים על הסולמות Bbm או-Cm. עכשיו השאלה שלי היא כזאת. כאשר מתנגן לי טרק בסולם Fm, אני אוכל לשים אחריו טרק שמתנגן ב-F#? ממה שהבנתי אם אני מעלה בחצי טון זה גם נשמע טוב ביחד. האם זה נכון?
תודה ולילה טוב
זה הפעם הראשונה שאני שומע על מיקסוס על פי סולם אבל אני מניח שזה בהחלט נעשה אם כי בצורה אינטואטיבית.
99.9% מהDjs כיום או בעבר אינם בעלי הכשרה מוזיקלית וטוב שכך אחרת מוזיקה כמו האוס,דאנס,טראנס וטכנו (סגנונות מתבססים על 2-3 אקורדים) לא היתה נוצרת.
המוזיקה נוצרה על ידי דיג'אים ש"חטאו" בהפקה אולפנית ו"עבדו על פי שמיעה".
כאינטואטיבית זה לא עובד לוחצים מהר על Kill bass ואז שורש הסולם של אותו טראק שמנגן אל מול הזה שנכנס (או ההפך) הוא פחות ברור והחירבוש שמתקיים כש2 באסים שמתנגנים בסולמות לא קשורים הוא פחות מורגש.
Camelot Circle - זהו המעגל המגדיר את היחסים שלפיהם חלק מהדיג'יאים עובדים.
נסה לעבוד לפיו כאשר התזוזה היא פנימה/החוצה או לצדדים.
התזוזה למשבצות הסמוכות בלבד - בלי דילוגים.
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא _________________ "The loneliness of a long distance runner is nothing compared to that of a computer musician"