Expert
הצטרף: 11 ינו' 09
הודעות: 2673
מיקום: גבעתיים
פורסם: שלישי 24 אפר',12 12:47
כמו שאולי אתה מתאר לעצמך (או שאולי לא), מדובר בהקצאת מיקסר מוניטור לכל עמדה, כאשר כל מיקסר מקבל 8 קווים (sub-mix buses) מהמיקסר הראשי.
בנוסף, כאמור, תצטרך איזשהו מכשיר שיפצל את אותם 8 קווים מהמיקסר הראשי, לכל אותן עמדות.
המיקסרים הקטנים לכל עמדה לא אמורים להיות מתוחכמים מדי, ואפילו לא נדרשות שם כניסות מיקרופון אלא line בלבד, כאשר ההמלצה היא שיציאת האוזניות שם תהיה "בריאה" מספיק כדי לספק את מי שנמצא באותה עמדה.
בשורה התחתונה, אתה בטוח שאתה רוצה להשקיע ב"פינוק" הזה?
_________________
Hammond B3 ('59) + Leslie 122, Wurlitzer 200A, Nord Stage 3 Compact, TE OP-1, Arturia Minibrute
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שלישי 24 אפר',12 13:32
תחלק את הבעיה לכמה חוליות:
נתחיל במחשב שמוציא לכרטיס הקול סיגנל רב ערוצי.
לפני הסיכום שלו, אתה צריך להוציא מכרטיס הקול שליחות כמספר הפיצולים שאותם אתה רוצה (במגבלת תכונות כרטיס הקול).
נניח שיש לך כרטיס קול עם 8 יציאות, אז (וללא קשר עם מה שתגדיר כ"יציאות הסיכום הראשיות) אתה שולח 8 קוים החוצה.
זו חוליה ראשונה.
עכשיו, יש 2 אופציות:
פיצול באמצעות המחשב (אני מניח שגם במיקסר של כרטיס הקול וגם בסיקוונסר אתה יודע איך לייצר פיצולים
האופציה היותר נורמלית ונוחה היא לשלוח את הסיגנלים הללו למיקסר של 8 ערוצים שיש לו גם 8 AUX
כעת, כל אוזניה מתחברת למוצא AUX (דרך מגבר אזניות כמובן), ובאמצעות המיקסר כל נגן יכול להגביר לעצמו (AUX) כל סיגנל שנשלח לכניסת המיקסר כאוות נפשו
אני חושב שהפיתרון של קונטרול רום במחשב הוא הכי נוח ויעיל
רק שזה לא שכל נגן מחליט לעצמו בכל רגע נתון אלא הטכנאי מתבקש להגביר ולהנמיך כלים