תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 14:15
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הגברה של צ'לו ופרקשן, הכיצד?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  Darkest  
הצטרף: 16 אוג' 05
הודעות: 214
מיקום: וינה,אוסטריה
הגברה של צ'לו ופרקשן, הכיצד?
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 16:03   
היי
אני מעוניין לדעת מה הדרך הטובה, הזולה והיעליה להגביר צ'לו (קונדנסר,דינמי,פיקאפ ,איזה?) ופרקשניסט עם קונגה או דג'מבה ושייקרים למינהם. (איזה מיק מומלץ? מעדיף שזה יהיה מיק אחד לפרקשין. אולי אוברהד?)

כרגע מודובר על מופע של עד 100 אנשים.
תודה לעונים וגם לקוראים.
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 16:28   
מהו שאר הציוד? האם אתה מדבר על כל השרשרת מהמיקרופון / דיירקט עד לרמקולים? האם יש עוד כלים מלבד מה שציינת? איזה סוג מוסיקה? לאיזה עצמה אתה מעריך שתרצה להגיע? תאר את כל הסיטואציה כדי שיהיה אפשר לענות.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
  Darkest  
הצטרף: 16 אוג' 05
הודעות: 214
מיקום: וינה,אוסטריה
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 16:41   
תודה על התשובה.
יש עוד גיטרה אקוסטית המחוברת דייקרט עם DI ארורה של פישמן
זמרת כרגע עם סיינזר 945.
3 מיקרופונים של קולות -שור 58
הכל מחובר לקונסולה. יש קומפרוסר DBX וEQ גרפי RANE.

מדובר במוסיקה אקוסטית (ע"ע המופע של דיויד גילמור http://www.youtube.com/watch?v=wkAt6okz7yo

יחי ההבדל כמובן...#smile
חשוב לי איך להגביר בצורה הטובה את הכלים הנל (מיקופונים והעמדה שלהם).

תודה

חשבתי עולי שור 57 על הקונגה ואולי איזה אוברהד על השייקרים
....אבל אז יהיה לפרקשניסט 3 מיקים? (הוא גם שר קול ב').

והצ'לו? למשל בלינק שציינתי איזה מיק מדובר שם? (ולמה משתמשים בקונדסר על הצ'לו? לא תיהיה זליגה של שאר הציוד?)

מה מקובל?
שוב תודה רבה
  Darkest  
הצטרף: 16 אוג' 05
הודעות: 214
מיקום: וינה,אוסטריה
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 16:55   
איך זה?
http://www.thomann.de/gb/the_tbone_ovid_system_cello_bundle.htm

אמור להיות חיקוי של DPA היקר.... אבל מחיר טוב #think

יש אצלי גם 2 דינמים כאלו...האם יעזרו במשהו?
http://soundwhisper.com/Content/SoundSystems/Microphones/ShurePrologue16L.html
nimrod_wagner
Expert
הצטרף: 29 דצמ' 04
הודעות: 725
מיקום: ק. ניר דוד
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 20:22   
ציטוט:
אבל אז יהיה לפרקשניסט 3 מיקים?

אז?
מה, האחרים ירגישו מקופחים?

מצד שני - אם יש לו מיקרופון שירה לא הייתי טורח יותר מזה בענין של שייקרים, הוא ישקשייק מול מיקרופון השירה שלו. 57 זה מצויין לג'מבה ולקונגה.

את המיקרופון בלינק אני לא מכיר. הגברתי צ'לי עם דינמיים והגברתי עם קונדנסרים. מה עדיף, זה תלוי בתפקיד של הצ'לו ביחס לשאר הכלים, ובכלים שיש לך לטיפול עדין בסאונד (EQ בעיקר).

במקרה שלך אני הייתי בוחר מיקרופון דינמי. 57 כברירת מחדל. את המיקרופון יש לכוון לגשר.
  Darkest  
הצטרף: 16 אוג' 05
הודעות: 214
מיקום: וינה,אוסטריה
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 21:54   
סבבה ...תודה...

אנסה את השור 16L עם הצ'לו...נראה איך יזרום

מישהו מזהה את המיקרופון כאן? (של הצ'לו)
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 21:55   
נגני צ'לו שעבדתי אתם השתמשו בפיק-אפ או במיקרופון דש צמוד לגשר, מצביע לכיוון חור ה-F. זה נותן צליל יפה יותר מפיק-אפ ואפשר להסתדר עם מבחינת פיד-בק וזליגות של כלים אחרים כל עוד מדובר בעצמה רגועה של שאר הכלים ואין דרישה למוניטור חזק. נראה לי שזה הכיוון של המיקרופון בלינק שנתת. מעבר לכך - לא מכיר אותו.

יש גם מיקרופון יעודי של akg:

לינק

הוא נשמע איפה שהוא בין פיק-אפ למיקרופון. סה"כ עושה עבודה לא רעה. הוא דורש מתאם פאנטום כלשהו אז אם אתה קונה שים לב שזה כלול.

רוב הנגנים בכלים כאלה דואגים לעצמם בשלב מסויים לפתרון כלשהוא שמתאים להם מכיוון שאי אפשר לצפות מחברת הגברה / סאונדמן של מועדון שיוכל תמיד לפתור בעיות של כלים חלשים בסביבה רועשת, באותה מידה שמצפים מנגני גיטרה אקוסטית לבוא עם פיק-אפ.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
  Darkest  
הצטרף: 16 אוג' 05
הודעות: 214
מיקום: וינה,אוסטריה
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 22:50   
תודה על התשובה...

האם תוכל בבקשה לענות על מה ששאלתי מקודם?

איך לדעתך יזרום השור 16L אל הF ?
http://soundwhisper.com/Content/SoundSystems/Microphones/ShurePrologue16L.html


האם ידוע לך מה המיקרופון שמשתמשים בו במופע הנ"ל לצ'לו?
http://www.youtube.com/watch?v=wkAt6okz7yo

(דקה 0:27:50 למשל......)
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אם הצלו ירצה מוניטור 16l זה לא בדיוק מה שהייתי הולך עליו
הודעה פורסם: שלישי 05 יונ',12 23:04   
אחד המיקרופונים שהביאו לי תוצאה מעולה בצלו וגם סיפקו לוול מרשים במוניטור זה

shure beta98.

מאוד נפוץ לכלי מיתר בארצנו זה האודיו טכניקה pro35 פחות חביב עלי אבל קצת יותר נוח למיקום בגלל הקליפס הבילט אין

שניהם לא יקרים במיוחד.

לגבי ה akg

לגבי הפרקשניסט מה שנמרוד אמר #biggrin
_________________
This one goes to 11!!!
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: רביעי 06 יונ',12 00:16   
3 מיק לפרקשניסט שעושה קולות זה סביר בהחלט. הגעתי גם ל7 וזה בלי עמדת קונגו/בונגו #wink

ציטוט:

נגני צ'לו שעבדתי אתם השתמשו בפיק-אפ או במיקרופון דש צמוד לגשר, מצביע לכיוון חור ה-F

מה שעצוב זה שרוב מיקרופוני הדש שמשמשים לקומבינה הזאת הם היקפיים ולא קרדיואידיים, לכיוון אל החור כמעט ואין משמעות, בטח שלא בנמוכים, סכנת נפשות במוניטורים.
מחלה ידועה.
במחלקת הבאדג'ט, יש לטק-טופ מיק' כזה. לצ'לו אני מעדיף את הדגם הגדול יותר (והוא גם בד"כ שחור)
באותה נישה של מיניאטורים, קיבלתי תוצאות טובות עם קפסולת 183 (קרדיואידית) של שור. אפשר לשדך אותה לתושבת MX קווית או WL אלחוטית. הם גם לא אמורים להיות יקרים במיוחד, ולדעתי יתנו תוצאה קרובה לבטה98 ששי הזכיר (בקשר לבטה - אם אתה מזמיין כזה מחברת הגברה או אפילו מחנות, תבדוק טוב שהזמנת עם התושבת הנכונה! קיימים 3 דגמים לכלים שונים)


16L הוא מיק' רזה מאוד בנמוכים, בחירה אחרונה מבחינתי.

לא יודע איזה מיק' ספציפי זה בוידיאו, אבל זה נראה כמו קונדנסר דיאפרגמה רחבה אולפני.
אם יש לך כזה בהישג יד, משהו עם נפח בנמוכים ופחות גבוהים נוצצים לא טבעיים ( קרי - לא סיני זול מדי, משהו שעובד טוב על קולות גבריים נמוכים) הייתי מנסה, ומוסיף 57/58 למטרות מוניטור (זאת קומבינה טובה באופן כללי, גם בפסנתרים וגיטרות קלאסיות לדוגמה)
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון