S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: רביעי 13 יונ',12 11:24
דבר עם לאון, אני מניח שהוא יהיה יותר אינפורמטיבי מדורון. יש מצב שהוא כבר עשה שם כמה הקלטות בעצמו. אם אין לך ציוד או מקליט, הוא גם ישמח לתת לך את השירות הזה.
המיקסר מוניטורים הקבוע שלהם בתיקון למיטב הבנתי, אבל תבדוק איתו אם יש דיירקטים שהם פרה פיידר ופרה איקיו.
אני רוצה גם לנצל את הבמה ולשבח את האוזן השלישית באותו הנושא בדיוק. לא רק שיש אייפאד ששולט על המיקסר הדיגיטלי (וירון הסאונדמן הנחמד בעולם מוכן גם לעשות מוניטורים מהבמה בזמן הבאלאנס), הם התקינו מחשב שנותן גם ראק אפקטים של וייבס וגם אופצייה להקלטה בערוצים (בתשלום של 400 ש"ח אומנם, אבל אופציה נהדרת)
הצטרף: 05 פבר' 03
הודעות: 80
מיקום: תל אביב
פורסם: חמישי 14 יונ',12 20:53
מנסיון במיקסים של חומרים מהבארבי, העבודה תמיד מאתגרת.
יש הרבה זליגות. במיוחד של תופים למיקרופונים של השירה,
אבל כמו שאתה יכול לשמוע בלא מעט אלבומים, אפשר להגיע עם קצת מאמץ לתוצאות מאוד יפות.
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: חמישי 14 יונ',12 22:39
הפיצול הפאסיבי שיש בבארבי משמש למיקסר מוניטור,ככה שבו ספציפית אתה לא יכול להשתמש
אם המיקסר מוניטור הקבוע של המקום יחזור מתיקון יש עליו פיצול פאסיבי עם יציאות אקסלר (ככה המיקסר בא זה לא הפיצול של הבארבי) - רק שזה הבארבי אז אלוהים גדול בקשר לתקינות.
הדיירקט אווט של המיקסר מוניטור זה פוסט פיידר פוסט איקיו...
לגבי ה xl200 בפרונט - יש לה דיירקט אווט אני לא בטוח לחלוטין אבל לדעתי זה פוסט איקיו.
עצתי היא, תשכיר פיצול אקטיבי או פסיבי מבוסס טרנספורמטור! - או שמי שמקליט בשבילך יעשה את זה בשבילך - קוסט אפקטיב זה לא אבל זה חוסך התבאסות אחרי זה.
_________________
This one goes to 11!!!