הצטרף: 27 יונ' 06
הודעות: 86
מיקום: תל-אביב
פורסם: שלישי 19 יונ',12 09:29
מה שקרה יכול להיות בגלל שני דברים (לדעתי מנסיון בעבודה)
הכל מתחיל מהמנהל אומנותי שיש לו תקציב דליל מאד!
ואז מחפשים חברות הגברה חלטוריסטים עם ציוד כושל וזול, וטכנאים שמקבלים שכר עלוב ליום עבודה. ויש בארץ לא מעט כאלו
ודבר שני זה שנותנים לחברת ההגברה מפרט טכני מסויים ובפועל צריכים פי שלוש ציוד וכו' ואז אין תאימות בין מה שמבקשים לבין מה שיש בשטח.
טכנאי עם ציוד מוגבל לא יכול להגיע לתוצאה.(הרגשה נוראית לטכנאי חסר אונים מול מקבלי שרות)
ברק היית צריך להגיד לכולם שזה בדיחה כל העסק הזה ושהם סנלרים ולא טכנאים ושכך לא עובדים. ואומר אישית לסאונד-מן שהסאונד מחריד!
Act Compatible
הצטרף: 10 נוב' 07
הודעות: 440
פורסם: שלישי 19 יונ',12 13:31
אני מבין לליבך.
טורחים הרבה לגבי מופעים כאלה גם ברמת תוכן וגם ברמה טכנית ומאזב לראות תוצאות נמוכות...
_________________
המציג אינו רופא!
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שלישי 19 יונ',12 23:02
הבעיות מתחילות כי מתעסקים יותר מדי ב"רמה הטכנית". כל מורה של מגמת מוזיקה מחליטה שהיא יודעת הכי טוב. היו לי עשרות אם לא מאות כאלה.
לצערי, רובם לא ממש מבינים, לא ממש מופיעים או עוסקים בצד הטכני, ובהרבה מקרים הגישה ה"ידענית" שלהם והדחפנות המוגזמת והראוותנות היא מה שדופק לילדים את החוויה.
במקום ללמד את הילדים לנגן ביחד, מביאים אותם למופע ובפעם הראשונה בחיים הם עומדים מול מוניטור (אמיתי), ובמקום להסתמך על הכישורים שלהם (וראיתי המון כשרון צעיר) גורמים להם להסתמך על מכשור שהם לא מבינים, ולהרגשה (שנשארת איתם לשנים כמוזיקאים) שהטכנאים רוצים לדפוק אותם או משהו כזה...