תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
פורסם: שני 30 יול',12 18:56
אני עשיתי בדיקה דקדקנית בין פרא מובנה של מוטו לבין פרא אמפ כפול יוקרתי ומאוד יקר של APHEX (שיש עליו גם זוג ממירים). ההבדלים היו זניחים אם בכלל קיימים.
חיברתי בהתחלה רק את הפראמפים ישירות והמוטו היה הממיר - לא היה הבדל.
חיברתי עם SPDIF מהממירים של הAPHEX למוטו - כל פרא עם הממיר שלו - לא היה הבדל.
לא היה הבדל= הבדלים זניחים מאוד.
כשהסורסים הם שירה וגיטרות. למיקרופוים מסויימים היו יתרונות טיפה יותר בולטים. כל הבדיקות הובילו למקום אחד - הממיר הוא החלק החשוב ביותר בשרשרת ועליו צריך לשים את מרבית הירוקים.
אם לא החשוב אז לפחות הראשון. אחר כך מיקרופון. יש לי חבר שטוען שהפרא הכי טוב שהוא שמע זה בכלל מאיזה NAGRA מפורקת.
הרבה מיתוסים.הרבה פסיכולוגיה. הרבה כסף.
לא אומר שזה לא חשוב - אבל יש חשיבות עצומה למכלול וצריך ממש לשים לב כי אצלי החוליה החלשה היה הMOTU. כאילו לא משנה מה הוקלט, ברגע שזה עבר את המסנן של המוטו - זה קיבל את אותו הצבע.
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
הצטרף: 05 דצמ' 11
הודעות: 41
מיקום: החדר האינטימי שלי
פורסם: שני 30 יול',12 21:34
היי,אני עובד בין היתר עם הפראמפ המדהים של ניב (1073 DPA?) ואני לא חושב שתוכל לשים להבדל אחרי טסט של ערוץ או שניים...זה נכון שהממיר הוא חלק נכבד מאוד בשרשרת הסאונד אך עם הזמן אני בטוח שתדע להעריך הגברה כ"כ יציבה ונעימה כמו של הניב..