תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 01:59
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
השוואה בין Neve ל- RME המובנה, לא עברה הכי בהצלחה..
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  RobY_surf  
Act Compatible
הצטרף: 09 ספט' 06
הודעות: 463
מיקום: נתניה
השוואה בין Neve ל- RME המובנה, לא עברה הכי בהצלחה..
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 17:08   
היי חברים! החלטתי שאני מנסה את הפרה אמפ Neve אז השוותי את אותה הקלטה מדויקת אם לבל דיי דומה ובה הקלטה של הפרה אמפ ניב שמחובר לRME פסיבי, והקלטה של הפרה אמפ של RME המובנה שבא עם הכרטיס.. לא מצאתי יותר מדי שוני או שזה רק אני? טיפה יותר נמוכים דחוסים (למה אני צריך אותם?) וטיפה טיפה יותר נוכחות.
עיזרו נא לי בהחלטה! תודה.
http://soundcloud.com/rob_f/neve-vs-rme
_________________
דף הפרויקטים שלי בפייסבוק - http://www.facebook.com/RobyFayerMusic
8finger
Act Compatible
הצטרף: 04 יונ' 06
הודעות: 1004
מיקום: HaOgen
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 17:47   
איזה NEVE? איזה מיקרופון השתמשת? זה עבר עיבוד מסוים?
_________________
www.ogenstudio.co.il

facebook
  RobY_surf  
Act Compatible
הצטרף: 09 ספט' 06
הודעות: 463
מיקום: נתניה
...
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 18:05   
מיקרופון סטודיו פרוג'קט C1.
ניב 1073LB
ולא עבר שום תהליך.

מה אתה אומר? לא מוגזם בשביל כל כך הרבה כסף?
_________________
דף הפרויקטים שלי בפייסבוק - http://www.facebook.com/RobyFayerMusic
FUBA
תומך
הצטרף: 16 אוג' 03
הודעות: 1431
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 18:33   
יש לך לאנץ' בוקס ואתה עושה בדיקה עם c1 ? #thumbsup
Dror_Shi
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 18:56   
אני עשיתי בדיקה דקדקנית בין פרא מובנה של מוטו לבין פרא אמפ כפול יוקרתי ומאוד יקר של APHEX (שיש עליו גם זוג ממירים). ההבדלים היו זניחים אם בכלל קיימים.

חיברתי בהתחלה רק את הפראמפים ישירות והמוטו היה הממיר - לא היה הבדל.
חיברתי עם SPDIF מהממירים של הAPHEX למוטו - כל פרא עם הממיר שלו - לא היה הבדל.
לא היה הבדל= הבדלים זניחים מאוד.

כשהסורסים הם שירה וגיטרות. למיקרופוים מסויימים היו יתרונות טיפה יותר בולטים. כל הבדיקות הובילו למקום אחד - הממיר הוא החלק החשוב ביותר בשרשרת ועליו צריך לשים את מרבית הירוקים.
אם לא החשוב אז לפחות הראשון. אחר כך מיקרופון. יש לי חבר שטוען שהפרא הכי טוב שהוא שמע זה בכלל מאיזה NAGRA מפורקת.

הרבה מיתוסים.הרבה פסיכולוגיה. הרבה כסף.

לא אומר שזה לא חשוב - אבל יש חשיבות עצומה למכלול וצריך ממש לשים לב כי אצלי החוליה החלשה היה הMOTU. כאילו לא משנה מה הוקלט, ברגע שזה עבר את המסנן של המוטו - זה קיבל את אותו הצבע.
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
udi26
הצטרף: 05 דצמ' 11
הודעות: 41
מיקום: החדר האינטימי שלי
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 21:34   
היי,אני עובד בין היתר עם הפראמפ המדהים של ניב (1073 DPA?) ואני לא חושב שתוכל לשים להבדל אחרי טסט של ערוץ או שניים...זה נכון שהממיר הוא חלק נכבד מאוד בשרשרת הסאונד אך עם הזמן אני בטוח שתדע להעריך הגברה כ"כ יציבה ונעימה כמו של הניב..
idanaltman
Act Compatible
הצטרף: 28 פבר' 06
הודעות: 538
מיקום: ברלין
הודעה פורסם: שני 30 יול',12 23:42   
אני השוותי פעם אחת בין FOCUSRITE ISA לפריאמפים שיש בMIIXWIZARD עם מיקרופון של OKTAVAMOD (שאני מחזיק ממנו אחלה מיקרופון) ולא שמעתי שום הבדל... (הכל הלך לRME מולטיפייס)
אחלה שרשור #biggrin
_________________
www.altman-as.de
Dror_Shi
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: שלישי 31 יול',12 00:53   
ציטוט:
ואני לא חושב שתוכל לשים להבדל אחרי טסט של ערוץ או שניים
ועם 25 ערוץ של שעטנז API, NEVE, A DESIGNS פתאם הוא כן ישים לב, כשכל טסט נוסף מכפיל איתו את כמות המשתנים במצב הקלטה/השמעה?

ציטוט:
אך עם הזמן אני בטוח שתדע להעריך הגברה כ"כ יציבה ונעימה כמו של הניב
- משפט קלאסי של מישהו (ותסלח לי) שמערכת השיווק מדברת עבורו. מה זה בדיוק עם הזמן? "עם הזמן תלמד לאהוב את הכלה". ומה זה בדיוק הגברה יציבה ונעימה?

אני חיפשתי בבדיקות שלי שלושה גורמים שהיו לי חשובים : הד רום, שקט וצבע. לא חיפשתי מי רע, חיפשתי הבדל כדי לדעת אם אני אוהב את הפרא (לפני רכישה). לא מצאתי הבדל. זה הזמן להוסיף שהפרא של APHEX טיובי, מכשיר מעולה עם רמת גימור מצויינת. מכשיר שמכוון לקצה העליון של סקאלת המשתמשים. בבדיקה כיילתי את המערכת כניסה להקלטה. ההדרום היה די דומה, צבע היה זהה ושניהם היו שקטים מאוד. לAPHEX היתה אקסטרה מזערית של ארטיקולציה ברגעים מסויימים על מיקרופונים מסויימים בעוצמות מסויימות. לא משהו שבהכרח קשור לפראמפ.

נבדקו שירה, בס, גיטרה חשמלית, אקוסטית וסינטי אנלוגי של קורג.

שמעתי את ההקלטה על שני מחשבים שונים עם תוכנות שונות במערכת מוניטורינג שונה ונשלח ל3 אנשים שונים עם אזניים ברזולוציה מלאה כשאני קורא לקובץ באותו שם בדיוק (כדי שלא תהיה בחירה פונטית של עין)

לאף אחד לא היה מושג מה המוטו ומה האפקס (ההקלטה היתה טובה בשני המקרים #smile ), מישהו מהם התעקש ששלחתי את אותו הקובץ.

שמעתי הקלטות מדהימות שנעשו על ציוד מדהים - לפראמפים יוקרתיים יש כמובן חלק בעניין אבל צריך לקחת בחשבון שלפעמים המחיר בומבסטי מדי כדי שמישהו יגיד לי "חכה, אתה תתרגל"

אחד מחברי היקרים שהיה פה פעם חבר מאוד פעיל בפורום קנה 1272 ועשה בדיקות מול המיקסר שלו Tascam m520. ימים של בדיקות שכללו גם אנשים נוספים שהזמינו את אותו מעגל והכל עבר דרך RME AD 8 ds - הם לא מצאו הבדל שמיע "שמצדיק את העניין". הוא מכר אותו לאחר חודש עבודה.

אני רוצה להדגיש שאנני מעיד על הכלל אלא על נסיוני בלבד. מה גם ששמעתי תוצאות מדהימות באולפנים, שלבטח לפראמפים היה חלק בעניין - אני רק אומר שהיום אני מאוד זהיר בהמלצות ומבין שהמשחק הזה הוא מורכב מדי כדי לזרוק כסף על שמות. לפני שקונים להקשיב עם האוזן ולא עם העין, ולהבין מה רוצים להשיג (הגבר טוב, צבע, ורסטיליות).
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
idanaltman
Act Compatible
הצטרף: 28 פבר' 06
הודעות: 538
מיקום: ברלין
הודעה פורסם: שלישי 31 יול',12 02:20   
חייב לציין אבל שמשווים ערוץ גיטרה אחד לערוץ גיטרה אחר אז אולי לא שומעים את ההבדל אבל -
פרוייקט שלם שהוקלט על קונסולה SSL ישמע שמיים וארץ מפרוייקט שהוקלט על קונסולת SOUNDCRAFT או ALLEN & HEATH וגם ברמות הגבוהות פרוייקט שהוקלט או מוקסס על SSL ישמע אחרת מפרוייקט שהוקלט או מוקסס על HARRISON (כל הנ"ל מנסיון אישי)
צריך לזכור שיצרנים כמו SSL וNEVE לא קיבלו את המוניטין שלהם מלמכור יחידות בודדות למשתמש הבייתי אלא מייצור קונסלות...
_________________
www.altman-as.de
tamuzstudios
Act Compatible
הצטרף: 16 דצמ' 07
הודעות: 129
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 31 יול',12 06:50   
כל דבר בשרשרת ההקלטה משמעותי. לדעתי קשה לבחון קדם מגברים כאשר חוליית המיקרופון שלך היא C1. מיקרופון חריף, רזה, חלול וחסר אופי.

אני מזמין כל אחד ואחת אלי לאולפן להקשיב ולשמוע את ההבדלים בין קדם מגברים שונים. מזמינים זמר או זמרת, מציבים מיקרופון איכותי שלא גורע מהשרשרת (נניח U87 לצורך העניין), משתמשים בכבל טוב, את קדם המגברים השונים ביניהם משווים מחברים לממיר טוב, ומאזינים ברמקולים טובים בחדר בקרה שמאפשר ניטור הגיוני.
ולאלה מכם ששואלים ותוהים לגבי "רשימת המכולת" הנ"ל לקראת המבחן - אם אתם לא עובדים עם מיקרופון טוב, חיווט טוב, ממיר טוב, רמקולים טובים ואקוסטיקה טובה - למה אתם מעוניינים לקנות קדם מגבר כל כך טוב ? הוא ממש לא יציל את המצב לבדו. סביר להניח שאת הדלתא שתרוויחו בשדרוג הפרה אמפ - תהרסו בשרשרת נחותה ובמיקס לא מאוזן.

במצב נורמלי - כל אחד מכם יוכל לשמוע בשנייה הראשונה את ההבדלים בין קדם המגברים השונים, לאו דווקא טוב יותר או פחות אלא אופי שונה. אפשר לבחון אצלי למעלה מ-10 סוגים שונים של קדם מגברים ואני מבטיח שההבדל ברור מאוד.
_________________
תמוז אולפנים
דיסנצ'יק 9, תל אביב
03-6481791
www.tamuzstudios.co.il

אולפן הקלטות
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון