תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 14:16
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הקלטת חזרה - שיטות עבודה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
  didain  
הצטרף: 23 מרץ 11
הודעות: 143
מיקום: תל אביב
הקלטת חזרה - שיטות עבודה
הודעה פורסם: שישי 03 אוג',12 17:55   
שלום,
אני עובד בחדר חזרות עם קונסולת ימהה mg32, ששמונת הערוצים הראשונים שלה יוצאים (מאינסרט, אין דיירקט אאוט) אל תוך כרטיס קול נטול פריאמפ'ס- דלתא1010 של m-audio.

כשאני רוצה להקליט חזרה, האידיאל הוא לפצל קווים בכדי להעניק מיקסים נפרדים לחדר ולהקלטה,אחרת אחד תלוי בשני, החדר כבר מתפוצץ ומפדבק אבל להקלטה בקושי נכנס משהו.
אז אוטוטו יהיו פיצולים אבל עד אז, מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על שיטת העבודה שאימצתי לעצמי בכדי להתמודד עם הבעיה, ועד כמה השיטה הזו נכונה\בריאה לציוד וכו', או אולי מה הייתם עושים במקומי...

אז מכיוון שהאינסרט נמצא בין הגיין לבין הפיידר מה שאני עושה זה לכוון גיינים במיקסר [U]להקלטה[/U], תוך שימוש בבקרת המיטרים של ה PFL, וכך מקבל עוצמת סיגנל נכונה להקלטה וסוגר את הפינה הזו,
ואז לגבי החדר מספיק לי לדחוף את המאסטר ממש טיפונת לאיזור ה -50db ואת הפיידרים בערוצים על פי הצורך בכדי לקבל עוצמה נכונה לחזרה. אך השאלה אם זה נכון :)

זהו, שבת שלום ותודה למגיבים.
eh96
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 03 אוג',12 19:16   
מיקסר עובד נכון כשהמאסטר פיידר שלו על האפס... מה שאתה עושה הוא בעצם פיצול של הגיד החם , שיטת עבודה נכונה יותר היא לצאת מה אוקזילריס ו / או גרופים, אם הם פנויים , גם פיצול ברמת המיקרופון , יכול להוריד מהסיגנל די הרבה גיין וגם תצטרך להוסיף פראמפים לפני כרטיס הקול, אלא אם אתה מביא פיצול אקטיבי בסגנון ה xta שיכול להוציא ליין , אך הוא עולה בהתאם...
לסט-אפ כמו חדר חזרות הייתי מקליט דרך אוקז או גרופים
ואם לא אז עובד כמוך.....
_________________
ירון
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שישי 03 אוג',12 22:47   
אין שום בעיה לפצל פאסיבית קווי מיק'. כל עוד שומרים על פאנטום יחיד איפה שצריך, אדמות וכל מה שקשור. פיצול אקטיבי הוא לא "פרה אמפ" .

אין שום בעיה לעבוד ככה, ככה בנויה שרשרת גיין נכונה - סיגנל בריא עם מספיק הדרום לשיאים, וכיוונון המאסטר שיתאים (לפי הנוריות) לשלב המגברים כדי לשמור על אחידות.
מאסטר יכול לעבוד לכל האורך שלו. אחרת היו שמים מפסק on/off וחוסכים פיידר...
יכול להיות הבדל בגוון הצליל בגלל שינויים ברמת ההגברה/העמסה של מנגנון הסיכום, אבל זה שולי לצורך שלך.

אם אתה לא מקבל ביציאת האינסרט מספיק עוצמה למרות שבpfl אתה תקין, יכול להיות שהיציאה עצמה מוציאה באופן מולד עוצמה נמוכה יותר, או שהכרטיס קול שלך לא מכוון נכון (10/4 בדקת?)
  didain  
הצטרף: 23 מרץ 11
הודעות: 143
מיקום: תל אביב
ראשית תודה לכם על התגובות
הודעה פורסם: שבת 04 אוג',12 12:59   
אני כמובן יוצר פיצול של הסיגנל בנקודת האינסרט ע"י חיבור ה pl רק עד הישמע הקליק הראשון , שכן אם אדחוף אותו עד הסוף הסיגנל בשלב הזה יתנתק מהערוץ ויזרום לכיוון כרטיס הקול בלבד.

שחר, יכול להיות שזו הסיבה לכך שאני מקבל עוצמה חלשה במחשב?

אה ומה זה 10/4?
eh96
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 04 אוג',12 13:32   
לדעתי בכרטיס הקול שלך יש אפשרות לבחור עצמת כניסה (בדרייבר של הכרטיס) בין +4 ל -10 , בחר את עצמת הכניסה שתאפשר את ההקלטה בתוך ה-הד רום , אך לא נמוך מידי...
_________________
ירון
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון