תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 10:14
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שאלה בנוגע לאופן חיבור קומפרסור BEHRINGER T1952 TUBE COMP
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  האחד  
הצטרף: 26 דצמ' 11
הודעות: 13
מיקום: תל אביב
שאלה בנוגע לאופן חיבור קומפרסור BEHRINGER T1952 TUBE COMP
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 12:08   
שלום!
קניתי קומפרסור מהדגם הנל',
אני מעוניין להקליט איתו שירה (דרך קונדנסר AKG C3000*).
כרטיס הקול שלי הוא RME FF400 הנושא בתוכו פרא-אמפ עם פאנטום.
עד כמה שהבנתי לקומפרסור שרכשתי אין פאנטום, מה שהכרחי להפעלת הקונדנסר.
אשמח לדעת מהי שרשרת החיבור שכדאי לי להשתמש בה, או במילים אחרות האם זה הגיוני לחבר את הקונדנסר קודם לקומפרסור ואז לכרטיס קול שיתן לו פאנטום?
רעיונות והסברים יתקבלו בברכה!
תודה
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 12:22   
לא תוכל לחבר את המיקרופון לקומפרסור לפני הפראמפ. כלומר, השרשרת צריכה להיות פראמפ (כלשהו) - קומפרסור - כרטיס קול.

אם היה לכרטיס הקול חיבור אינסרט הייתה אפשרות להיכנס לכרטיס הקול ו"לעשות סיבוב" דרך האינסרט אל הקומפרסור וחזרה אל הכרטיס. ככל שאני רואה לא קיים שם חיבור כזה.

ניתן בעיקרון להקליט ואז להוציא החוצה את הסיגנאל ביציאה אנלוגית ולהחזיר אותו לאחר העיבוד. החיסרון הוא שאתה מפסיד כך שתי המרות מיותרות מדיגיטל לאנלוג ובחזרה. בעיקרון ניתן אפילו לעשות זאת תוך כדי הקלטה אבל תשלם על כך בהמרות מיותרות ולייטנסי כך שלדעתי תפסיד יותר משתרוויח.

דרך אגב זה לא רק הפאנטום שחסר בקומפרסור אלא גם פראמפ מיקרופון.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 12:31   
המיקרופון צריך את מתח הזה, וחיבורו לכל מכשיר שאינו מזין מתח פאנטום לא יעזור אפילו אם בהמשך השרשרת קיים מתח כזה בהתקן אחר. חייב להיות קשר פיזי בין יציאת המיקרופון לשקע שמזין מתח.
האפשרויות הן לחבר את המיקרופון להזנה חיצונית (יכולה להיות מקבילה, על המחבר/כבל) ומשם לקומפרסור או לאן שתרצה. הוא מסוגל לעבוד מ-9 ועד 52 וולט. הזנה כזו הינה פשוטה למדי וניתן ליישם אותה בקלות אם יש ידיים טובות והבנה בנושא, או לרכוש קופסה מתאימה או להיעזר בטכנאי שיבנה אחת כזו עבורך.

דרך אחרת, תהיה מאוד תלויה בחומר המוקלט, והיא לחבר את המיקרופון ל-FF כדי ליהנות מפרה אמפ ומתח פאנטום ומשם לנתב את האות (רק) לאחת היציאות הפנויות (לא המרכזיות) שמשם תחובר לכניסת הקומפרסור, והיציאה של זה תחובר לכניסת ליין ב-FF ותנותב לתוכנה כרגיל.

[עריכה - יובל כבר השיג אותי #smile ]
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  האחד  
הצטרף: 26 דצמ' 11
הודעות: 13
מיקום: תל אביב
קודם כל המון תודה על המענה!
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 14:08   
יש לי מיקסר קטן של מייקי שבו יש גם פאנטום, אם אני אוציא דרכו לקומפרסור ואט חזרה לכרטיס
זו תהיה שרשרת מיותרת?

אם אני מחבר את המיקרופון לכרטיס ואז לקומפרסור ושוב חזרה לכרטיס, לא תהיה הכפלה של
אות?
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 15:05   
אם למקי יש אינסרט תוכל לחבר את הקומפרסור שם.
לגבי ה-FF זו לא תהיה כפילות אות אם תעקוב אחר מה שרשמתי.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  האחד  
הצטרף: 26 דצמ' 11
הודעות: 13
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 12 דצמ',12 15:21   
תודה גדולה על העזרה
אנסה את האפשרוייות כדי לבדוק מה נשמע יותר טוב
  האחד  
הצטרף: 26 דצמ' 11
הודעות: 13
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',12 12:07   
ניסיתי את שי האפשרוייות שציינתם,
האופציה לחבר את המיקרופון לפראאמפ של הכרטיס קול ומשם לקומפרסור וחזרה לכרטיס יצרה
הכפלת אות כמו שחשבתי, ניראה שדרוש אולי עוד פירוט איך בדיוק עושים את זה?
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',12 20:39   
כל תוכנה מקצועית כמו קיובייס, לוגיק מאפשרת שרשור מעבדים חיצוניים
כאינסרט לכל דבר.

חבר את המיק שלך לכרטיס קול ללא המיקסר מאקי.

בתוכנה, הגדר את הקומפרסור כמעבד-אפקט חיצוני, ושרשר אותו כאינסרט
בערוץ האינפוט שאתה משתמש כערוץ ההקלטה הנכנס.
כמובן שתצטרך לצורך העניין להשתמש בעוד כניסה ויציאה אחת בכרטיס קול.
לא בעיה במקרה שלך.

זהו. #wink
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',12 20:42   
  האחד  
הצטרף: 26 דצמ' 11
הודעות: 13
מיקום: תל אביב
הי שוב...
הודעה פורסם: שישי 11 ינו',13 19:34   
אחרי המון נסיונות לשרשר את הקומפרסור כאפקט חיצוני במערכת ולהנות מהפראמפ של ה RME בכל זאת, נתקלתי בבעיה שלא מצאתי לה פתרון באינטרנט.
הלינק שצירפת לי אכן עזר לי להבין איך להכניס אפקט חיצוני למערכת ולהגדיר אפקט חיצוני בקיובייס. הבעייה היא שאני לא מצליח להבין מה עדיין גורם להכפלה ופידבק נוראי מהכרטיס קול.
אני בטוח שהבעיה היא רק עבודה נכונה עם ה FF400 RME ולצערי לא עליתי על הטריק עדיין. אם למישהו יש רעיון אני מאוד אשמח...

(חיבורים: יציאה אנלוגית מס 8 מונו לכניסה אנלוגית בקומפרסור, יציאה מהקומפרסור אנלוגית לכניסה מס 2 בכרטיס קול, מיקרופון קונדנסר נכנס לכניסה מס 1 בכרטיס קול ומופעל מתח פאנטום על המיקרופון).

תודות מראש למפענחים #smile
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון