תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 08:17
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הזמנתי מוצר מ ebay - הגיע מוצר אחר
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה
  orenrot  
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הזמנתי מוצר מ ebay - הגיע מוצר אחר
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 01:13   
שלום,

הזמנתי מ ebay, ממשק אודיו חיצוני focusrite scarlett 18i6, במקומו קיבלתי 8i6.

במהלך הזמן שחיכיתי למשלוח, שלחתי הודעה למוכר, כדי לברר סטטוס, אך לא קיבלתי מענה.

היום בבוקר לאחר שהמשלוח הגיע עם המוצר האחר, שלחתי הודעה נוספת למוכר, בלשון תקיפה מעט, אך אין סימן מהמוכר.

שילמתי 280 $ דרך paypal.

אשמח לדעת כיצד לפעול במקרה כזה,
האם בינתיים עדיף לא להשתמש בכרטיס ששלחו ?

אודה לעצתכם
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
אסף
S.Supporter
הצטרף: 05 יונ' 03
הודעות: 4448
מיקום: רחובות
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 01:27   
שלום אורן,

קודם כל, בדוק שאת כל ההתכתבות שלך עם המוכר אתה עושה דרך איביי לצורך תיעוד.

אם קיבלת מוצר שלא רצית, יצרת קשר עם המוכר ולא קיבלת תשובה תוך יום-יומיים, צור קשר עם איביי. קח בחשבון שכרגע חג המולד כאן (ערב חג בשני, חג בשלישי), ובשבת-ראשון חופשה, כך שהעיכוב במתן התשובה יכול לנבוע מהעניינים האלה.

אם אתה לא מתכוון להחזיק את הכרטיס שקיבלת אז אל תשתמש בו.

שיהיה בהצלחה. מבאס להתעסק עם הבירוקרטיה הזו, אבל איביי ופייפאל בדרך כלל בעד הקונה ויש לך סיכוי טוב להחליף ללא בעיות. אל תשכח להתעקש על כך שעלות המשלוח חזרה (וחזרה אליך) תהיה על המוכר, שאשם בטעות.
_________________
שיעורי פסנתר שלי ברשת (יוטיוב):
http://www.youtube.com/user/MangoldProject
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2945
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 08:09   
צלם את הפריט ואת אריזת המשלוח
כך שניתן יהיה לראות את הטעות (כיתוב הדגם למשל)
את הצילום תצרף להודעת התלונה למוכר,
אם המוכר לא מגיב לאחר יותר מיומיים, תפתח מחלוקת איביי נגדו (דספיוט)
1, אם הוא ימשיך לא להגיב, תוך כשבוע איביי יחזירו לך את מלא התשלום.
2, אם הוא יגיב, הוא בטח ידרוש החזרה של המוצר, משלוח בדואר רשום רגיל
(לפריטים עד 2 ק"ג) בדואר ישראל,
לאחר הוכחת המשלוח, תקבל את הכסף חזרה.
בהצלחה
_________________
ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
  orenrot  
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 12:16   
תודה רבה על עזרתכם #thumbsup

מצד אחד אני מקווה, שזו טעות שנעשתה בתום לב, מצד שני, הוא גם לא הגיב למייל ששלחתי לו לפני שבועיים.

טוב, נחכה ונראה...
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2945
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 13:11   
שבועיים ! ? ! ?
למי אתה מחכה ?
כמו שאמרתי קודם : הודעה (חובה דרך איביי) בצרוף הצילום,
ומייד לפתוח דספיוט, בתוך יומיים תקבל החזר מלא !
_________________
ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
shatrix
Act Compatible
הצטרף: 25 ספט' 05
הודעות: 512
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 13:35   
ה Dispute תמיד עובד. לי קרה עם מוצר פיזי ופעמיים עם שרותים שרכשתי דרך PayPal . לרוב, המוכר "מתנדב" לסדר את הכל רק לא לקבל פידבק שלילי או חס וחלילה השהייה מ eBay .
בכל מקרה, תעביר להם את הכל , רוב הסיכויים שתקבל כספך חזרה במידה והמוכר לא יעשה עם זה כלום. הם כבר יכנסו בו #smile
_________________
Peace, Love & Club !
  orenrot  
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 14:37   
רק שיהיה ברור, שבועיים עברו מאז פניתי למוכר בקשר לסטטוס המשלוח.
לגבי המוצג האחר שהגיע רק אתמול, כתבתי הודעה מיידית למוכר.

בכל מקרה, פתחתי case ב resolution center.

לא מצאתי dispute, אולי החליפו את המינוח....


שאלו אותי מה אני רוצה ?
א - החזר מלא
ב- לקבל את המוצר שהזמנתי מהמוכר
ג- אחר

בחרתי ג', וביקשתי לקבל 100$ החזר תמורת הדגם שקיבלתי, אני מקווה שזה הוגן, אין לי סבלנות לחכות עוד חודש לכרטיס, אני מושבת בינתיים.

תודה על עזרתכם. #thankyou
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: שני 24 דצמ',12 15:29   
אני הזמנתי כמה דברים ממוכר לפני כמעט חודשיים שעדין לא הגיעו.
למעשה שכחתי מזה לגמרי וכשנזכרתי שלחתי למוכר הודעה וחזרו אלי תוך
יום וחצי ושאלו מה אני רוצה לעשות, הם גם יידעו אותי שהזמנות לדראפ
הם מהאיטיות ביותר בעולם, מה שנכון.

עניתי שאני אמתין לאחרי החגים ונראה מה נעשה, מיד שלחו לי הודעה תודה ונשתמע.

באתר אחר שהזמנתי הגיעו פריטים מקולקלים ומיד הודעתי להם וחזרו
אלי עם מה אני מעדיף החזר או פריט נוסף.

צריכים לחזור אליך די מהר, שבועיים נשמע לי מוגזם מאוד לאימייל ממישהו שאמור
להיות עם האצבע על הדופק.
ofer™
S.Supporter
הצטרף: 28 מאי 01
הודעות: 1316
מיקום: הרצליה
הודעה פורסם: שלישי 25 דצמ',12 14:26   
מציע לך קודם כל לפתוח Dispute.

במידה והכל יסתדר וכו'.. לא תהיה בעיה והמחלוקת תיסגר בלי לפגוע באיש.

חשוב לזכור כי אחרי 45 יום גם EBAY וגם PAYPAL לא יעשו כלום גם אם שילמת ולא קיבלת דבר.
_________________
מחשבי אודיו מקצועיים
www.pcpower.co.il
  orenrot  
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: שלישי 25 דצמ',12 16:37   
תודה שרון ועופר,

לא יודע מה זה dispute #think

אם אני מחפש בגוגל "ebay dispute", אני מקבל בתוצאה ראשונה את הדף הנ"ל, עם הפנייה לחברה צד ג' בשם SquareTrade.

כפי שכתבתי, פתחתי Case ב Resolution Center, לאחר מילוי הדוח, נאמר לחכות לתגובה מהמוכר עד התאריך 1.1.2013, כמו כן לקחו ממני מספר טלפון

אני מקווה שאני לא מחכה בתור הלא נכון
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון