הצטרף: 18 אפר' 10
הודעות: 180
מיקום: מרכז
פורסם: שלישי 12 מרץ,13 18:17
+1 על ה-535 מעולה לעניין וגם יש לו מגוון הנחתות מאוד יעילות לבמה.
_________________
""It's not a bass sound until the windows rattle""
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: רביעי 13 מרץ,13 00:38
גם במוניטור
פשוט פצל את הקו,ופחות גבוהים בפיצול למוניטור
_________________
This one goes to 11!!!
הצטרף: 20 ספט' 03
הודעות: 107
מיקום: ת"א
פורסם: חמישי 14 מרץ,13 22:10
אהלן,
עד כמה שידוע לי, כל העניין עם ה AKG 535 בתופי מסגרת התחיל עם האמן כלי ההקשה הענק זהר פרסקו. אני בעצמי מנגן על תופי מסגרת ויש לי 535 שעושה עבודה יפה. אחרי עבודות רבות עם המיקרופון מהפקות ענק עד לחתונות עם "אנשי סאונד" שלא מבינים מהחיים שלהם ואני יכול לומר לך שהמיקרופון הזה "חותך" מיקס פצצה ואפשר לשחרר אותו ממש בכיף למוניטר. המיקרופון שוכב לו קבוע בקייס של התוף.
אנשי סאונד לפעמים מתפחלצים שרואים שאני מוציא את ה 57 מהסטנד שלהם ומחבר שם את ה 535 ועושים פרצוף של "הנה עוד קרצייה שהביא קונדנסר משלו ועכשיו אני צריך לעבוד". אבל עוד לא קרה שהחלפתי מ 57 ל 535 והיו פידבקים במוניטור.
אני יודע שניסים מבית אביחי מעמיד קבוע 535 לפרקשניסטים.
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שבת 16 מרץ,13 13:45
אני אוהב קונדנסרים על תופים. סוג של מכה בעור ונמוכים שקשה להשיג בדרך אחרת. בסיטואציה של הופעה קשה לעבוד עם קונדנסר במיוחד אם המוזיקאי מבקש הרבה במוניטור - מה שמחייב חיתוכים אכזריים בQ צר. המיקרופון שעשה לי את זה קל יותר היה Crown CM700.
כשזה בא לדינמיים - יש לי את המיקרופונים שאנחנו מייבאים אבל זה כבר סיפור אחר.
_________________
הפקה ומיקס
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
פורסם: שני 18 מרץ,13 17:18
865 עשה לי את זה ממש טוב . באופן מפתיע איפה ש441 לא עבר יפה...
בכל מקרה לאחרונה התאהבתי ב865 למרות מחירו.. אחלה אחלה מיקרופון.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."