תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 23:46
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מיקרופון שמתאים לתוף מסגרת בשימושי LIVE?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
מיקרופון שמתאים לתוף מסגרת בשימושי LIVE?
הודעה פורסם: שלישי 12 מרץ,13 14:44   
הצעות?

רעיונות?

תודה.
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
kobifarhi-studio
Expert
הצטרף: 14 דצמ' 05
הודעות: 621
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 12 מרץ,13 17:31   
יש הרבה מאוד סוגי תופי מסגרת או סגננונות ..
אבל בכללי כל קונדנסר איכותי דיאפרגמה קטנה יעשה עבודה טובה .
איתמר דוהרי למשל משתמש בהצלחה ב AKG535 .
בבמות רועשות אפשר לעבוד בהצלחה גם עם מיקרופון דינאמי , אך מאבדים הרבה מאוד מהפרטים הקטנים שעושים מהכלים האלו מה שהם ..
במידה ומדובר בתוף עם מצלות או תוספת כל שהי של "רעשנים" יש לבחון מיקום נכון כדי לא לאבד את הנמוכים או להסחף עם התדרים הגבוהים - כאן דינאמי יכול גם להוות יתרון.

אם אתה מגביר נגנים אחרים, קח בחשבון שבתרבויות השונות כבר התרגלו לסאונד של מיקרופונים נפוצים, ובמוזיקה אירית למשל, או לנגנים טורקיים אותנטים , לעתים קרובות SM58/7 יהיה הכלי הנכון .. (ולו רק בגלל שביעות הרצון של נגן שמזהה את המיקרופון ה"רגיל " )
_________________
קובי פרחי
טכנאי קול-מוזיקאי.
http://www.mitzlol.com
tuvabr
הצטרף: 18 אפר' 10
הודעות: 180
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שלישי 12 מרץ,13 18:17   
+1 על ה-535 מעולה לעניין וגם יש לו מגוון הנחתות מאוד יעילות לבמה.
_________________
""It's not a bass sound until the windows rattle""
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
מה לגבי קומבינציה?
הודעה פורסם: שלישי 12 מרץ,13 21:25   
57/58 SM/בטא(מוניטור)+קונדנסר(PA)?

מה לגבי הצבות?
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
535
הודעה פורסם: רביעי 13 מרץ,13 00:38   
גם במוניטור
פשוט פצל את הקו,ופחות גבוהים בפיצול למוניטור
_________________
This one goes to 11!!!
moshenuri
הצטרף: 20 ספט' 03
הודעות: 107
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: חמישי 14 מרץ,13 22:10   
אהלן,

עד כמה שידוע לי, כל העניין עם ה AKG 535 בתופי מסגרת התחיל עם האמן כלי ההקשה הענק זהר פרסקו. אני בעצמי מנגן על תופי מסגרת ויש לי 535 שעושה עבודה יפה. אחרי עבודות רבות עם המיקרופון מהפקות ענק עד לחתונות עם "אנשי סאונד" שלא מבינים מהחיים שלהם ואני יכול לומר לך שהמיקרופון הזה "חותך" מיקס פצצה ואפשר לשחרר אותו ממש בכיף למוניטר. המיקרופון שוכב לו קבוע בקייס של התוף.
אנשי סאונד לפעמים מתפחלצים שרואים שאני מוציא את ה 57 מהסטנד שלהם ומחבר שם את ה 535 ועושים פרצוף של "הנה עוד קרצייה שהביא קונדנסר משלו ועכשיו אני צריך לעבוד". אבל עוד לא קרה שהחלפתי מ 57 ל 535 והיו פידבקים במוניטור.
אני יודע שניסים מבית אביחי מעמיד קבוע 535 לפרקשניסטים.
  gurspiegel  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 06
הודעות: 582
מיקום: עכו
טוב,לא היה לי מאיפה להביא 535-
הודעה פורסם: שישי 15 מרץ,13 20:21   
לכן השתמשתי ב57.עבד יפה.תודה על ההיענות והעצות.

אגב,התוף שהגברתי היה מהסוג של עור כפול עם אויר כלוא בפנים-

כדי לכוון את התוף-מנפחים עם משאבה...WTF?בכל אופן-נשמע בן ***ה.
_________________
The only Good System Is The Sound System

http://akkojam.co.il/
dushi
Act Compatible
הצטרף: 10 נוב' 07
הודעות: 440
סנהייזר 441 אלטרנטיבה נוספת הקאדילאק של המיקרופונים הדינאמים
הודעה פורסם: שישי 15 מרץ,13 21:44   
441 של סנהייזר. כיווני להפליא ועשיר בפרטים והכי חשוב ריאליסטי מיקרופון דינאמי המגיב יפה מאוד להתקף הצליל בלי בומיות יתר ומריחות ולעומת זאת תזדקק לקונדנסר איכותי מאוד בכדי להרוויח יתרונות מולו. הקלטתי איתו פריים דראם והוא עבד לי נכון יותר מ451 של א-ק-ג ,גם קולט את האצבעות והידהוד כולל האוברטונים בחן רב ולא רק את המכה הראשונית בדעיכה מבאסת. בלייב הוא לבטח מתאים יותר מ57 ויכול להתמודד מול זליגות ופידבקים ולעומת רוב הדינאמים אפשר להתרחק יותר מהכלי ולקבל את כולו בלי חשש. על סנר אני מאוהב בו עוד יותר .לא סתם הוא איזה 40-50 שנה בשטח ...

תרצה לשמוע תוכל ליצור קשר ולנסות ויש עכשיו מישהו שמוכר אחד בבזאר.
חוץ מזה הוא הכי חתיך שיש #smile
_________________
המציג אינו רופא!
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
הודעה פורסם: שבת 16 מרץ,13 13:45   
אני אוהב קונדנסרים על תופים. סוג של מכה בעור ונמוכים שקשה להשיג בדרך אחרת. בסיטואציה של הופעה קשה לעבוד עם קונדנסר במיוחד אם המוזיקאי מבקש הרבה במוניטור - מה שמחייב חיתוכים אכזריים בQ צר. המיקרופון שעשה לי את זה קל יותר היה Crown CM700.
כשזה בא לדינמיים - יש לי את המיקרופונים שאנחנו מייבאים אבל זה כבר סיפור אחר.
_________________
הפקה ומיקס
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
על במה רועשת
הודעה פורסם: שני 18 מרץ,13 17:18   
865 עשה לי את זה ממש טוב . באופן מפתיע איפה ש441 לא עבר יפה...

בכל מקרה לאחרונה התאהבתי ב865 למרות מחירו.. אחלה אחלה מיקרופון.
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון