הצטרף: 27 נוב' 09
הודעות: 50
מיקום: רמת גן
פורסם: חמישי 04 אפר',13 22:13
פנית לפוקל עם הסיפור הזה?
הצטרף: 01 אוג' 08
הודעות: 398
פורסם: שישי 05 אפר',13 14:33
נראה שמר בודגוב היה יותר מידי שנים נגן ׁׁׂ(ואחד המוכשרים לדעתי), אבל לא מספיק שנים יבואן שהספיק לפתח תודעת שירות.
מצד שני, הוא כנראה כבר מספיק איש עסקים בשביל לשכוח כמה חשוב למוזיקאי הכלי שהוא עובד איתו.
אולי כמה סיפורים כאלה יגרמו לו מספיק נזק בשביל שיבין שיבואן צריך לעמוד מאחורי המוצרים שלו, ומאחורי הלקוחות שלו שמתפרנסים מהציוד שהוא מוכר.
הצטרף: 30 דצמ' 02
הודעות: 296
פורסם: שישי 05 אפר',13 15:41
זו לא הפעם הראשונה שאני שומע תלונות על השירות של בודגוב וכנראה גם לא האחרונה. מצער לשמוע שהוא מתנהג כמו בימים הישנים של הרשתות הגדולות ששמו XXX ענק על הלקוח.
למרבה הפלא חלק מהרשתות הללו למדו והשתפרו בנושא, חלק עוד ממשיכים בדרכם.
_________________
החיים קוראים לך לעמוד על המשמר.
הצטרף: 01 אוג' 08
הודעות: 398
פורסם: שישי 05 אפר',13 17:34
לא יודע אם למישהו יצא פעם לעבוד עם דוד פלג מ-"רנסאנס" לשעבר - אני מדבר על לפני 20 שנה, היום הוא עובד במרום כפר סבא - לא ילד דרך אגב....
אנשים הגיעו אליו מכל קצוות הארץ לחנות נידחת בכפר-סבא לקנות כלי נשיפה, גם כי היה איש מקצוע וגם בגלל שידע לתת לכל לקוח את התחושה שהוא יביא בשבילו את הירח אם צריך.
הוא לא היה יבואן, אבל כולם מכרו לו, כי ידעו שיש אנשים שייקנו רק אצלו.
לא מזמן היו כאן הרבה תלונות בפורום על "מרום" ומענין לדעת אם נפלו על אוזן קשבת או לא.
היו לי הרבה כלי נגינה במרוצת השנים, ואף אחד לא התקלקל, אני יכול לציין שכשהרסתי במו ידי A-90 של רולנד, קיבלתי טיפול אדיב ומקצועי ב-"חלילית".