תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 16:49
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שיקול שכדאי לחשב לפני שקונים Focal
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  vito  
הצטרף: 27 אוג' 11
הודעות: 79
מיקום: רמת גן
שיקול שכדאי לחשב לפני שקונים Focal
הודעה פורסם: חמישי 04 אפר',13 21:46   
כהמשך לפוסט בנושא מוניטורים חדשים, אני רוצה לספר את הסיפור שלי עם Focal,

ראשית כל אני חייב לציין שהמוניטורים נשמעים מדהים, וזו הייתה בחירה מצויינת!

ביום בהיר אחד, אחרי 4 חודשים שהמוניטורים אצלי, הטוויטר באחד המוניטורים הפסיק לעבוד.
לא היה שום דבר חריג באותו יום, לא פידבק לא ווליום מטורף, לא הפסקת חשמל ושאר מרעין בישין.

בשיחה עם שמוליק בודגוב הוא מודיע לי שאין אחריות על טוויטרים כמו שאין אחריות על מנורה מ'הום סנטר', הוא הפנה אותי לרפי האוזמן לתקן את הטוויטר.

רפי (שירבו נחמדים כמותו בישראל) פתח את המוניטור והסתבר שהטוויטר שרוף וצריך להחליף אותו.
חזרתי לבודגוב שיזמין לי טוויטר מ Focal כי לרפי אין חלקי חילוף. מרוב לחץ הזמנתי טוויטר נוסף, שמא ביום בהיר נוסף יחליט גם הטוויטר השני לצאת לפנסיה.

כל הזמן הזה אני מושבת ומפסיד כסף על כל יום שעובר. הייתי באמצע פרוייקט שלא יכלתי לסיים ונאלצתי להעביר אותו למישהו אחר.
כמובן שגם לא יכולתי לקחת שום עבודה אחרת עד שאני לא רואה מה נסגר עם המוניטור.

סוף סוף הגיעו הטוויטרים מצרפת, רצתי לאסוף אותם מבודגוב ומשם לרפי האוזמן.

והסיפור עוד לא נגמר. #doh

יומיים אח"כ רפי מודיע לי שיש בעיה אלקטרונית במגבר של הטוויטר, וזה מה ששרף לי את הטוויטר, עניתי לו שיתקן את המגבר ותוך כדי אני אהיה בקשר עם בודוגוב.

ופה מגיע הקטע המעצבן:

עשיתי טלפונים הלוך ושוב לבודגוב רדפתי אחריהם שבוע, אחרי שהמוניטור סוף סוף תוקן, הם חזרו אלי והודיעו לי שאשלח את המוניטור לתיקון למעבדה אחרת (אני חושב 'טק טופ')
כשעניתי לו שהמוניטור כבר חזר מרפי האוזמן שאליו הם שלחו אותי, הוא מודיע לי בחגיגיות שלא רק שאני לא מקבל החזר אלא שאין לי יותר אחריות כי המכשיר טופל במעבדה לא מורשית!

בתרגום לעברית: הם רצו שרפי האוזמן יפתח את המוניטור ויחליף את הטוויטר, ומשם אני אלך עם המוניטור הפתוח לטקטופ שיתקנו לי את הבעיה במגבר.

הדבר היחיד שנותר לי לעשות, זה לספר לכם את הסיפור ואם מישהו חושב ללכת על Focal, אני ממליץ לו בחום, זה אחל'ה מוניטור! אבל שיזמין מראש שני טוויטרים רזרבים...


אם אני הייתי קורא כזה פוסט הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי בוחר ב Focal . #thumbsdown
yoavbox
הצטרף: 27 נוב' 09
הודעות: 50
מיקום: רמת גן
הודעה פורסם: חמישי 04 אפר',13 22:13   
פנית לפוקל עם הסיפור הזה?
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
הודעה פורסם: חמישי 04 אפר',13 22:13   
האם שיתפת את התמיכה של FOCAL בסיפור?

ובדוק גם בתנאי האחריות אם טוויטרים ו-וופרים בפירוש אינם נכללים באחריות.. אם אתה שרפת את הטוויטר עם אוסילטור או פידבק זה דבר אחד, ואם מדובר בבעיה במגבר שגרמה לטוויטר להישרף זה דבר אחר.

בלי להיכנס כאן למי צודק ומה היה, מצטער לשמוע שהיית צריך לעבור את כל זה ועוד להיות מושבת כל הזמן הזה (אם זה זוג המוניטורים היחיד שאיתו אתה עובד זה הזמן לחשוב על זוג נוסף).

ובלי קשר פשוט ליצור קשר בצורה נעימה ולגולל את הסיפור בפני היצרן. אני נוכחתי לדעת שכשעשו לי בעיות בארץ היצרן לקח אחריות ותיקן את המצב.

עניין ביטול האחריות מצד בודגוב נשמע הזוי בעיניי. כששולחים את המוניטור לתיקון לא שולחים אותו למעבדות שונות שכל אחת "מורשית" לטפל באלמנט אחר במערכת. אם האוזמן לא מורשה לטפל אז הוא לא מורשה לטפל, נקודה. אולי אני טועה, אבל זה מה שנראה לי הגיוני.

וצר לי באופן כללי על העובדה שכשבכל פעם כשאני שולח מוצר לתיקון באחריות אני נכנס למצב קרבי של "מה יהיה אם יגידו לי שדווקא הנזק הזה לא מכוסה באחריות". במדינת הקומבינה היהודית הכל יכול לקרות..

צור קשר עם היצרן לגבי המקרה ושתף מה יצא מזה. בתור אחד שחושב בכיוון המוניטורים של FOCAL הייתי רוצה לדעת אם מדובר ביצרן שלוקח אחריות על מוצריו או שכדאי להתרחק...
_________________
http://theshtikfactory.com/
noamusic
Expert
הצטרף: 23 פבר' 06
הודעות: 1011
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 05 אפר',13 11:33   
איזה דגם זה?
  vito  
הצטרף: 27 אוג' 11
הודעות: 79
מיקום: רמת גן
הודעה פורסם: שישי 05 אפר',13 13:36   
ציטוט:
האם שיתפת את התמיכה של FOCAL בסיפור?

אני קצת סקפטי לגבי התמיכה של פוקל,

אני אשלח להם, ואעדכן.

ציטוט:
איזה דגם זה?


מדובר בדגם CMS 65, (למזלי, כי הטוויטר של הSolo עולה 2000 ש"ח רק טוויטר לא כולל תיקון. #faint )

ציטוט:
עניין ביטול האחריות מצד בודגוב נשמע הזוי בעיניי


הזוי בהחלט! ביקשתי מרפי האוזמן שיפרט בחשבונית בדיוק מה הוא תיקן, ויש לי את הקבלות על הטוויטרים שהזמנתי כך שהכל מתועד למי שמעוניין.
fugazi
הצטרף: 01 אוג' 08
הודעות: 398
הודעה פורסם: שישי 05 אפר',13 14:33   
נראה שמר בודגוב היה יותר מידי שנים נגן ׁׁׂ(ואחד המוכשרים לדעתי), אבל לא מספיק שנים יבואן שהספיק לפתח תודעת שירות.
מצד שני, הוא כנראה כבר מספיק איש עסקים בשביל לשכוח כמה חשוב למוזיקאי הכלי שהוא עובד איתו.

אולי כמה סיפורים כאלה יגרמו לו מספיק נזק בשביל שיבין שיבואן צריך לעמוד מאחורי המוצרים שלו, ומאחורי הלקוחות שלו שמתפרנסים מהציוד שהוא מוכר.
BetaCAM
הצטרף: 30 דצמ' 02
הודעות: 296
הודעה פורסם: שישי 05 אפר',13 15:41   
זו לא הפעם הראשונה שאני שומע תלונות על השירות של בודגוב וכנראה גם לא האחרונה. מצער לשמוע שהוא מתנהג כמו בימים הישנים של הרשתות הגדולות ששמו XXX ענק על הלקוח.

למרבה הפלא חלק מהרשתות הללו למדו והשתפרו בנושא, חלק עוד ממשיכים בדרכם.
_________________
החיים קוראים לך לעמוד על המשמר.
fugazi
הצטרף: 01 אוג' 08
הודעות: 398
הודעה פורסם: שישי 05 אפר',13 17:34   
לא יודע אם למישהו יצא פעם לעבוד עם דוד פלג מ-"רנסאנס" לשעבר - אני מדבר על לפני 20 שנה, היום הוא עובד במרום כפר סבא - לא ילד דרך אגב....

אנשים הגיעו אליו מכל קצוות הארץ לחנות נידחת בכפר-סבא לקנות כלי נשיפה, גם כי היה איש מקצוע וגם בגלל שידע לתת לכל לקוח את התחושה שהוא יביא בשבילו את הירח אם צריך.
הוא לא היה יבואן, אבל כולם מכרו לו, כי ידעו שיש אנשים שייקנו רק אצלו.

לא מזמן היו כאן הרבה תלונות בפורום על "מרום" ומענין לדעת אם נפלו על אוזן קשבת או לא.

היו לי הרבה כלי נגינה במרוצת השנים, ואף אחד לא התקלקל, אני יכול לציין שכשהרסתי במו ידי A-90 של רולנד, קיבלתי טיפול אדיב ומקצועי ב-"חלילית".
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון