תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 03:17
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
קומפרסור 500 לערוץ הקלטה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  yoramilan  
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
קומפרסור 500 לערוץ הקלטה
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 10:49   
ובכן - על הפרק קומפרסור.
אני מחפש מכשיר שישתרשר לפרהים שלי.
מאחר ויש לי כמה סלוטים פנויים בלאנצ' בוקס, וגם קצת מגבלות תקציביות, אני מתמקד בקומפרסורים בתצורת 500.

אני ממקד את הצרכים, אז פליייייז, להבין טוב מה הכיוון ולא סתם לזרוק שמות וכיוונים לא קשורים:
אני אמקד את הדיון ב-2 פרמטרים:
- ענינים כללים
- צבע/ים מועדף, סגנונות וטכניקות
- אופציות מוחשיות


ענינים כללים:
1. ערוץ הקלטה. לא ערוצי סיכום.
2. בבית אני מקליט כיום כמעט רק שירה, גיטרות, בס, כלי נשיפה (מתכת ועץ).
3. מכאן שאני לא זקוק ליכולות סייד-צ'יין בכניסה, כמעט בכלל. להערכתי השימוש בזה יהיה זניח (אם כי, לא מזיק שיהיה).
4. בשל ענייני תקציב, אני מוגבל ל 5-6K ש"ח גג!
5. בשל עניני הנהח"ש, אני די חייב לפתוח כרטיס ספק וכל מיני בולשיטים כאלה. זה נותן ייתרון למכשירים שמיובאים ארצה.

צבע:
1. עיקר העבודה: גיטרה אקוסטית, חשמלית דיירקט, בס, וכמובן שירה.
2. לצערי (אבל זה המצב כרגע), עיקר העבודה פה בבית היא הקלטת שירה לא! מקצועית, כלומר, כלומר, המכשיר צריך לשפר שירה! (מצחיק נכון...? תצחקו)
3. אני רוצה סמשר רציני. אני רוצה צבע מאופיין. יש לי יופי של פרה-אמפים ויופי של מיקרופונים ואם אני באמת רוצה משהו שקוף, אני לא אחבר את הקומפרסור בכניסה בכלל.
4. אשמח למכשיר ורסטילי. אני אוהב כפתורים. אשמח למכשיר שמדבר עם המוזיקה ולא איזה טכנוקרט שבא לעבודה.

אופציות מוחשיות
זה לא ניים-דרופינג אבל חוץ מאת הפורטיקיו ואת הצ'אנדלר שאני מכיר מגרסת ה-רייק, לא שמעתי אף אחד מהמכשירים (בוודאי לא בתצורת 500 ובוודאי לא עם הפרה-ים שלי). אני מניח שנתדיין קצת, ואני גם אסתובב קצת. כידוע לכם, לא כל האופציות מגיעות לארץ, ובוודאי לא הכל נמצא בתצוגה.
אם מישהו מחזיק משהו מהרשימה, או משהו אחר ורוצה להזמין אותי להתרשם - יבורך.
אני יודע את ההבדלים הטכנים... אין צורך להיכנס להסברים תיאורטיים.
אני יודע שאין שום קשר כמעט בין הצבע והיכולות של מכשיר א' לאלו של מכשיר ב'.
אם להיות באמת ממוקד, אז אני כן מרגיש שהדבר הנכון לי הוא משהו בסיגנון של LA4, ובאופן כללי - הכיוון האופטי, אבל... זה באמת לא האופציה היחידה.
פתחתי את הדיון הזה עם כמה טכנאים שאני מעריך ובמיוחד מעריך את כנותם ורצונם לעזור לי (חלקם מייבאים בעצמם ציוד). ברור שישנם הבדלים תקציביים... נו, חפרתי. בואו פשוט נדבר

אז מה היה לנו:
כרגע, בראש הרשימה נמצא אצלי ה Buzz Essence
יש לו מחיר אטרקטיבי.
לא שמעתי אותו אבל קיבלתי עליו המלצות מאד מאד ממוקדות. כמו כן, יש לו יבוא סדיר לארץ וזה די יתרון מבחינתי.
חיסרון אחד זניח הוא שהוא תופס שני סלוטים בלאנצ' בוקס, מבחינתי שלא לצורך (כי הסלוט השני זה בגלל השרשור סטריאו והסיידצ'יין שאני כאמור לא באמת צריך.

אחריו, אני סקרן ביחס לחבריקו BAC-500 של Pete’s Place
גם אותו לא שמעתי, אבל גם עליו קיבלתי המלצה וטראק להאזנה לפני ואחרי (בכמה אופציות) והלסת בהחלט נשמטה לי.
מיובא לארץ

אני להוט מאד מאד על המפלצת הקטנטונת של צ'אנדלר: CHANDLER LIMITED - Little Devil
נראה לי שהוא כל מה שהנער המתבגר שבי צריך.
הוא גם מיובא לארץ (ייתרון) וייתרון נוסף זה שאני מכיר (ומעריץ) את גרסת הרייק של הגרמניום, אז לפחות מחצית מהיכולות אני מכיר מהאוזן שלי.
חסרונו, כמובן, שהוא יקר משתי האופציות הראשונות אבל אם תהיה לי החלטה, זה כן בתקציב שלי.

אחרון, אבל לא בגלל שהוא אחרון יהיה Rupert Neve Designs Portico 543
גם כאן, אני מכיר את גרסת הרייק ויש לי תחושה שבמקרה הנוכחי החלפת השנאי תהיה כן משמעותית בהבדלים בסאונד.
כמו כן, הוא הכי רחוק (ברשימה הנוכחית) מהסאונד האופטי שאני מחפש. זה לא הופך אותו למכשיר גרוע, ממש לא, אבל... אין אבל.

אז מה אתם לייעץ?
liri8780
Act Compatible
הצטרף: 24 יונ' 10
הודעות: 114
מיקום: Recording Enginner
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 11:00   
הייתי הולך על הצאנדלר בלי לחשוב פעמיים .
למרות שapi527 לא רע בכלל בכלל

#thumbsup #thumbsup #thumbsup

ובנוסף יש ביקורות מדהימות על ציוד של AML

תבדוק את הקומפרסור - לימיטר שלהם ללאנץ

http://vintageking.com/recording-gear/500-series/500-series-dynamics/aml-54f50
_________________
Liri Cohen
0527051385
---------------------------------------
Professional Sequoia User
Recording And Mixing Enginner
---------------------------------------
https://soundcloud.com/liric
  yoramilan  
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 11:35   
ה-AML, לגמרי לא בתקציב, מעולם לא שמעתיו בשום צורה, תופס 3 מקומות ב-רייק.
אני מניח שאיך שאני לא אהפוך את זה, אני אגיע לאזור ה-8500 ש"ח.
במחיר הזה.... ווהו, יש עוד הרבה אופציות.
liri8780
Act Compatible
הצטרף: 24 יונ' 10
הודעות: 114
מיקום: Recording Enginner
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 11:37   
כן הוא יקר ללא ספק .
_________________
Liri Cohen
0527051385
---------------------------------------
Professional Sequoia User
Recording And Mixing Enginner
---------------------------------------
https://soundcloud.com/liric
8finger
Act Compatible
הצטרף: 04 יונ' 06
הודעות: 1004
מיקום: HaOgen
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 11:47   
הייתי ממליץ לך על הרטרו. פשוט מדהים ונראה שמתאים לצרכים.
http://vintageking.com/recording-gear/500-series/500-series-dynamics/retro-instruments-doublewide-db-compression
_________________
www.ogenstudio.co.il

facebook
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 12:59   
המכשיר הזה הוא הדבר הכי מוזיקלי ששמעתי בחיים שלי פחות או יותר.

למרבה הדיכאון אין לי אותו, עבדתי עליו עם בחור שהיה בארץ עם כל הלאנצ'בוקס והגודיס. נשמע מדהים, ועונה על כל הדרישות שהצגת במיוחד לשירה ובס (מנסיוני).

המחיר גם פחות או יותר שם.
_________________
www.shaimantzur.com
tuvabr
הצטרף: 18 אפר' 10
הודעות: 180
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 13:18   
אני יכול להמליץ לך על JDK V12, יש לי את הקומפרסור ראק מאותו דגם (R22) והוא עושה את הדברים שתיארת (ענייני השירה, לצמצם טווח דינמי של גיטרה בס... מעולה לתופים ומיקסים בנוסף) בצורה מדהימה מבחינתי, בנוסף יש לו את פונקציות הTHRUST מהAPI 2500 ושליטה על ברך שיכולות להביא הרבה צבעים... המחיר שלו הוא גם יתרון מרשים מאוד.
JDK היא חברת צד של API יש לציין, והאיכות לדעתי הצנועה בהתאם.
מקווה שעזרתי במשהו...
_________________
""It's not a bass sound until the windows rattle""
  yoramilan  
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 13:22   
את הרטרו לא שמעתי. לא ידוע לי אם מישהו מייבא אותו, ולא ידוע לי אם יש אותו למישהו בארץ.

לגבי ה- SHADOW HILLS MONO OPTOGRAPH 500
היה בהחלט במחשבות (למרות שהוא מעל התקציב)...
שמעתי אותו, ולשמחתי גם מול מכשירים אחרים. למעשה שמעתי את הגרסת רייק אבל במקרה של שאדו-הילס זה לא עקרוני כי זה אותו שנאי כמו ב-500.
שמעתי אותו מול ה - HM2-NAIL COMPRESSOR של A-Designs
בייחס לאי-דיזינז לאוזן שלי היה פער מאד מאכזב.
אני, פשוט לא אהבתי. הכל היה שם יותר מדי/גדול מדי ולא כל כך מוזיקלי לטעמי.
שיחקנו איתו די הרבה... אני מודה שרציתי להשתכנע אבל לא הצלחתי.

תודה
אשמח לעוד חוות דעת וחיזוקים.
אשמח מאד לשמוע חות דעת על ה BUZZ
  yoramilan  
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 01 יול',13 13:41   
tuvabr, תודה על ההמלצה.
יסלח לי הקב"ה כי חטאתי, אבל אני (רק אני, זה לא מחייב איש ואני מקווה שאני לא פוגע באף אדם - זה שלי ורק שלי ושל האזנים הדפוקות שלי) פשוט לא סובל (בלשון המעטה) את API 527. פשוט לא סוחב...
דווקא את ה-525 חיבבתי אבל:
- גם, באופן מוגבל
- כי הם היו ראשונים ודי לבד בתצורת ה-500
- כי זה מה שהכרתי.
לצרכים הנוכחיים שלי הוא גם לא מספיק וורסטילי
בקיצור, האם ה JDK דומה ל 527 ?
Dror_Shi
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: שלישי 02 יול',13 03:52   
המודעה שלך זועקת לדיסטרסור.
לו רק Empirical Labs היו משחררים גרסת 500
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון