אתה מדבר על אגדה, כמעט ההיפך מה-NS-10, וכזו ששיקפה הרבה יותר קרוב את התוצאה של המיקס על מערכות איכותיות מחוץ לאולפן, או היכן שהמוסיקה הושמעה בווליום גבוה.
בזמנו הערכתי את אלה שלא זרמו עם העדר (NS) והלכו על JBL, כי בדרך כלל לטכנאים האלה הייתה אוזן אנינה ורגישה, אירופאית משהו בכל הקשור למיקס, והמוניטור הזה ידע להוציא החוצה חריגים. היה נפוץ גם במחוזותינו, והיה נחשב לסאונד "חם" בזכות הקצוות של התחום (קונוטציה להיי-פיי ולא שפופרות - כינוי שדבק ב-JBL), מה שהיה חסר במותגים אחרים.
קח בחשבון שהם מיועדים לשכיבה ונדרשת פרישת תמונה של כ-2 מטר, למרות שראיתי אותם בכל מיני מצבים.
המגבר הפופולרי שהלך איתם היה DC300 של קראון, באולפן מסחרי, ועד ה-D-75 באולפן אישי. בכל מקרה לא מגבר נמוך מההספק שלהם, אפילו גבוה. _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו