תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:16
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
האם עדיף להשתמש בפרהאמפ וכרטיס קול נפרדים לעומת משולבים?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  CORE  
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
האם עדיף להשתמש בפרהאמפ וכרטיס קול נפרדים לעומת משולבים?
הודעה פורסם: שלישי 26 נוב',13 12:52   
יש לי אולפן ביתי (חובבני), בו אני רוצה להקליט את הלהקה שלי. יש 4 כלים ושירה, כל הכלים אקוסטים, בלי ווליום היסטרי (עוד, קמנצ'ה, טומבאק וטאר). אני רוצה להקליט לייב עם מיקרופון לכל כלי +2 קונדנסרים שיתפסו את החדר, כך שיוצא שאני צריך 7-8 כניסות. כמה נסיונות הראו שאפשר לעשות את זה בצורה סבירה ביותר בלי הרבה זליגות.
יש לי כרגע כרטיס fast track ultra של m-audio אבל אין לו מספיק אינסרטים ופרהאמפים לכן אני אחליף אותו. השאלה היא האם כדאי להשקיע בפרה אמפ וכרטיס קול נפרדים או משולבים?
למשל הסתכלתי על זה:
http://www.amazon.com/Focusrite-Scarlett-Interface-Microphone-Preamplifiers/dp/B00AZLA9VY

לא יצא לי לשמוע אחד במו אזני אבל לפי הביקורות הוא בסדר גמור לרמה שבה אני נמצא ולתקציב שלי, שנגדיר אותו כבערך עד 2500 פלוס מינוס. בfunky DJ הוא נמכר ב3000, יש לי חבר שמגיע מארה"ב שאולי יוכל להביא לי אחד בחצי מחיר..

האם בטווח מחירים הזה אוכל להרכיב שילוב של כרטיס+פרהאמפים שייתן תוצאת יותר טובה באופן ניכר - מבחינת איכות הקלטה וקול? האם יש "קומבו" כזה שיותר טוב מהפוקוסרייט? אני יודע שיש אנשים שממליצים להתרחק מקומבואים למה זה?
תודה
Maor tfilin
הצטרף: 05 אוק' 13
הודעות: 40
מיקום: אופקים
כרטיס קול
הודעה פורסם: שלישי 26 נוב',13 14:00   
ממיר ופרה אמפ נפרדים תמיד יעשו את העבודה יותר טוב כי כל מכשיר עובד בנפרד ועושה רק את מה שהוא צריך לעשות, אבל כמובן שאיכות עולה כסף, אתה יכול למצוא בתווך מחיר שאתה מחפש המון חברות טובות המציעות כרטיסי קול עם אחלה פרה אמפים כמו motu 8pre או הפוקוס שהעלת פה, אין צורך לעוף יותר מדיי, הם יתנו לך אחלה עבודה! הרבה הרבה הרבה מעבר למה שנותן לך האמ אודיו
artstar
הצטרף: 08 אוג' 12
הודעות: 22
הודעה פורסם: שלישי 26 נוב',13 14:21   
מסכים מאוד עם התגובה מעליי.
אין צורך להתחיל לבנות שילובים בשביל הקלטה ביתית לא חסרים קומבואים עם פראמפים מוצלחים, לי אישית היה את הלקסיקון IO42 שעשה יופי של עבודה. יש לו גרסאת שמונה כניסות עם פרה אמפים זהים (נקרא IO82).


בהצלחה
orengliki
תומך
הצטרף: 06 ינו' 11
הודעות: 427
מיקום: פתח תקווה
הודעה פורסם: שלישי 26 נוב',13 16:26   
לדעתי, לך על פוקוסרייט.
לי יש את ה- 18i6 Scarlett, ואני מבסוט ממנו מאוד. כרטיס עם קצת יותר כניסות תפור לעניין.
סדרת סקרלט לטעמי טובה מאוד. בדוק מה אתה יכול להשיג בתקציב שלך.
בהצלחה!
_________________
http://soundcloud.com/orengliki

Orchestral Production
http://www.orchestral-production.com/
  CORE  
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
הודעה פורסם: רביעי 27 נוב',13 00:47   
יאללה הולך על הפוקוסרייט, תודה רבה חברים!
orengliki
תומך
הצטרף: 06 ינו' 11
הודעות: 427
מיקום: פתח תקווה
הודעה פורסם: רביעי 27 נוב',13 02:31   
בהצלחה!
_________________
http://soundcloud.com/orengliki

Orchestral Production
http://www.orchestral-production.com/
  CORE  
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
הודעה פורסם: חמישי 28 נוב',13 13:29   
טוב החבר מארה"ב לא צלח, לכן אני חוזר להתלבטות נוספת:
האם לקנות את הפוקוסרייט חדש (3000 ש"ח)? החלופה היחידה שמצאתי שנראית בערך באותה רמה היא כרטיס phonic firefly 808, מהבזאר, אם זה עדיין אקטואלי, בחצי מחיר.
לפי המפרט לא צריך להיות הבדל גדול, יש משהו שאני צריך להזהר ממנו עם פוניק?
  CORE  
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
הודעה פורסם: חמישי 28 נוב',13 14:43   
אגב לפוניק יש יתרון אחד (שולי או לא) על הכרטיסים האחרים, אפשר להשתמש בו standalone ללא מחשב, יכול להיות שימושי בהופעות - במקום מיקסר לא?
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 688
הודעה פורסם: חמישי 28 נוב',13 14:48   
כן, הוא בחיבור פיירוויר. החיבור כבר די נזנח במחשבים. תאימות למחשבים עתידיים יכולה להיות בעייתית.
  CORE  
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
הודעה פורסם: חמישי 28 נוב',13 14:58   
יש לו גם USB2
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון