הצטרף: 05 אוק' 13
הודעות: 40
מיקום: אופקים
פורסם: שלישי 26 נוב',13 14:00
ממיר ופרה אמפ נפרדים תמיד יעשו את העבודה יותר טוב כי כל מכשיר עובד בנפרד ועושה רק את מה שהוא צריך לעשות, אבל כמובן שאיכות עולה כסף, אתה יכול למצוא בתווך מחיר שאתה מחפש המון חברות טובות המציעות כרטיסי קול עם אחלה פרה אמפים כמו motu 8pre או הפוקוס שהעלת פה, אין צורך לעוף יותר מדיי, הם יתנו לך אחלה עבודה! הרבה הרבה הרבה מעבר למה שנותן לך האמ אודיו
הצטרף: 08 אוג' 12
הודעות: 22
פורסם: שלישי 26 נוב',13 14:21
מסכים מאוד עם התגובה מעליי.
אין צורך להתחיל לבנות שילובים בשביל הקלטה ביתית לא חסרים קומבואים עם פראמפים מוצלחים, לי אישית היה את הלקסיקון IO42 שעשה יופי של עבודה. יש לו גרסאת שמונה כניסות עם פרה אמפים זהים (נקרא IO82).
בהצלחה
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
פורסם: רביעי 27 נוב',13 00:47
יאללה הולך על הפוקוסרייט, תודה רבה חברים!
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
פורסם: חמישי 28 נוב',13 13:29
טוב החבר מארה"ב לא צלח, לכן אני חוזר להתלבטות נוספת:
האם לקנות את הפוקוסרייט חדש (3000 ש"ח)? החלופה היחידה שמצאתי שנראית בערך באותה רמה היא כרטיס phonic firefly 808, מהבזאר, אם זה עדיין אקטואלי, בחצי מחיר.
לפי המפרט לא צריך להיות הבדל גדול, יש משהו שאני צריך להזהר ממנו עם פוניק?
הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
פורסם: חמישי 28 נוב',13 14:43
אגב לפוניק יש יתרון אחד (שולי או לא) על הכרטיסים האחרים, אפשר להשתמש בו standalone ללא מחשב, יכול להיות שימושי בהופעות - במקום מיקסר לא?
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 688
פורסם: חמישי 28 נוב',13 14:48
כן, הוא בחיבור פיירוויר. החיבור כבר די נזנח במחשבים. תאימות למחשבים עתידיים יכולה להיות בעייתית.