תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 22:15
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
פערי מחירים בין הארץ לאינטרנט ביחס למיקרופון AT-35 pro
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (185) ›
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה
  avig70  
הצטרף: 13 דצמ' 11
הודעות: 60
מיקום: י-ם
פערי מחירים בין הארץ לאינטרנט ביחס למיקרופון AT-35 pro
הודעה פורסם: ראשון 22 יונ',14 10:01   
חברת שמע היקרה (לא בצחוק),
כל הכבוד לכם על הנכונות לתת שירות גם למוצרים שלא נרכשו דרכך אך מיוצגים על ידיכם. בהחלט לא דבר טריוואלי בארצנו הקטנטונת ומוערך ביותר.

אם כבר יבואן שכמותך מגיב פה לשרשור כזה, שבו מעורבים מחירי חו"ל לעומת מחירי הארץ, אשמח לפתוח איתך את הנושא שאני בטוח מעניין רבים. לפני בערך שנתיים הייתי צריך מגבר זול יחסית ולכן יצרתי איתכם קשר בנוגע לסדרת ה-IPR של Peavey. בימים אלה כולנו פותחים את אמזון וישר בודקים "כמה דופקים" אותנו ביחס לארה"ב. הייתי בטוח שאכן מדובר במגבר זול, הלו ככה משווקת אותו חברת האם. למרות זאת המחיר של המגבר היה משמעותית יותר גבוה ממחירו בארה"ב.

לאחר מעט חיפוש בפורומים הבנתי שלגייר את המגבר הזה ולהמיר אותו מ-110V ל-220V לוקח בערך דקה וחצי, קניתי אותו בחו"ל, שלחתי לארץ, שילמתי את המכס כנדרש ועדיין יצאתי במחיר משמעותית יותר זול כולל חשבונית כמובן.

השאלה שלי היא אם המוצר הוא אותו המוצר, העלויות שלך יותר זולות מהעלויות שלי, השירות בחנות בארה"ב הוא לפחות טוב כמו השרות שלכם בארץ, למה הפרש המחיר הוא כל כך גדול?

אנא סלח לי על הסטת הנושא ואני באמת רוצה ללהזכיר שוב את רמת השרות הגבוהה אותה זכיתי גם אני לקבל מיכם עוד מהתקופה בה הייתי עובד עם CS800 ורמקולים ששוקלים טון וחצי של Peavey.
אבי
_________________
מנהל פורום הגברה של
Crown Audio
שמע
הצטרף: 08 אפר' 14
הודעות: 11
מיקום: בני ברק
הודעה פורסם: ראשון 22 יונ',14 11:42   
פער המחירים בין המוצרים בישראל ובין המוצרים בחו"ל נובע מסיבות שונות, כגון:
א. עלויות הובלה ומיסוי.
ב. מחיר המוצר המתקבל מהייצרן (תלוי בהיקף המחזור של המשווק).
ג. עלויות מימון ואחזקת מעבדת שירות וחלפים.
ועוד...

הפערים ידועים. הם קיימים בכל המוצרים ובכל התחומים לא רק בענף שלנו.
היתרון ברכישה בארץ הוא קבלת מוצר שלם ותקין (תמיד קיימת סכנה של נזק במשלוחים או הגעת מוצר שאינו מתאים).

אנו משתדלים שהפערים אצלנו יהיו מהנמוכים שניתן, אנחנו תמיד גמישים במחיר לסוחרים וקבלנים.

נשמח אם תיצור איתנו קשר "בפרטי"

שבוע טוב
צוות שמע
03-5702207
_________________
שמע בע"מ
03-5702207
moshenuri
הצטרף: 20 ספט' 03
הודעות: 107
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: ראשון 22 יונ',14 13:14   
ראשית, אני תמיד מעדיף לפרגן לעסקים מקומיים. ובמקרה זה באמת התקשרתי לשמוע את המחיר ה"מיוחד" שהיה לכם להציע לי. ההפרש היה אסטרונומי שלא הותיר לי שום ברירה.
1480 מחיר רשמי באתרים שונים בארץ לעומת 370 ש"ח בארצות הברית. אני מוכן לקחת את הסיכון.
בשלושה מקרים (מתוך עשרות רבות של מוצרים מצויינם שהגיעו שלמים ותקינים) בהם הגיע מוצר פגום, המוכר התנצל, השאיר אצלי את המוצר וזיכה אותי זיכוי מלא! בעוד שבארץ (אצל חברה גדולה ומוכרת) - רמקול שהפסיק לעבוד כמה ימים אחרי שיצא מהארגז, הואשמתי בכך שאני "העמסתי על הרמקול" ושאני בכלל לא יודע לעבוד.
רוב הציוד שלי נקנה בחו"ל. הצלחתי לחסוך עשרות אלפי שקלים. אני חושב שזה די מכסה את העדר האחריות בארץ.
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 08:32   
שרשרת זו החלה כדיון בנוגע לטעות שנעשתה בזמן קניה אינטרנטית ונדדה לדיון המוכר בדבר פערי המחירים בין הארץ ובין חו"ל/אינטרנט. מאחר וכך ומתוך תחושה שהדיון בשאלה המקורית מוצה, נעלתי אותה.
לאור דרישה של כמה חברים לפתוח מחדש את השרשרת, פיצלתי אותה לשתי שרשראות.

אני מזמין את שמע (ויבואנים אחרים) להגיב
jonathanbarak
תומך
הצטרף: 04 אוק' 04
הודעות: 656
מיקום: באולפן
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 09:15   
בתור יבואן מיקרופונים לשעבר אני יכול להגיד לכם שעלויות היבוא של מוצרים כאלה לארץ הן אסטרונומיות.
לא פעם היו מגיעים אלי אנשים ומספרים לי שבאמאזון ובאיביי הם יכולים להביא את זה יותר זול והם צודקים לחלוטין, אין לי מה להגיד להם. חלקם דרך אגב עדיין היו קונים אצלי בסוף כי רצו את המוצר מהר.
עם זאת - כמעט את כל הציוד שלי (חוץ ממוניטורים) אני קונה בחו"ל. עם כל הרצון הטוב לפרגן ליבואנים פה, אני פשוט לא מסוגל לעמוד במחירים, וכשזה הכיס שלי מול הכיס של היבואן זה די ברור מה מנצח.
בנוסף, כל הטענות על בעיות במשלוחים, או הגעת מוצר לא תקין זניחות. אם יש בעיה כל מוכר נורמלי בחו"ל יתן את השירות המינימלי של החלפה במוצר תקין. אמאזון דרך אגב גם יזכו אתכם במחיר המשלוח חזרה של המוצר התקול במידה והגיע כזה, ואין בכלל מה להשוות בשירות הלקוחות.
ומילה טובה על שמע - לא מזמן עשינו באולפן השוואת מיקרופונים לפרוייקט מסויים, מהזולים ביותר ועד U47 ו M49, וקיבלנו משמע כמות אדירה של מיקרופונים לבדיקה בחינם. וברמת ה Value for money שום מיקרופון לא התקרב למוצרים של AT. אני התרשמתי מאוד. #thumbsup
שמע
הצטרף: 08 אפר' 14
הודעות: 11
מיקום: בני ברק
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 09:37   
פער המחירים בין ישראל לחו"ל ידוע לכל.

ייבוא פרטי של ביגוד, תכשיטים ותרופות וכו' מספקים גדולים בחו"ל מתנהל כל הזמן, לצערנו, ולא רק בתחום שלנו.

שיווק אינטרנטי שמופנה לקהל של עשרות מליונים ברחבי העולם לעומת שיווק מקומי לקהל מצומצם בהכרח מאפשר תמחור מוצרים נמוך ביותר.
לא ניתן להשוות את התנאים המסחריים של משווק מקומי למשווק אינטרנטי בחו"ל.
באופן כללי יהיו מוצרים שהפערים יהיו יחסית גדולים יותר ויהיו מוצרים שהפערים יהיו מזעריים.

מיותר לחזור על יתרונות רכישה מקומית, כגון קבלת שירות, הבטחת התאמת המוצר לנדרש ובטחון בשלמות המוצר המסופק.
כל אחד יעשה את חישוב הכדאיות לעצמו.

אנו בישראל נושאים בייבוא מסחרי בנטל הוצאות הובלה, נמלים, עמילות מכס, מכס, ובנוסף בהוצאות של מתן שירות ואחזקת חלפים מקוריים.

לגופו של מוצר, מיקרופון מדגם PRO35 מתומחר ב-BANDH במחיר של 140 דולר.
מיקרופון זה נמכר ב-SWEETWATER במחיר של 170 דולר.
ניתן למצוא פערים אדירים גם בין משווקים אינטרנטיים בחו"ל, שלא לדבר על קיום מבצעים מיוחדים שמגדילים באופן זמני את הפער.
גם אצלנו בארץ מתקיימים מדי פעם מבצעים.

אנחנו מזמינים את כולם להמשיך ולבדוק בכל קנייה וקנייה לגופה.

אנחנו מקבלים בהערכה את קביעת מנהל הפורום, כי הנושא טחון, לעוס וידוע.
_________________
שמע בע"מ
03-5702207
C172
Expert
הצטרף: 11 ינו' 09
הודעות: 2673
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 09:42   
ציטוט:

אני תמיד מעדיף לפרגן לעסקים מקומיים


מצטער שאני לא פוליטיקלי קורקט, אבל אני דווקא לא בעניין של לפרגן לאף עסק שלא מפרגן לי כלקוח. פרגון לעסקים, אם בארץ או אם בחו"ל, הוא לא עניין של אידאליזם אלא פשוט תוצאה של שירות טוב. אני אקבל שירות טוב בארץ? נפלא, יקבלו ממני את כל הפרגון שבעולם. לא? אז לא. העולם גדול ויש מספיק אופציות שאליהן אני יכול להגיע ולקבל שירות מקצועי, אדיב, סבלני וקשוב.
ואגב, אני לא חושב שפער המחירים הוא הבעייה. לפחות לא מבחינתי. הרי ברור שרוב הפער נובע לא בגלל אכזריות מצד העסק אלא מצד המדינה. זה המצב.
הדבר החשוב ביותר הוא שירות מכבד ומקצועי. כשעסק מנסה למכור לי משהו בלי להבין שום דבר בסחורה שהוא עצמו מוכר, או שמבחינתו אני רק מטרד שאמור לתת כסף ולהעלם מעל פני האדמה כמה שיותר מהר, זה בדיוק היחס שאותו עסק יקבל ממני בחזרה.

זה מדהים כמה פעמים אני מוצא את עצמי מתנצל מול בתי עסק בחו"ל רק בגלל שברוב חוצפתי יש לי עוד איזה שאלה קטנה לשאול....תוצאה של אינטרקציה של שנים מול עסקים ישראלים.....ואז מקבל פידבק חמוד שאומר: מה פתאום מציק? אתה לקוח שלנו! תשאל כל מה שעולה לך בראש".

אז לפרגן? מצטער....לא ללא סיבה.

אגב, על אף כל מה שאמרתי, יש בהחלט מקרים של יחס מקצועי ואדיב גם בארץ, שלא תבינו אותי לא נכון, אבל זה עדיין נחשב כיוצא דופן.
_________________
Hammond B3 ('59) + Leslie 122, Wurlitzer 200A, Nord Stage 3 Compact, TE OP-1, Arturia Minibrute
DrDataMiner
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1944
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 10:30   
עדי, כדאי לשים דברים בפרופורציות :

אתה צודק בדברייך... אבל כדאי לנסות להסתכל דרך המשקפיים של שני הצדדים.

זה לא מצדיק יחס כזה או אחר של בעל העסק, אבל הלקוח הישראלי יכול להיות
מעיק ברמות, חושב שהוא יודע הכל. אתה (ואנחנו) נמצאים פה בפורום בגלקסיה
קטנה משלנו - נחמדה, אדיבה ומתורבתת.
בקיץ הישראלי (מילולית ואנקדוטית) הלקוח לא תמיד נחמד.
הרבה פעמים הוא לא.
והוא צועק, והוא צורח, והוא מתקשר אליך 10 שעות - כל יום, כל היום. והוא ישאל
אותך את אותן שאלות שהוא שאל אתמול, שלשום, לפני שבוע, לפני חודש ולפני
שנה.

למיטב בדיקתי האחרונה, יש יבואנים בישראל שמצליחים לתת מחיר הוגן (פלוס).
אני סופג את ההבדלים (הקטנים יחסית). ואני עושה את זה בכיף.
לעומתם, יש יבואנים שהמחירים שלהם מפלצתיים והם לא יזכו לראות את פניי.

ציטוט:
אני תמיד מעדיף לפרגן לעסקים מקומיים

אולי כדאי להגיד משהו לא ממש פוליטיקלי קורקט :
מי שלא יודע/יכול לנהל עסק/תמחור בעידן הנוכחי (הרבה יבואנים מקורם בתקופה
שונה לחלוטין) - שיסגור ת'בסטה. או שיחליף תקליט.

אני אישית יודע שני דברים :

1) זה קשה מאד.
עלויות אסטרונומיות, שינוע לפעמים בעייתי, תחרות אכזרית מחו"ל, כל מיני
גורמים בירוקרטיים שנוגסים בתמחור, עמיתים בעיתיים בישראל... וכו'.

2) זה אפשרי.
זה מצריך חשיבה עמוקה יותר (על מהות העסק, השיווק, על מיקסום מוקדי רווח
וסגירת מוקדי הפסד... ועוד ועוד) אבל בעיקר - מצריך חשיבה אחרת.
אני מאמין שמי שיש לו תמחור אסטרונומי - פשוט לא הצליח לעשות אדפטציה.
מי שבסדר עם זה (אנחנו כלקוחות), שילך על זה.
מי שלא - ורבים מאיתנו לא, כבר שנים - יש חו"ל : זה זול, זה קל, הסיכון די קטן
וזה הכי משתלם.

אמרתי את זה מלא פעמים : כל קניה צריכה להתבצע על בסיס פרטני של עלויות
מול תועלת. אין לי שום סנטימנט ליבואן שלא השכיל לעשות התאמות לרוח התקופה
(או יותר חמור : לא רוצה - בין מחוסר יכולת או מעצלות גרידא).
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
C172
Expert
הצטרף: 11 ינו' 09
הודעות: 2673
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 10:44   
ציטוט:

זה לא מצדיק יחס כזה או אחר של בעל העסק, אבל הלקוח הישראלי יכול להיות
מעיק ברמות, חושב שהוא יודע הכל. אתה (ואנחנו) נמצאים פה בפורום בגלקסיה
קטנה משלנו - נחמדה, אדיבה ומתורבתת.
בקיץ הישראלי (מילולית ואנקדוטית) הלקוח לא תמיד נחמד.
הרבה פעמים הוא לא.
והוא צועק, והוא צורח, והוא מתקשר אליך 10 שעות - כל יום, כל היום. והוא ישאל
אותך את אותן שאלות שהוא שאל אתמול, שלשום, לפני שבוע, לפני חודש ולפני
שנה.


מצטער, אני מבין מה אתה אומר, אבל לא זורם עם זה בכלל. יש נודניקים וקרציות? נכון. אז מה? הם לקוחות. ואגב, הרבה פעמים גם אני אקבל את הסעיף מול העסק אם ארגיש זלזול או חוסר מקצועיות. סימן הכי קטן של חוסר סבלנות מצד העסק, ואני לא שם! אם זה לא נוח לבעלי העסק סוג כזה של התמודדות, שילכו לעבוד בהיטק #smile

עם כל האמפטיה, אני עדיין מתעקש להתסכל מהצד שלי בלבד. אתה יודע למה? כי בסופו של דבר הכסף יוצא ממני. לא ביקשתי אף עסק לממן אותי. תנו לי מחיר ואני אסתדר. כל מה שאני מבקש זה את הקרדיט שאני יודע מה אני רוצה, יודע כמה אני מוכן לשלם, ויודע שיש לי עוד אופציות חוץ מכם.
זה דבר מאד מאד בסיסי ביחסי עסק-לקוח.

אני לא בא בטענות אליך באופן ספציפי, אתה מבין את זה, נכון?
_________________
Hammond B3 ('59) + Leslie 122, Wurlitzer 200A, Nord Stage 3 Compact, TE OP-1, Arturia Minibrute
kimchy
S.Supporter
הצטרף: 28 מאי 01
הודעות: 7919
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 23 יונ',14 10:48   
ציטוט:
אתה (ואנחנו) נמצאים פה בפורום בגלקסיה
קטנה משלנו - נחמדה, אדיבה ומתורבתת.

אתה חי בסרט... מה שקורה מאחורי הקלעים ואליו אתה לא נחשף, מצדיק הצגה יומית + טרופית ובמבה.
ציטוט:
הלקוח לא תמיד נחמד.
הרבה פעמים הוא לא.
והוא צועק, והוא צורח, והוא מתקשר אליך 10 שעות - כל יום, כל היום. והוא ישאל
אותך את אותן שאלות שהוא שאל אתמול, שלשום, לפני שבוע, לפני חודש ולפני
שנה.

שוב, סוג של חיים בסרט - לקוח לא אמור להיות נחמד!
זו לא סדנה לשחרור מתחים והרפייה, אלו החיים האמיתיים!
גם כשכיר לא תמיד הייתי מגדיר את הבוס שלי כ"נחמד", סו וואט?
תתמודד ואת מה שאתה חושב על הלקוח תשמור לשיחות סלון.
הוא המפרנס שלך ואם תתן לו שירות מחורבן (כי הוא לא ראוי בעיניך ליותר מזה) אז "יצאת גבר" וסלאמאת לפרנסה.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון