תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 22:29
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
rode nt1 חדש עובד לסרוגין
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  DuckTape  
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
rode nt1 חדש עובד לסרוגין
הודעה פורסם: רביעי 03 ספט',14 15:36   
היי
לפני כחודש קיבלתי במתנה מחמותי בארה"ב rode nt1 חדש שנקנה בגיטר סנטר בבולטימור.

הוא מחובר אצלי בבית לכרטיס ur22 של סטיינברג.הכל עבד כרגיל בהתחלה עד שלפתע תוך כדי הקלטה הוא פתאום נדם.שינוי כניסה בכרטיס והחלפת כבל (מקורי של רוד) לא הועילו ואז הלכתי לישון מעוצבן.
למחרת חיברתי שוב והוא חזר לעבוד אבל שוב רק לכמה דקות ונדם שוב.ניסיתי אותו בכתה שאני מלמד בה כשהוא מחובר לכרטיס זהה לזה שיש לי בבית והוא הקליט כמעט שעה שלמה מתוך השעור ואז שוב נדם.
עובדה מעניינת,בזמן שהוא נכנס לתרדמת הזו מתקבל סיגנל נמוך כשאני צועק לתוכו והכל נשמע בדיסטורשן כבד אבל בהחלט ניכר שהוא מקבל ומוציא סיגנל.
עוד עובדה.פעם אחת הפעלתי פאנטום כשהוא היה מחובר ואז היה קליק אופייני מלווה בדעיכה קלה של האודיו והכל חזר לעבוד תוך כמה שניות.אולי עשיתי נזק ? עשיתי את זה בעבר עם מיקרופונים שונים על קונסולות וכרטיסים שונים ואף פעם לא נגרם נזק.
מה לדעתכם הבעיה ? חבר שלי טוען שזה אולי הקבל של המיק ואולי אספקת מתח נמוכה מידיי לכרטיס קול.
היה וצריך תיקון,משלוח לארה"ב זה דבר מומלץ וכלכלי או שעדיף לפנות לנציג בארץ ולשלם כמה שקלים ?
תודה למשיבים
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
אביעדדרעי1
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 ינו' 06
הודעות: 1204
מיקום: יוקנעם
הודעה פורסם: רביעי 03 ספט',14 16:05   
ל rode יש 10 שנים אחריות על המוצרים שלהם אני לא בטוח שזה גלובלי בכל העולם ....
בכל מקרה אני הייתי קופץ לחלילית יפו ופונה לאילן ומסביר לו את המצב
אני בטוח שהוא ימצא לך פתרון .

תמיד אפשר לשלוח מייל ליצרן והנסיון שלי rode זו חברה עם שירות מצויין .

בהצלחה
shaiperelman
הצטרף: 24 מרץ 04
הודעות: 156
מיקום: פרדס חנה
הודעה פורסם: רביעי 03 ספט',14 16:37   
קרה לי גם. שכב שנתיים במגרה. חיברתי אותו לכרטיס חדש (FORTE FOCUSRITE) ועובד כמו גדול.
_________________
אתר ההרכב שלי:
www.groyse.com
rami
Act Compatible
הצטרף: 22 מאי 01
הודעות: 707
הודעה פורסם: רביעי 03 ספט',14 22:36   
קרה לי משהו דומה.
ניקוי אבק מהנובים של הפרה-אמפ פתר את הבעיה...
נסה לפתוח עוצמה מלאה בקדם-מגבר ואז לסגור, תראה אם יש השפעה
_________________
Mac Pro, 16Gb ram,MacOS
Logic X 10.3, Cubase 5.5.3 ,RME Fireface800.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: חמישי 04 ספט',14 06:17   
לפי התיאור זה כשל במיקרופון עצמו, ואחד הפופולריים שקורה לו. כמעט ברוב המקרים מדובר בממברנה, אם מלכלוך או ציפוי לקוי, ולעתים מכשל ברכיב ראש המתחבר לקפסולה.
בדוק שאין לכלוך על הממרנה. אם זו הבעיה, מומלץ שימוש במגן רוח טוב.
https://www.youtube.com/watch?v=Ce6yglgxnoA
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  DuckTape  
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
הודעה פורסם: חמישי 04 ספט',14 08:16   
היי...
תודה לכל המגיבים.
אני שולל נושא של אבק או כל ג'יפה שהיא על המיק או בפוטנציומטרים בכרטיס כי הכל ממש חדש מהמיק דרך הכבל ועד למחשב וכרטיס.
אני אפנה היום לרוד ואעדכן.היה והפתרון שלהם לא יהיה פרקטי מבחינתי אפנה לחלילית...בכל זאת לא קניתי אצלם את המוצר.
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
rami
Act Compatible
הצטרף: 22 מאי 01
הודעות: 707
הודעה פורסם: חמישי 04 ספט',14 10:53   
בהצלחה!
עדכן כשיזוז משהו...
_________________
Mac Pro, 16Gb ram,MacOS
Logic X 10.3, Cubase 5.5.3 ,RME Fireface800.
  DuckTape  
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
הודעה פורסם: חמישי 09 יול',15 21:16   
טוב...עברה כמעט שנה והחלטתי לטפל במיקרופון הזה.
מכיוון שחשבתי שהאחריות של רוד לא בינלאומית אז דחיתי את זה לפעם אחרת ואז כמו שאני רגיל דחיתי ודחיתי את ההגעה לחלילית לטפל בזה עד היום.
באתי,שאלו אם עשיתי רגיסטר למיק באתר החברה-עניתי כן והראיתי שכן,אמרו יש לך אחריות ל 10 שנים גם אם הוא נקנה בחו"ל,השארתי לתיקון,אמרו נתקשר,אמרתי תודה.

שנה חיכיתי עם זה...
אעדכן כשיהיו חדשות.
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
  DuckTape  
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
הודעה פורסם: שלישי 01 ספט',15 14:44   
היי

המיק חזר מהמעבדה והדיאגנוזה היא שהוא תקין לחלטין.שמח וטוב לב חזרתי איתו הביתה ואכן כשחיברתי אותו הוא עבד יפה מאוד.
אבל שוב,אחרי חצי שעה של עבודה אותה תופעה חוזרת על עצמה ! בחלילית אמרו שהוא היה מחובר לבדיקה מהבוקר ועד הצהריים ועבד פיקס,אצלי חצי שעה והוא מת.

איך לדעתכם אני יוצא מזה ? חשבתי להציע להם לתת לו להקליט רצוף למשך היום וכך (כמוני) יוכלו לראות שבשלב מסויים הוא מפסיק לתת אות וכך נראית גם ההקלטה על המסך.
לא בא לי הלוך ושוב עם אותה בעיה ואותה תשובה מצדם...מה אתם אומרים ?
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
squeezo
Act Compatible
הצטרף: 27 מאי 02
הודעות: 363
הודעה פורסם: שלישי 01 ספט',15 15:18   
יש לך עוד מיקרופון שעובד תקין? יכול להיות שמשהו בפרה\כרטיס שלך לא תקין?
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון