Expert
הצטרף: 29 דצמ' 04
הודעות: 725
מיקום: ק. ניר דוד
פורסם: שלישי 16 ספט',14 17:46
חוץ מאריק, כל השירות מוגברות ע"י קומבינציה של שני מיקרופונים. תראו למשל ב-2:30 וב-3:57. MD421 לפחות בחלק מהזוגות.
יש סיפור? מה הסיפור?
Expert
הצטרף: 29 דצמ' 04
הודעות: 725
מיקום: ק. ניר דוד
פורסם: שלישי 16 ספט',14 20:04
אז זהו, שהצמדים לא זהים, ושני המיקרופונים המוצמדים פונים אל הזמר, כך שלו היו זהים והפוכי מופע השירה היתה מושתקת...
אני שמעתי סיפור, אני חושב שייחסו לדיפ-פרפל, אך לא הצלחתי לאמת אותו בסרטוני וידאו: שימוש בשילוב של 57 ו-81 מוצמדים כמו שרואים בוידאו, עם מיקרופונים אחרים כמובן.
לפי אותו סיפור, השילוב הזה הביא את שור לפתח את ה-87.
רק שכאן, הסולן שר על מיקרופון אחד.
בעוד שאלו קולות הרקע שמוגברים בלקומבינציית שני מיקרופונים.
המיקרופונים שזיהיתי שם מעולים (421, 441) ויקרים
קצת מוזר לי
Expert
הצטרף: 27 יול' 03
הודעות: 243
פורסם: חמישי 18 ספט',14 00:32
הספקתי לחוות דברים כאלה בעצמי בתחילת שנות השמונים. בצבא הייתי בצוות הקלטות המוזיקה של גלצ ובתחילת הד.רך לא היו לנו פיצולים נורמליים, פשוט הוספנו מיקרופונים...
באיזשהוא שלב בנו לנו ניידת הקלטות עם קופסת פיצול
גדולה וגם אז זה לקח לחברות ההגברה שנים להתרגל.
Expert
הצטרף: 29 דצמ' 04
הודעות: 725
מיקום: ק. ניר דוד
פורסם: חמישי 18 ספט',14 12:50
אבל אם כבר, אז בכל זאת: מי מזהה את המיקרופונים? והמיקרופונים היקרים האלה - "זה מה שהיה בארגז מיקרופונים" או שמישהו בחר. ואם מישהו בחר נגיד סנהייזר 421 או 441 למה מיק שונה להגברה ולהקלטה?