S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שלישי 28 אוק',14 07:41
פורומים וקבוצות פייסבוק ברחבי העולם גועשים/ות מאז הפציעה הקונסולה הדיגיטלית החדשה של קונצרן בהרינגר-מיידאס לעולמנו.
עיקר הרעש נסוב על ההבדלים בין ה M32 של מיידס (שמכונה "האחות הגדולה") ובין ה X32 של בהרינגר, שכזכור מיוצרות שתיהן באותו מפעל.
הזדמן לי השבוע להתקין את ה- M32 באולם מופעים חדש. לא "הרמתי מופע" אבל כן יכולתי להעביר דרכה תדרי מדידה וכיול, קצת מוזיקה מוקלטת וכמובן, להתרשם ברמה התפעולית.
אי אפשר לקרוא לזה "לעשות סאונד" ולא היה לי זמן באמת לחוות אותה. בקטנה. אני ממש לא מרגיש שיש לי מספיק שעות עבודה עליה ובמיוחד, מעולם לא עבדתי על "האחות הקטנה" של בהרינגר אז אין לי שום בסיס להשוואה.
שאלותי:
1. האם מישהו עובד עליה והריץ עליה כבר שני מופעים לפחות ויכול לספק חוות דעת?
2. והיה וכן, אבקש לדעת אם הקונסולה נרכשה באופן פרטי ושייכת לסוקר או שמישהו אחר קנה אותה והוא רק מפעיל (חשוב לצורך מידת תחושת ה-"קניתי נכון" שיש במידע).
3. אשמח לדעת גם/במיוחד ביחס ל- X32.
4. אשמח לדעת כמה עלתה (אם אפשר פירוט לגבי קופסאות במה, ארגז וכ"ו).
אני לא מאד מצוי בעולם ה-PA העדכני. מדי פעם מתנסה באופן חפוז בקונסולה זו או אחרת, לא תמיד מצוי במחירים וכ"ו.
בתוך סד התקציב שנע בין 20,000 ש"ח ל55,000 ש"ח, איזה קונסולות 32 ערוצים ומעלה באות בחשבון? (אשמח אם מישהו יוכל לנדב רשימת מכולת של כל הקונסולות הדיגיטליות פחות או יותר שנכנסות בתקציב הזה ושיש להם יבוא מסודר לישראל).
הכוונה ל:
- מחירי ישראל ולקניה בארץ (שהסכום הנקוב כולל מע"מ).
- כוללל קופסת במה, ספק כוח, חיווט ושני לדים קטנים וחמודים... בקיצור, הכל בלי כוכביות..
- כאמור, 32 ערוצים מינימום, ומערכת OUT שמקבילה ללפחות 16 יציאות Post, pre, sub, group, main, וכ"ו.
בעצם, יצאו לי שני פוסטים.
אז בבקשה, שמי שעונה ינשום רגע ויחשוב איך הוא מנסח את התשובה שלו באופן בהיר ומפורט.
תודה
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שלישי 28 אוק',14 12:04
סליחה.... בואו רגע נעצור כי יתכן שהשאלה שלי לא הובנה.
יש כמה פורומים וקבוצות פייסבוק שמעלות עשן כבר חודש בהקשר להשוואה בין ה M וה X.
כזכור, התקנתי שלשום את ה M-32. אני יודע מה יש בה. לא שמעתי אותה מספיק אבל ידע יש לי.
קיבלתי גם ממידאס וגם מטקטופ את כל החומר הברושורי, אני יודע הייטב מה ההבדלים על הניר.
הפוסט הזה יהיה נטו מידע מקצועי ולא הערכות קונספירטיביות. מי שהתנסה, שיגיב, מי שרוצה לענות ענינית על השאלות ששאלתי, אדרבא.
כל השאר, מיותר מבחינתי.
יובל, יובל - תודה.
אשמח לעוד מידע.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שלישי 28 אוק',14 13:04
אין לי מושג במחירים, יש לי הרגשה אבל שהמחירים בארץ גמישים וכל פרסום של "כמה שילמתי" יהיה לא רלוונטי.
לקונפיגורציה שביקשת יש לך:
אלן אנד הית', GLD או iLIVE
מיידאס M32 (קופסאת במה כתוספת)
בהרינגר X32 (כנ"ל)
סאונדקראפט SI (אחד המיקסרים השנואים עלי, אורות יפים אבל איכות בניה מחפירה, פרוססיה בינונית ומטה, קופסת במה נפרדת)
פרסונוס (הרבה פיצ'רים אבל אין פיידרים ממונעים או גראפים או קופסאות במה למיטב ידיעתי)
וכמובן סוסי העבודה הותיקים של ימהה הLS9 שאולי יש כרגע במחירי חיסול (קופסת במה בנפרד)
קומפקטיות (קצה עליון) קצת מעל לתקציב שלך:
אוויד SL3, תוכנה מוכרת להרבה טכנאים אבל קונטרולר שמזכיר לוח פיקוד תאורה פרימיטיבי (כולל קופסאת במה)
דיג'יקו SD11 - מיקסר נהדר לדעתי אבל להגיע לקונפיגורציה שביקשת מצריך קופסה חיצונית שמביאה אותו רחוק מהטווח מחירים שלך)
ימהה CL1 - כנ"ל, על הלוח יש 8 כניסות ויציאות, לקונפיגורציה של 32 תצטרך לשלם עוד.
מידאס פרו 1 - באותה קטגוריה כמו השתיים הקודמות, אולי נכנס לך בתקציב, אבל רק 24 ערוצים על הלוח עצמו, הרחבות/קופסת במה בתוספת משמעותית.
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: רביעי 29 אוק',14 01:09
קח לדוגמא את ה ls9,יצאה ב 2007 קיבלה מחליפה רק ב 2014 (ימאה ql)
חברות לא נוטות להחליף סוסים מנצחים כל כך מהר
אני חושב שלרשימה של שחר כדאי לצרף את ה qlֿ(אין לי מושג אם היא בסדר גודל של המחירים)
אחת היציאות היותר טובות של ימאה לאחרונה
מסך טאץ,32 און בורד,יודעת לדבר עם הקופסאות במה של סדרת ה cl
דוגן אוטומיקסר מובנה
ועוד
_________________
This one goes to 11!!!