תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 22:20
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
קונסולה דיגיטלית חייב את עזרתכם חברים
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 11:13   
אני על סף רכישה של קונסולה דגיטלית התקציב שלי עומד על 19000 ₪ כולל מע"מ
מקסימום

תחילה הייתי נעול על ה SI EXPRESSION 2
אבל עכשיו יש לי כמה דילמות יש גם את QU 24
ויש את M-380 של ROLAND (שהאמת לא שמעתי על אנשים בארץ שעובדים על ROLAND ולמעשה אין לי שום היכרות איתה בכלל)

האם יש למישהו עוד הצעות למיקסרים בתקציב הזה (PRESOUNS לא בא בחשבון וגם לגבי ה X32 יש לי השגה בנושא כי ממה שהבנתי זה לא עובר שום מפרט)
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5209
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 12:18   
המושג "לא עובר מפרט" הוא קצת מוגזם.
מי לא "מעביר" את המפרט הזה?
להקות שבאות בלי מפעיל, אין להן זכות לקבוע לך על איזה מיקסר לעבוד.
להקות רציניות שבאות עם מפעיל, סביר שגם את המיקסרים האלה הן לא יאהבו.

אתה צריך לבדוק עם עצמך כמה ארועים כאלה אתה בכלל עושה, ובמידת הצורך פשוט לשכור מיקסר מתאים (ולתמחר בהתאם כמובן).

לגבי המיקסרים עצמם, לא הייתי קונה בלי לשים עליהם יד ולבדוק, וכמובן להבין איזו מטרה הם באים לשרת..

הרולנד M380 בכלל לא בתקציב שלך (בארץ), ועל המשטח יש רק 8 כניסות, ככה שאתה חייב קופסאת במה בשבילו, ככה שאלא אם אתה עושה כנסים קטנים, זה לא בשבילך.
יש את הרולנד M300 שכן נכנס בתקציב, אבל עדיין מחייב קופסאת במה להופעות של יותר ממיק שירה ו2 DI...
ואגב לא עובר מפרט, הרבה טכנאים יעדיפו מיקסר עם יותר פיידרים מאשר שני אלה להופעות של ממש.

האקספרשן 2 הוא גם מיקסר בלי הרבה פיידרים להופעה מלאה.

פרהסונוס אכן מיקסר קצת מבאס, למרות שיש לו פיצ'רים נחמדים כמו הקלטה ישירה וסמאארט, אבל התפעול שלו אכן בעייתי בעיני.

בהרינגר - אני אישית מעדיף מיקסר עם כל הפידדרים כבר בשכבה הראשונה, אבל אם יש לך משהו אישי נגד אז זה עניין שצריך לפתור.


QU24 - לAH יש הכי הרבה נסיון בתחום הזה, יש קהילת משתמשים פעילה ולי אישית זה נראה מוצר הרבה יותר שלם ובוגר מהשאר. אם הוא באותו מחיר כמו האקספרשן2, לא הייתי חושב פעמיים.


צריך מצד שני שאתה עובד בתקציב מאוד מאוד נמוך. על הנייר כל היצרנים מציעים "משהו", אבל 19 (כולל), זה עדיין לא מחיר שמכניס אותך לליגה של "לא עובר מפרט"

בפעמים האחרונות שנתקלתי ב"לא עובר מפרט" הבחירה הייתה בין פרופייל, פרו2/6 וסאונדקראפט VI
אפילו iLive כבר "עוברת מפרט" בדרגות הביניים.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 12:44   
התכוונתי אכן ל M300 סליחה על הטעות
כיום יש לי את DL1608
מיקסר מעולה בעניי אך די מוגבל גם מבחינת השליחות
וגם עניין שהכל ב IPAD לא תמיד נוח לעבודה בישומים מסויימים

על הברינגר כל מי ששאלתי פשוט אמר לי לא להתקרב שאנשים פשוט מעדיפים לא לגעת בו מצחיק לדעת שאפילו למופע סטנדאפ של שחר חסון עם טכנאי אורח הוא ציין במפורש במפרט קונסולה דיגיטלית (לא ברינגר) חשוב לציין שלי אישית אין השגות בנושא אני יעבוד עם הכל אבל אני לוקח בחשבון אופציה לטכנאים חיצוניים

אני עובד עם המון להקות כאלה ואחרות יצא לי אפילו לעשות סאונד לעופר לוי ועבדתי על ILIVE R72 והיה די תענוג חוץ מכמה דברים מעצבנים כמו ה SAVE שלוקח 30 שניות

אז למעשה A&H היא העדיפה לדעתך על כל מה שציון כאן?
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5209
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 14:48   
קודם לסנגר על האיילייב:
השמירה הארוכה היא כשניגשים לכתוב קובץ מחדש או בפעם הראשונה. אם עושים רק UPDATE השמירה היא מיידית.

אני מתייחס כרגע רק לנתונים על הנייר והכרות עם מוצרים אחרים של החברות, מלבד הפרהסונוס לא עבדתי על אף אחד מהדגמים שהעלית.

אני מאמין בגישה של נוחות עבודה וארגונומיה לפני הכל. אח"כ מגיעה אמינות (מוכחת בלבד, לא קשקושי "בהרינגר זה חרא, אלן אנד הית' קרס לחבר של חבר בשנת 2009)

מתנצל, חשבתי שלאקספרשן 2 יש פחות פיידרים ממה שיש באמת. יש לה 22 שזה כמעט 24 #smile , אז ההמלצה שלי היא לנסות. תנסה להשאיל אחת ולראות לאיזו מהן אתה מתחבר יותר, למי מהן יש שליטה טובה יותר על אייפאד וכו'.
לכל אחד יש העדפות משלו. לי יש היסטוריה טובה באלן אנד הית', שנאה עזה לאס.איי קומפקט והדרך בה היא פועלת (מעניין למה הדגם הזה הופסק לאחר שנתיים בשוק והוחלף בדגם כמעט זהה וממותג מחדש?) ועל הבהרינגר X32 יש בנתיים תגובות טובות.

אגב, לגבי טכנאי של סטנדאפיסט, שיוציא את האצבע מהאוזן וינוח, המפרט שראית בטח הועתק מ20 גלגולים קודמים של מפרטים, וגם הטכנאי הוא בטח לא בדיוק ביג מיק יוז (בלי לפגוע במפעילי הצגה של סטנדאפיסטים). אל תתרגש.
"עובר מפרט" זה רק במידה והארוע מבוסס בעיקר על מוזיקה וללהקה יש משקל גבוה בעניין, וגם זה גמיש #wink
omer erlich
הצטרף: 07 אוג' 02
הודעות: 79
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 15:34   
אני קניתי לפני חודש בערך את ה-QU-24 אומנם עדיין לא עשיתי איתה עבודה רצינית אבל מבחינת נוחות ותיפעול היא מאוד נוחה .יש 3 שכבות אחת של האינפוטים אחת של אפקטים ואוקס' ואחת אתה יכול לבחור לכל ערוץ פרה או פוסט.
יש מסך מגע שלא כמו בברינגר והכל אפשר לעשות דרכו.
יש גם תאורה צבעונית מעל הפיידרים לזיהוי מהיר באיזה שיכבה אתה נימצא.

מצד שני יש בפאב של ישוב לידינו את הסאונדקרפט הם עושים שם כמעט כל שבוע הופעה אומנם לא גדולה אבל המיקסר עובד הרבה ונראה לי שהם מבסוטים.

אמנם אנחנו רחוקים מהמרכז (שעתיים מת"א דרומה) אבל אם אתה מעוניין אני יכול לסדר לך לבדוק את שני המיקסרים.
benny schwartz
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 15:59   
אני מופתע ולא מופתע.

מצד אחד מודה באשמה - אני כזה בכל מה שנוגע לקונסולות הקטנות והאנלוגיות של בהרינגר. כל פעם שאני מגיע למקום שבו אני צריך להתחבר למשהו כזה מבאס אותי.

מצד שני מפתיע אותי שזה היחס גם בנוגע לX32. לטעמי זה מוצר יוצא דופן,
מצויין כשלעצמו ברמת המחיר שלו.

אני עובד בשתי סיטואציות דרך קבע עם הסי אקספרשיין (2 ו 3 על בסיס משתנה) ועם ה X32.
מבחינתי שתיהן באותה ליגה, כל אחת והיתרונות/חסרונות שלה.

מודה שלא התעמקתי לגמרי בכל מה שנאמר מעלי בשרשרת.
אבל מניסיוני (בתור אחד שרכש את הX32 אחרי שלא רציתי להתקרב אליה וחברים כאן המליצו לי עליה #smile ),
אל תתרגש מהמפרטים והאמירות.
אתה זה שמשלם על זה, ואתה אמור לעבוד עם זה לא?

תעשה סיבוב, תרגיש, תשמע, תחליט.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 18:21   
בקיצור ההתלבטות עוד יותר גדולה אחרי כל התגובות

כמה שליחות AUX יש ל QU24 לא הצלחתי ממש להבין ?
omer erlich
הצטרף: 07 אוג' 02
הודעות: 79
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 20:42   
יש לה בעיקרון 10
4 מונו ו3 סטריאו
10 יציאות אבל רק 7 כפתורי שליטה
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 01 ינו',15 23:59   
עברתי על ה REVIEW של QU נראת מאוד מסורבלת אולי בשל היותה קטנה אני לא ממש יודע אבל נראה כאילו כדי להגיע לכל דבר זה פשוט ללמוד את המיקסר כמו את כף היד

תקן אותי אם אני טועה? (כאחד שיש לו את הקונסולה)
yochay
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 202
הודעה פורסם: שישי 02 ינו',15 01:27   
כמו שאמרו כאן כבר למעלה, תלוי לשם מה מטרת הקנייה.
כאחד שמחזיק LS9 כבר 5 שנים ויוצא לי לעבוד כמעט פעמיים בשבוע (הרכב מלא) על הX32 (לא שלי) אני יכול להגיד שאני מעדיף אותה (X32) ואת הסאונד שלה על פני הLS9. יש לה מלא פיצ'רים מאוד יעילים כשמדובר בהרכבים,
צג על כל ערוץ (שחוסך את האיזו) הקלטת ערוצים דרך מחשב, שליטה *מלאה* דרך האייפד, שליטה בשליחות דרך האייפונים של הנגנים ועוד כמה צעצועים נחמדים..
חסרונות שראיתי בה- כפתורים נתקעים(קרה פעמים בודדות) ופיידרים שמרגישים לא משהו (כשמשוווים לLS9..)
אם זאת, כשמדובר בכנסים חשובים אני יעדיף דווקא את הLS9 הפחות מצועצעת ויותר סוס עבודה... מבשל

על הsi compact יצא לי לעבוד פעמיים , (נראה לי שהוא דומה לexpresion) ולא אהבתי כל כך.. משהו היה לי שם קצת מיושן ולא הכי ידידותי, מה גם ביאס אותי כל העניין עם המגבלה ביכולות השליטה באייפד..

לגבי "לא עובר מפרט" - נושא כאוב בפני עצמו. אף אחד לא עובר מפרט וגם אם תביא איזה DIGICO חדשנית , תוך שנתיים שלוש גם היא לא תעבור מפרט..נשבר מהסאונדמנים שעפים על עצמם #faint
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון