תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 00:09
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
עבודה עם שני סאבים שונים בפרוססור
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (5) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
עבודה עם שני סאבים שונים בפרוססור
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 13:07   
יש 4 סאבים דאבל 18
2 חיקוי של 850
ו 2 של b3 ej218

כרגע הם חתוכים בקרוס בפרוססור על 35-100HZ
העניין הוא שאני מרגיש שה B3 לא נותנים עבודה כמו ה 850
ופועל מדובר בסאב חזק יותר מה 850 (שהם עובדים יחד כמובן)
השאלה האם כדי ליצור נפח אני יכול להרים את החיתוך ל 35-120 או אפילו 130
האם יהיה בעיה כלשהי האם מישהו יודע את הפרמטרים כי לא ממש מצאתי מידע בנושא

והאם חיבור של כבל 4 גידים ישפר משהו בעוצמה או שעבודה עם 2 גידים תתן אותו עבודה?
avig70
הצטרף: 13 דצמ' 11
הודעות: 60
מיקום: י-ם
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 13:18   
הבעיה יכולה לנבוע מכמה דברים, בכל מקרה כנראה שזה לא תחום התדרים.
אם הסאבים עובדים ביחד באותו החלל, כנראה שיש לך ביטולים שגורמים לשילוב להישמע ככה.
האם האות של ימין מסוכם עם שמאל או שאתה עובד סטריאו? אתה שם שני סאבים בכל צד או שאתה שם את כולם ביחד? אתה נמצא בחדר קבוע או שזה קורה בכל המקומות שאתה עובד?
_________________
מנהל פורום הגברה של
Crown Audio
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 13:29   
מקום פתוח
אני עובד סטיראו
אני שם בצד אחד סאב אחד 850 וסאב אחדש B3
ובצד השני גם כן אחד 850 ואחד B3
avig70
הצטרף: 13 דצמ' 11
הודעות: 60
מיקום: י-ם
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 13:34   
יש מצב טוב שאלו הבעיות שלך למרות שגם אם תתקן את כל מה שכתבתי לך אתה עדיין תישאר עם סאבים שונים שמנגנים באותו המקום. לכל רמקול יש הבדל בתחום ההיענות ולכן גם מבטלים בחלק מהתחום אחד את השני. כבר יש לך את הציוד אז הכי כדאי זה לנסות ולראות מה קורה.

בקיצור, שים את כל הסאבים ביחד, זה ממש טעות להפריד ביניהם. תסכם את האות של ימין ושמאל ותגביר את האות המסוכם.

בכל מקרה עניין מספר הגידים הוא חסר משמעות, מה שמשנה זה עובי המוליך הכללי והאורך שלו. בגדול תשתמש בכבל הכי עבה שיש לך והכי קצר שאתה יכול. כמו שאתה מבין זה לא ממש בעיה כי אתה יכול לשים את הסאבים כמעט בכל מקום שאתה רוצה, כל עוד הם לא מתרחקים מהקהל, וזה לא ישפיע על הסאונד.

איזה מגבר יש לך בשבילם? איזה פרוססור? איך אתה מגן עליהם (לימיטר)?
_________________
מנהל פורום הגברה של
Crown Audio
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1703
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 17:39   
זה רק שליפה מהמותן אבל אולי חלק מהאלמנטים לא עובדים? אם מדובר בסאב דבל 18?

אם כך, יכול להיות קשר למספר הגידים?
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
avig70
הצטרף: 13 דצמ' 11
הודעות: 60
מיקום: י-ם
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 17:57   
היי יובל,
נכנסתי הרגע לאתר שלך וכל מה שכתוב בצד שמאל של האתר מוסתר בגלל שתמונת הרקע ששמת גם כהה מאד בחלק הזה.
_________________
מנהל פורום הגברה של
Crown Audio
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1703
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 18:15   
תודה. אכן האתר שלי הוא ביטוי להזנחה פושעת... יש מחשבות לשינוי אבל עוד לא זזתי.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5207
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 13 אוג',15 19:37   
1. תרים בכל מקרה את החיתוך התחתון ל40 הרץ, תקבל קצת יותר כח משניהם ופחות בוץ. לא באמת קורה שם משהו חשוב במיוחד.

2. לא מומלץ לבצע חיתוך שמייצר חפיפה בין סאבים לטופים בצורה קבועה בלי לבצע מדידה ובדיקות, זה מתכון לביטולים וסאונד בוצי.

3.מה שכן ניתן לבצע, זה שזוג סאבים אחד יתן את מלא תחום הסאב, והרמקול השני יבצע חיזוק באזור ספציפי (ז״א בפועל להגביל את תחום התדרים שלו) - לפי מחסור של הסאב העיקרי או לפי צורך מוזיקלי.
ככה סאב אחד עובד, וניתן להסיר ממנו או לחזק באזורים בהם הוא מתקשה, והסאב השני נדרש לעבודת חיזוק קלה ולא תובענית, ולמעשה שני הרמקולים עובדים פחות.

בכל מקרה, בלי מדידות בשטח ומבחני האזנה, אי אפשר להמליץ מה בדיוק צריך ואיך לעשות את זה, במיוחד ומאחר ולא מדובר בשני רמקולים שתוכננו לעניין הזה.
הבעיה העיקרית היא ששני ארגזים שונים עם אלמנטים שונים, ואפילו שני ארגזים זהים עם אלמנטים שונים (או להפך) יהיו בעלי phase response שונה, ובלי למדוד את העניין ולתקן, אתה מסתכן ביותר צרות.
בכל מקרה, לפחות להקפיד ששניהם יוזנו מפרוססור זהה ואם אפשר ממגברים זהים. זה המינימום.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שישי 14 אוג',15 09:49   
אז ככה כמה דברים לחידוד
אני עובד עם כל ה- 4 סאבים ביחד (אם זה לא היה ברור עד עכשיו)
אבל כדי להזן את עוצמת הסאונד אני שם דגם מכל סאב לצד.
כל סאב הוא דאבל 18
האלמנטים כולם עובדים..

פוניק 1000 ל גבוהים
פוניק 3000 למידים
המגבר שאני עובד איתו לסאבים מסוגל להחזיק את 4 הסאבים
זה EMF 9200
פרוססור שאני עובד זה dbx driverack pa
כל המערכת עובדת עליו

מקווה שהדברים ברורים יותר עכשיו
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2938
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: שישי 14 אוג',15 19:37   
מתוך הנחה ששרשרת ההגברה תקינה ,
נראה שהמערכת ההגברה שלך בהחלט מתאימה לרמקולים ולכן ,
תעשה כמה בדיקות פשוטות,
הפעל את המערכת רק עם זוג בסים - פעם עם ה 850 ופעם עם ה B3
האם המערכת עובדת בצורה תקינה ?
אם כן, חבר עכשיו את כל הסאבים, האם עוצמת הבאסים הכללית עלתה או ירדה?
אם ירדה - יש בעיה בחיבורי הרמקולים וחלקם בפאזה הפוכה !
אם עלתה - הכל תקין.
אם אין הבדל משמעותי בעוצמה - סימן הוא שיש הבדל משמעותי בנצילות הרמקולים, זה לא תקלה אלא חוסר התאמה.
כידוע, נתון הנצילות (בתחום התדרים בו אנו משתמשים ) ברמקול חשוב הרבה יותר מנתון ההספק.
_________________
ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון