ציטוט: |
כי את זה רק הזמן יעשה. |
ציטוט: |
סוג כזה של ״צעצוע״ מביא איתו טכניקה אחרת לגמרי של נגינה ותכנות סאונדים
|
ציטוט: |
כל הכלים הללו מאוד מוגבלים ע״ המפרט של מידי - 128 דרגות רזולוציה לכל אירוע (עקרונית), אין התייחסות ללכל הטרגה כאירוע נפרד (כולם מוגדרים על ערוץ מתוך 16 קיימים) וכו. |
ציטוט: |
הבעיה הגדולה היום היא שכל הממשקים הללו צריכים לעבוד עם ההשלכות של הפרוטוקול הנוראי הזה. |
ציטוט: |
אם זה היה נכון הגלגל pitch band לא היה שמיש |
ציטוט: |
אפשר להגדיר רזולוציה ל 128x128 בשימוש בשני cc |
ציטוט: |
לא הבנתי למה התכוונת לגבי אירוע נפרד. |
ציטוט: |
יש כמובן מגבלות אבל לא משהו שאיאפשר לפתור בשדרוג ל 1.1 |
ציטוט: |
הבעיה היא כמעט אף פעם לא ה midi אלה ההטמעה והשימוש הלא מודע של משתמשים.
|
ציטוט: |
לא סתם לא היה צורך לשדרג מ 1.0 |
ציטוט: |
אולי עכשיו עם אפליקציות ל ipad. |
ציטוט: |
זאת לא המקלדת הראשונה עם מימד נוסף על הקלידים, אולי הראשונה עם פידבק מוחשי עם טקסטורה שזה הכן די מגניב. |
ציטוט: |
הפעולה של פיטץ' בנד יוצאת דופן במפרט. וזה מזל גדול שהוא הוגדר ככה, אחרת ביצוע הטרגה ומניפולציה של פיטץ' באופן שכלי כמו הרולי מבצע לא היה אפשרית בכלל באמצעות מידי. |
ציטוט: |
Can I use the Seaboard with my audio workstation and my plug-ins?
Yes. The Seaboard is fully compatible with MIDI. It uses polyphonic aftertouch to control the volume of each note. In some cases, you will need to map the polyphonic aftertouch yourself in the plug-in. We’ve tested the Seaboard with Logic, Cubase, ProTools, Reaper, Tracktion, Max MSP and a variety of plug-ins. If you encounter a problem, please let us know so that we can improve this FAQ! |
ציטוט: |
נכון, וזה ממומש בקונטרולרים באופן אוניברסאלי? סיקוונסרים יודעים להתמודד עם זה? סינטים יודעים להתמודד עם זה? ואני מתכוון האם נתונים אלו יובנו ע"י סינטי מחברה X שידע להתמודד עם מידע של קונטרולר מחברה Y דרך סיקוונסר של חברה Z?. |
ציטוט: |
הבעיה נובעת מכך שכמעט כל פקודות CC במידי מתייחסות לערוץ, ולא לאירוע. (חוץ מאפטר טאץ' שעד לא מזמן כמעט לא היה ממומש בחומרה ובתוכנה).
כלים כמו הרולי או הלינסטרומנט ממשים את היכולת לשנות פרמטרים פר אירוע ע"י זה שהם ממפים כל הטרגה לערוץ נפרד. זה כאב ראש לא נורמאלי עבור המשתמש - הוא צריך להגדיר סינטי נפרד לכל ערוץ שמנגן את אותו פאטץ' עם אותו מיפוי CC כדי שהקונטרולר יעבוד. גליידים בפיטץ', למשל ,ממומשים על ידי האק של פקודות הפיטץ' בנד על ערוצים שונים, מכיוון שבמידי לא מוגדרת היכולת לשנות תדר של הטרגה מעבר להפעלת הnote on ומניפולציה באמצעות CC ופיטץ' (שוב על הערוץ שבו בוצעה ההטרגה). |
ציטוט: |
Regarding MIDI, by default LinnStrument sends over a single MIDI channel, using Poly Aftertouch for independent per-note pressure, and X-axis pitch bends and Y-axis control change messages sent only from movements of the most recent touch. (This works within MIDI's limitation of bends and CCs applying to all notes on the channel.) This permits both polyphonic play and three-dimensional solo expression on a single channel, and works with any MIDI sound generator because it's sending the same messages as from any MIDI keyboard. |
ציטוט: |
זה כאב ראש לא נורמאלי עבור המשתמש - הוא צריך להגדיר סינטי נפרד לכל ערוץ שמנגן את אותו פאטץ' עם אותו מיפוי CC כדי שהקונטרולר יעבוד. |
ציטוט: |
לחשוב שפתרון משנת 83 הוא עקום בגלל צורך חדש שהגיע 32 שנה אח"כ זאת לדעתי דרך עקומה להסתכל על הדברים |
ציטוט: |
לגבי MPE - Multidimensional Polyphonic Expression
זה סטנדרט בתוך הפרוטוקול שנוצר על ידי מספר חברות כמו Roli , Apple, Bitwig, Keith McMillen. לתמיכה תלת מימדית |
ציטוט: |
אמ;לק: סוף סוף יהיה שינוי אמיתי בMIDI והכלי הספציפי הזה הוא אחד הסיבות המרכזיות שיגרמו לזה |
ציטוט: |
מרבית הפלאגאינים והסיקוונסרים כן, במרבית המקרים של Control Massage אין צורך ברזולוציה שאתה מתאר ( הודות ל Smoothing ) ו |
ציטוט: |
אין קשר למזל או לרולי. הרולי seaboard פועל על after touch פוליפוני. |