תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 19:21
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
איך מתנהג אור במה?
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  PostScript  
Act Compatible
הצטרף: 04 אוק' 02
הודעות: 974
מיקום: The Borough of York
איך מתנהג אור במה?
הודעה פורסם: שני 09 נוב',15 04:16   
אני עובד על הדמיה בתלת של אולפן טלוויזיה, כאשר מהתקרה מאירים ספוטים צבעוניים.
אני אמור לרנדר תמונות סטילס, אבל כדי שהרגע ירגיש יותר מציאותי אני רוצה לתת ״נשימה״.

האם לאורות במה - ספוטים יש איזושהיא תנועה, פולס, משהו שגורם להם להראות חיים?

(אני יכול לייצר תנועה של הספוטים ימין / שמאל, אבל זה נותן אווירת ״מי רוצה להיות מיליונר״ שלא ממש מתאימה)
_________________
מפעל הביצים / אסף בילט | קריאטיב | egg-factory.com
soundcloud.com/billet
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5207
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 09 נוב',15 05:52   
קודם כל בקטנוניות, אור במה שונה מאור שמשמש באולפן טלויזיה, ישנה נטיה להשתמש יותר בתאורת שטיפה וריכוך האלומה ופחות בדימור (דינמי, משתמשים הרבה בפלורסנטים למשל) או בטמפ' שונות (הכוונה היא לאחידות, חם עד קר) או ספוטים של ממש (למרות שיש, אבל צלליות של ספוטים או אור לא מרוכך זה פחות מגניב)


תאורה באולפן טלוויזיה (לפחות הראשית) נוטה להיות סטטית. מקסימום יש מעבר בין תאורה מלאה לחצי חשוך, החשכת אולפן, יצירת סילואטות וחשיפה שלהן וכו'
(כל זה בתוכניות חדשות/ראיונות/ארוח, ופחות תקף לשעשועונים ששם יש הרבה תאורה שעובדת כחלק מהתפאורה והעיצוב)

לי עולה בראש דווקא ריצוד מסך (הקווים האופקיים שענעים על המסך ) בשילוב איזה ירידה ברזולוציה לSD וירידה בחדות של הצבעים, משהו סטייל מצלמה שמצלמת מוניטור של מצלמה או קפיצות קטנות של דיסטורשן על המשך
https://www.youtube.com/watch?v=Tk15O4to-Ec
https://www.youtube.com/watch?v=p97JtsAhC3s
  PostScript  
Act Compatible
הצטרף: 04 אוק' 02
הודעות: 974
מיקום: The Borough of York
הודעה פורסם: שני 09 נוב',15 06:31   
תודה!

תאורת שטיפה - כמו קינואים ?

אני אכן הולך להוסיף שכבה של נויז וידאו עדין מאד כדי לתת את ההרגשה שזה מצולם.
לגבי האור ממש שאני רואה ברפרנסים אכן סטטי מאד, אם יש חיות זה מגיע מתנועה בפריים ואיזה פלייר שמבליח, אבל אני לא יכול לבצע תנועות מצלמה.
אולי ערפל בשקיפות נמוכה... משהו זז. אנסה

מעניין מה שאמרת לגבי הסילואט - אנסה לחקות את זה בתלת.
איך אתה ניגש לזה כתאורן - הרי אי אפשר להתחיל מחושך גמור?
_________________
מפעל הביצים / אסף בילט | קריאטיב | egg-factory.com
soundcloud.com/billet
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5207
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 09 נוב',15 15:58   
חס וחלילה תאורן #biggrin, אבל כן, הכוונה למשהו כמו קינו לבן לא חם, רחב ורך

סילואט לא חייב חושך מוחלט, הוא יכול להווצר עם אור אחורי על הדמות (במגוון זוויות), או (יותר מגניב לדעתי) אור תפאורה בין אם התאורה עצמה מאירה (דוגמה קיצונית: דמיין קיר לד מאחורי הדמות - אגב עוד רעיון, תן לדמויות להתנועע/ לשוחח בינן לבין עצמן כשמאחוריהן יש שקופית עם נשימה על קיר לד) או פנסים שנמצאים בקו הדמויות או רחוק יותר (תלויים או על הרצפה) ומאירים על התפאורה והאור מוחזר ויוצר סילואטות
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון