תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 17:04
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » חובת קריאה לכל משתמש
  lior  
הצטרף: 26 נוב' 01
הודעות: 45
מיקום: תל אביב
ניצול של הפורום למטרות עסקיות - האם וכיצד?!
הודעה פורסם: חמישי 23 אוק',03 13:31   
חברים יקרים,
עד כמה שאני מבין הפורום פה אמור לעזור אונליין לשאלות ובעיות של גולשים.
משום מה יש פה חברים שאת חלקם אני מאד מכבד שמנסים ליצור מהפורום כלי לקידום מכירות.
זה יכול להיות את עצמם (לשיעורים פרטיים) או את הכלי שהם ממש עכשיו מנסים למכור ויש עוד מלא דוגמאות.
כמה מהן תוכלו למצוא כאן:

http://www.act.co.il/forums/viewtopic.php?t=9793
http://www.act.co.il/forums/viewtopic.php?t=9897

אנשים,,זה לא מכובד. בשביל זה בדיוק יש את הבאזר.
שיהיה רק טוב.
צופיפניק
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 24 אוק',03 00:23   
לדעתי זה לגיטימי להציע ציוד או שירותים דרך הפורום, אך בהודעות פרטיות בלבד.
קיבלתי את תלונתך ומהיום כל הודעה, בפורום ציבורי ולא פרטי, שתזכיר באופן ישיר וברור ציוד או שירות שאחד מחברי הפורום מנסה למכור - תימחק או תיערך לאלתר.
(אגב, כשאני אומר שאפשר לשלוח הודעות פרטיות בנושא, אני מתכוון לפנות לאנשים ספציפיים שמחפשים משהו, ולא לשלוח "דואר זבל" לחברי פורום תמימים שבכלל לא מתעניינים באותו ציוד או שירות. מי שיעשה את זה - דמו בראשו! סימן קריאה )
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19235
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 24 אוק',03 10:53   
אני מאמין שהפורום הזה נועד לקדם את כולם.
אם חבר עוזר לחבר אחר, מן הסתם הוא עוזר לו גם להרוויח יותר, יהיה זה זמן או כסף.
אם יש חברים שזו פרנסתם, והם מאזכרים זאת בצורה הוגנת (ומיד אסביר), ואותם חברים גם עוזרים לאחרים, אני חושב שמן ההוגן זה לאפשר להם לקדם גם את עצמם.

"חינמיות" ו"חופש המידע" או "ניקיון הפורום" לא תופסים במציאות בה נדרש לקבל ולתת. זה אפשרי, זה יפה ונאור, אך אם מבקשים, גם נהוג לתת, ואת זה אנו רואים כאן בדוגמאות יפות של חברים שפעם ביקשו עזרה וכיום עוזרים לאחרים, ובכן גם נותנים מעצמם, וגם מורידים מעומס של התומכים העסוקים יותר בפורום.

לרשות החברים יש את השורה של החתימה האישית, יש את כתובת האתר שניתן לשים בפרופיל (והיא אוטומטית יוצרת לחצן בתשובות שלו) מה גם שאיזכור של סוג העיסוק לא נורא אם הוא לא נעשה שיטתית.
אם במקום מענה מישהו נכנס לשרשרת במשפט: "התקשר אלי ואפתור לך את כל הבעיות", או "הכל בגלל הקינפוג שלך, תתקשר אלינו.. אני והשותף שלי ייבאנו שיטת קינפוג מיוחדת מאמריקה", או "רק הפרה-אמפ שאני מוכר הוא הטוב בעולם וכל מה שיש בחנויות זה זבל"...... דברים מסוג זה נבעטים בחוזקה מהפורום. והיו כאלה שנבעטו, כולל תומכים.
יש גבול, ומצידי שהכל יקרוס בשל ניצול לרעה של אמינות.

בקיצור, אם חבר עוזר ותומך ומשיב, והוא גם מתפרנס מכך במציאות שמאחורי המסך, אין סיבה שבעולם למנוע ממנו לקדם גם את עצמו בצורה הוגנת. כמו כן, יש גבול מסוים למה שאפשר לעזור בצורה וירטואלית, וזה ברור לכולם, ולכן פגישה, הגעה למקום או הבאת ציוד הם חלק מהעסק הלא וירטואלי, שעל פי דעתו המקצועית של המשיב, היא האלטרנטיבה האחרת לעמידה במקום עם אותה תקלה/בעיה.
כמו כן, רבים מבעלי עסקים/חנויות מצויים כאן בצורה ברורה או מוסתרת. עליהם חל אותו עיקרון: תמיכה - בבקשה, "המוצרים שלי הכי טובים" - את זה שיגידו אחרים.
זכרו: הפורום מקדם באותה מידה שהוא יכול לחסל. החברים הקבועים ובמיוחד התומכים, לא יקחו סיכון בעבודתם המקצועית, באם יציעו להעניק אותה מחוץ לפורום, כיוון שכל פאשלה שלהם תעלה להם כאן במחיר יקר של פרסום רע המתפשט במהירות קטלנית.

אז: בואו נתמוך בכולם - זה הענף שלנו ונשמור על בהגינות ובהגיון.
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שישי 24 אוק',03 17:40   
אני חושב ששפכתם את התינוק ביחד עם המים.
הפורום אינו בזאר, זה נכון. מצד שני, להציע עזרה, ואפילו לנקוב עבורה מחיר, באופן שזה סביר, אין בכך שום רע.

מילת המפתח כאן היא מינון ומי שחורג מהמינון הסביר הודעתו נמחקת והוא מוזהר.
מצד שני, לחסום לחלוטין את הפורום זה (גם לא מעשי וגם) לא חכם.
אני מוכרח להודות שלא פעם ולא פעמים קיבלתי עזרה (מסוגים שונים) או מוצר וזה נשא עלות אבל לא הייתי מגיע לזה בלי הפורום.

בקיצור
מינון ושכל ישר
צופיפניק
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 24 אוק',03 19:28   
אני מסכים... אבל בכל זאת, זה מעצבן לראות הודעות של אנשים שמוכרים שירותים או ציוד, שמוסוות כהודעות לגיטימיות.
למשל ביקורת על ציוד, כשבסוף הכותב מציין שהוא במקרה מוכר את אותו ציוד... או לחילופין - מישהו שבתגובה לתיאור בעיה של כותב אחר, טוען שניתן לפתור את זה רק בדרך מסויימת ובסוף "במקרה" מציין שהוא יכול לעשות את זה תמורת תשלום.
לדעתי אלה הודעות מסוכנות, ואולי גם צבועות ומזוייפות (!), כי המידע שכתוב בהן (ביקורת ציוד, דרכי פתרון לבעיה) יכול להיות שגוי. אולי הציוד הזה לא טוב כמו שהוא מוצג בביקורת, ובעצם הוא די גרוע, ואולי יש דרך פשוטה מאוד לפתרון הבעיה, שיכולה להיעשות אחרי הסבר פשוט בפורום?
אני מקווה שאקבל את תמיכת שאר התומכים (pun intended) במחיקת הודעות מגמתיות ולא לגיטימיות מהסוג שציינתי לעיל...
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » חובת קריאה לכל משתמש

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון