תפריט
שלום אורח ::: Sun, 12 Jul 2020, 19:30
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine

המדריך לחזרה מוצלחת

מאת: ACT@R-M ::: ::: נושא:
מיועד ליוצרים, נגנים ולהקות – איך להוציא את המקסימום מעבודה עם הרכב בחדר-החזרות - מאת אורן גלעד
אחרי הרבה שנים בעבודה עם הרכבים, לקראת הופעות והקלטות כאחד, נוכחתי לגלות שהרבה נגנים ולהקות לא מפיקים את המקסימום מאחד התהליכים החשובים שמלווים אותנו בחיים כמוסיקאים: הנגינה בחדר-חזרות. בין אם ניגנתם פעם וחצי עם הלהקה בסלון של ההורים לבין אם אתם שועלי-חזרות מנוסים, הנה כמה נקודות למחשבה שלפניכם:
המדריך לחזרה מוצלחת
המשך הדיון בפורומים. [צילום אלעד רצבי]

  • סינתזה ומבנה צליל
    RE: קורס סינתזה ב Udemy
    ReuvenM: הרווח כולו של התלמידים שלך! אין עליך בתחום לשרשור המלא אחרון
  • הגברת ותאורת מופעים - PA
    RE: המלצות על מיק אלחוטי (מדונה)
    Avodaraba: פעם היה לי את זה: קישור וזה עבד מצויין היום יש את זה קישור לשרשור המלא אחרון
  • Apple, Logic
    RE: Apple's ARM wrestling - אופק חדש למעבדי אפל
    DrDataMiner: תודה, טל ! לאפל יש 2 סיבות להחלטה ואף אחת מהן לא קשורה ישירות לביצועים. אפל מעולם לא היו (למיטב ידיעתי וזיכרוני - וההיסטור לשרשור המלא אחרון
  • כתבות נושא ומדריכים
    RE: הסודות - 10 פוסטים על אודיו ומה שבדרך
    acidhead: העולם הדיגיטלי הבלתי סלחני בכל הקשור לעוצמת יתר ההפך הוא הנכון, gain staging זאת פרקטיקה מהעולם האנלוגי שנצורה על מנת לש לשרשור המלא אחרון