תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 19:13
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
לא שומע בחוץ כמו אצלי באולפן
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  moti6684  
הצטרף: 28 ינו' 10
הודעות: 127
לא שומע בחוץ כמו אצלי באולפן
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 17:38   
שלום לכולם
ככה אני רוצה לקבל ממכם עצות איך להוציא את הסאונד שלי כמו שאני שומע בזמן העשייה שיצא ככה ומה זה אומר
אני עושה פרוייקט מסיים אותו כמו שצריך מרוצה מהסאונד לאחר המיקס גם הכל עכשיו שאני בא לשמוע ברמקולים רגילים או ברכב או בכל מקום אחר הכל נשמע שונה לחלוטין שזה גורם לי להרגיש שאני לא מרוצה ממה שעשיתי אם אני לא מרוצה אז אחרים שישמעו לא יהיו מרוצים ככה אני מרגיש אשמח לקבל כל עצות טיפים מאמרים תזרקו הכל יש לי סבלנות לללמוד #smile
תודה רבה!
DuckTape
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 18:14   
אני אנסה לעזור לך אבל קודם כל בוער בי להעיר לך על כך שאין אצלך סימני פיסוק.
סימנוי הפיסוק הם התוים של הכתב,תשתמש בהם. #thumbsup

כדי שנוכל לעזור לך...
יעזור אם תעלה לכאן קטע מוגמר מבחינתך.כזה שאתה קורא לו "אחרי מיקס".
ספר לנו מהם הפערים שאתה מבחין בהם בין האזנה בסטודיו לבין האזנה ברכב של חבר או במערכת אחרת.
האם אתה עובד עם מוניטורים או שיטבוקס (סתם מערכת שמע כלשהי) ? כמה זמן אתה עובד איתם כבר ?

נתחיל עם זה....נמשיך אחרי קצת אינפורמציה ממך.
בהצלחה.
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 19:30   
תרגום (Translatability) של מיקס הוא אחד הדברים הכי בעייתיים שקיימים לכן הדרישה לחדר טוב מטופל אקוסטית כהלכה ומוניטורים אמינים,לעיתים מספר מוניטורים לדמות מערכות שונות.
בהינתם שני אלו השוני בתנאים אקוסטים שונים מהאולפן שלך מצטמצם
והסיכוי שהמיקס ישמע טוב גם אצל הסטריאו של השכן גדל.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
evish
Supporter
הצטרף: 02 אוג' 05
הודעות: 3440
זה נקרא: "לדעת לעבוד"
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 19:48   
יש המון ילדים נחמדים שעושים מוזיקה בבית בכיף שלהם כבר חצי שנה שלמה
שנורא מתפלאים למה לא יוצא להם סאונד כמו של אליליי המוזיקה שהם גדלו עליהם.

נסיון
נסיון
נסיון

יש טכנאים שבונים את עצמם במשך 20 ו30 שנה (!) בשביל שאנחנו נוכל לשמוע את העבודות שלהם בבית כמו שצריך.
אז כמו שאמרתי, ידע ונסיון הם מילות המפתח בסיטואציה הזאת.
תמשיך לעבוד ולשאוף, קח בחשבון שלא תגיע לתוצאות תחרותיות בשנה שנתיים הקרובות ואל תאבד סבלנות.
זה הכל.

חוץ מזה אם אתה רוצה שנאמר לך אם יש איזו בעיה ספציפית בריג שלך, תעלה לכאן איזו דגימה וכבר תקבל מספיק תשובות.

בהצלחה #thumbsup
_________________
פייסבוק
Evish
  moti6684  
הצטרף: 28 ינו' 10
הודעות: 127
אני יעלה את הקטע בקרוב
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 20:28   
אני עובד עם מוניטורים של YAMAHA HS50
ויש פערים לא כל כך גדולים אבל מרגישים במיוחד ברכב שלי שיש לי סאב וופר אז כל קטע שלי הסאב יותר מדי חזק לעומת שירים רגילים, אולי גם מומלץ לקנות מוניטור סאב מכיוון שאני יוכל לשמוע את התדרים הנמוכים כמו שצריך..
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 21:55   
ציטוט:
אני עובד עם מוניטורים של YAMAHA HS50


באופן עקרוני זה כבר נותן לי כיוון להבין למה הבסים אצלך מחוץ לאולפן חזקים יותר מאשר
מה שאתה שומע באולפן.


המוניטורים שלך פשוט לא מסוגלים להשמיע תדרים נמוכים כמו שצריך, והמיקס ברכב (ועוד עם סאב)
ברור שיישמע מאוד חזק בתחום הנמוך כיוון שכנראה דחפת הרבה נמוכים במיקס שלא לצורך (כי המוניטורים שלך לא השמיעו את הבסים בווליום שהם באמת).

סאב וופר אולפני או שיעזור או שיחמיר את המצב לכיוון ההפוך, תלוי בהרבה מאוד דברים שונים.
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 22:30   
אני לא חושב שיש הרבה מערכות 2Way שנותנות לך את האמת בפנים,
בעיקרון צריך לעבוד לא לפי מה שאתה שומע אלה לפי מה שאתה יודע שאתה צריך לשמוע כלומר לדוגמא אם אתה יודע שאתה צריך לשמוע מעט באס כדי לא לקבל עודף באס אתה מפעיל פילטרים בהתאם.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שישי 29 יול',11 23:39   
בכדי לקבל את התמונה המלאה:

1. חדר מטופל אקוסטית ומאוזן (יחסית לחדר שאינו מטופל בכלל)
כך שהנקודה ממנה אתה מאזין למיקסים תהיה כמה שיותר אמינה ופחות סובלת מהחזרים מהקירות ומחפצים.
2. מוניטורים שישקפו את התפקידים במיקס, מיקומים מבחינת תמונת סטראו
ומיקומים של קדימה ואחורה (לזהות תפקיד, ריוורב של תפקיד, ומיקום כללי של תפקיד מאחרי תפקיד)
3. זוג רמקולים 3 Way שידמו מערכת סטראו לכל דבר ועניין, ע"מ שהמיקס יבוצע פעם על אלה
ופעם על המוניטורים.
4. בכל מקרה אם אין אפשרות לסעיפים הללו, תמיד טוב לקחת קטעים מוכרים
ולשמוע אותם במערכת הקיימת ולבצע מיקס כך שינסה לחקות את הסאונד של האמן האהוב עליך,
כל המקצוענים כיום מבלי יוצא מן הכלל, התחילו בלנסות להשמע כמו מישהו שהם אוהבים,
ובסופו של דבר הגיעו לסאונד משל עצמם.
5. להיות עדינים, להפעיל קומפרסיה ואיקיו בעדינות. לפחות בהתחלה לא להגיע לערכים קיצוניים
לבצע Balance עדין, לא להגיע למצב ש Fader אחד ב +3 dB ו Fader אחר ב -30 dB
כנ"ל Panning במיקס. להבין את המשמעויות בדקויות האלה.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 30 יול',11 08:37   
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון